Translate -TRANSLATE -

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

ΓΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ



ΓΑΤΟΜΑΝΟΥΛΑ

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης



-Νιάου
Που σημαίνει καλημέρα
Απ τα χείλη μιας γατούλας
Που ήταν στημένη στην αυλή του εξοχικού
-Νιάου Νιάου
Που σημαίνει καλημέρα αφεντικό
Μόλις είχα ανοίξει την κεντρική πόρτα
Αγουροξυπνημένος
Να σου Φάντης Μπαστούνι
Ποιος άλλος;;;; Η γατούλα
Πιστή στο πρωινό της ραντεβού.
Με καλημέριζε.
Πρέπει να μ' αγαπούσε.
Το καταλάβαινα .
Το δείχνε ο τρόπος αντίδρασης στα χάδια μου
Τεντωνότανε. Γύριζε τα' ανάποδα. Χουζούρευε
Παραπονεμένη πάντως δεν ήταν.
Έτρωγε τα χάδια μου. Της άρεσαν
Μα πιο πολύ τα ψαροκόκκαλα
Τα φύλαγα στο ψυγείο απ το βράδυ.
Και όχι μόνο.
Και κομμάτια κρέας και άλλες λιχουδιές.
Να χω να την φιλέψω στο πρωινό μας ραντεβού.
Την σερβίριζα πάντα στο αλουμινόχαρτο
Αυτό ήταν το πιάτο της.
Το αλουμινόχαρτο άμα τη εμφανίσει την διήγειρε.
Προκαλούσε χαρούμενα νιαουρίσματα και
μπλεξίματα στα πόδια μου. Τα οκτάρια που λένε.
Έπειτα χαιρότανε το τσιμπούσι.
Κάπου-κάπου μου  'ριχνε και καμιά ματιά.
Την χάζευα και...τις μέτραγα τις μπουκές.
Παράπονο δεν έχω.
Το φαγητό της το έτρωγε όλο.
Δεν άφηνε λέπι για λέπι, κοψίδι για κοψίδι.

Τη μέρα εκείνη έδειχνε ...ανήσυχη
Καθώς άφηνα το αλουμινόχαρτο με τη λιχουδιά
την είδα να το παίρνει στο στόμα της και....
Και να το βάζει στα πόδια.
Ούτε καλημέρες..ούτε τυπικότητες πολλές.
Παραξενεύτηκα. Τι έπαθε το γατί;;;;;; Αναρωτήθηκα
Και καθώς είχα μείνει με τις απορίες μου....
Νάσου την και πάλι. Στημένη στο άδειο αλουμινόχαρτο.
Πήγα στο ψυγείο. Γέμισα το αλουμινόχαρτο.
Το γατί ήθελε να φάει.
Μα όχι λάθος έκανα.
Το γατί τσίμπησε την λιχουδιά .
Κρατώντας την στο στόμα της ...εξαφανίστηκε τρέχοντας.

Δεν άντεξα στον πειρασμό. Κάτι συμβαίνει με το γατί είπα.
Κάτι έχει το γατί. Έπρεπε να τα' ανακαλύψω.
Και τα' ανακάλυψα..
Εκεί λίγο πιο πέρα απ την αυλή .
Εκεί ήταν η κρυψώνα της.
Εκεί την είδα να ταΐζει τα μικρά της.......


facebook/Theofanis Graikiotis



Δεν υπάρχουν σχόλια: