ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΣΟΚ:
Η 11η Σεπτεμβρίου της Ελλάδας !
Ποιοι γνώριζαν ότι θα πέσει το Σινούκ που μετέφερε τον Πατριάρχη και γιατί ο Πούτιν δεν ταξίδεψε με αυτό;
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΩΝ AEGEANTIMES ΒΛΕΠΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ:
Από τον Γιάννο Κρανιδιώτη, τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας μέχρι και το τηλεφώνημα του Βλαντιμίρ Πούτιν στον Λάτση!!!
Η Ελλάδα είχε την δική της 11η Σεπτεμβρίου και δεν ήταν άλλη από το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου του 2004 !!! Λίγες μέρες μετά τη λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων! Μια αποφράδα ημέρα, που ενώ κανονικά θα έπρεπε να την θυμούνται όλοι οι Ελληνες ως την απαρχή της Σύγχρονης Ελληνικής Τραγωδίας , εντούτοις, ελάχιστοι είναι αυτοί που την θυμούνται σήμερα και απείρως πιο ελάχιστοι είναι αυτοί που μπορούν να συνδυάσουν τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν μετά, για να φτάσουμε μια πενταετία αργότερα στην Οικονομική Κρίση που συγκλονίζει τη χώρα!
Είμαι βέβαιος, ότι δεν θα μπορέσω σε ένα μέρος να καταφέρω να χωρέσω όλες τις σκέψεις μου που προκύπτουν από ντοκουμέντα της εποχής και από αποκαλύψεις που θα κάνουμε για πρώτη φορά και θα χρειαστεί να επανέλθω δεύτερη – ίσως και τρίτη- φορά! Και προς θεού όχι για να σας πείσω αλλά διότι τα γεγονότα και η αλληλουχία τους είναι τόσα πολλά και κυρίως πολυεπίπεδα!
Η κρίση της Ελλάδος είχε σχεδιαστεί για τις αρχές του 2007. Για να πετύχει η κρίση και να καμφθούν οι «ασπίδες» του Ελληνικού λαού έπρεπε προηγουμένως να εκλείψουν ορισμένοι γνωστοί , λαοπρόβλητοι και κοσμαγάπητοι άνθρωποι! Όπως ο υπουργός εξωτερικών και κύπριος στην καταγωγή Γιάννος Κρανιδιώτης που προωθούσε το ενιαίο αμυντικό δόγμα Θράκη – Αιγαίο – Κύπρος, που δεν ήταν τίποτε άλλο παρά η Αμυντική προστασία της πολιτικής χάραξης της ΑΟΖ στην περιοχή.
Ο Γιάννος Κρανιδιώτης σκοτώθηκε ΜΕΣΑ στο πρωθυπουργικό αεροσκάφος Falcon, σε ένα ατύχημα που όμοιό του δεν έχει σημειωθεί. Ένα ατύχημα που ουδείς μπόρεσε να το εξηγήσει ! Αν ζούσε ο Κρανιδιώτης , σίγουρα η διάσπαση του δόγματος θα ήταν πολύ δυσκολότερη. Όταν πέθανε, εγκαταλείφτηκε με μεγάλη ευκολία!
Προηγουμένως έπρεπε να διασπαστεί σε σε τιμάρια η μεγάλη ισχύς της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας. Κι αυτό έγινε με μερικούς … τυχαίους θανάτους και φυλακίσεις ανθρώπων, που είτε ήταν ένοχοι ή όχι, το μόνο σίγουρο είναι ότι η ύπαρξή τους εμπόδιζε τα σχέδια πολλών:
- Σας υπενθυμίζω –γιατί σήμερα δεν είναι το θέμα μας αυτό- ότι σε διάστημα μιας πενταετίας, διαιρέθηκε η Αρχιεπισκοπή Αμερικής σε δύο (Βορείο και Νοτίου) με μεγάλες συνέπειες για την ομογένεια και τον τότε Αρχιεπίσκοπο.
- Αμαυρώθηκε η Αρχιεπισκοπή Αυστραλίας με όσα έγιναν εκεί με την Πρεσβεία μας και τον Αρχιεπίσκοπο Σπυρίδωνα. Οι ομογενείς σε Αμερική και Αυστραλία διαιρέθηκαν σε δύο στρατόπεδα!
- Πολεμήθηκε μέχρις εσχάτων ο Πατριάρχης Πασών των Ρωσιών Αλέξιος και διαιρέθηκε η εξουσία του περιορίζοντάς τον σε … Πατριάρχη Μόσχας!
- Πολεμήθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας μέχρις εσχάτων!
- Ηρθε το σκάνδαλο Βαβύλη, και η υπόθεση με τον Ειρηναίο, που στην ουσία κατέστρεψε το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και την περιοχή επιρροής του!
- Σκάνδαλα, τύπου Εφραίμ-Βατοπεδίου, Γιοσάκη και πολλά μικρότερα, χτύπησαν την καρδιά της Ορθοδοξίας!
- Ολως περιέργως , ο κεντρικός Αξονας της Ορθόδοξης πίστης, που πολεμήθηκε με λύσσα ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, πέθανε από καρκίνο, στην καλύτερη περίοδο για τους Οικονομικούς Δολοφόνους της Ελλάδας, σε βαθμό που σε κάνουν να σκέφτεσαι σοβαρά τα όσα κατήγγηλε πρόσφατα ο Ουγκο Τσάβες, για το υπερόπλο που σκοτώνει χωρίς να αφήνει ίχνη!!!
Εμενε ένας και μοναδικός άξονας, αυτός του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας , όπου δρούσε ένας από τους πλέον φωτισμένους και πνευματικούς ανθρώπους που ανέδειξε ποτέ ο Ελληνισμός! Ο Πατριάρχης και Πάπας Αλεξανδρείας, Πέτρος ο Ζ’ !!! Που όλως τυχαίως, όπως και ο αείμνηστος Γ.Κρανιδιώτης, ο Πέτρος ο Ζ`, ήταν κι αυτός Κύπριος στην καταγωγή και ακόμη πιο ...συμπτωματικά, πέθανε σε ... αεροπορικό δυστύχημα και αυτός!!!
Κάποιοι από εσάς ξέρω ότι θα συνοφρυωθείτε γιατί απεχθάνεστε τα σενάρια συνομωσιολογίας ! Για κοιτάξτε όμως γεωγραφικά αυτά τα γεγονότα που σας παρέθεσα. Ένα προς ένα! Θα διαπιστώσετε ότι καρατομούν την όποια άσκηση πίεσης και επιρροής είχε διεθνώς η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία και καταστρέφουν έναν ισχυρότατο Παγκόσμιο άξονα επιρροής που διέθετε η Ελλάδα, μέσω των Αρχιεπισκοπών και Πατριαρχείων!
Έναν άξονα, που τον ζήλευε μέχρι και ο Πάπας της Ρώμης!
Κυρίως όμως, τον φοβούνταν στελέχη της Wall Street και της Goldman Sachs, στους σχεδιασμούς τους , και στις εξισώσεις τους, τον υπολόγισαν πάντοτε ως μεταβλητή, που στην οικονομική θεωρία, ονομάζεται ΑΣΤΑΘΜΗΤΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ (u) («γιου»)!
Όταν δεν υπολογίζεις τον αστάθμητο παράγοντα στις αμφίδρομες παλινδρομήσεις των μοντέλων οικονομικής πρόβλεψης, τότε έχει δύο λύσεις. Η να ρισκάρεις και να «παίζεις» με αυξημένες πιθανότητες να χάσεις, ή να μεταβάλεις τον αστάθμητο παράγοντα σε ελεγχόμενη μεταβλητή και να τον τοποθετήσεις στην εξίσωση. Με απλά λόγια, η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία, αν κατακερματιζόταν, θα έπαυε να αποτελεί (U) στην εξίσωση!
Και κατά έναν παράδοξο τρόπο , επετεύχθη με απόλυτη ακρίβεια! Όταν ξέσπασε η Οικονομική κρίση στην Ελλάδα, όλοι οι ηγέτες της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας, πλην του ελεγχόμενου από το Τουρκικό καθεστώς Βαρθολομαίου, είτε είχαν πεθάνει, είτε είχαν δει την πόρτα της εξόδου από την Εκκλησία είτε βρέθηκαν στη φυλακή!
Τα παραπάνω που σας έγραψα, απασχόλησαν την ΕΥΠ, σε υψηλότατο επίπεδο, ειδικά όταν μετά το 2000, υπήρχαν πληροφορίες ότι Ιεράρχες της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας τελούν υπό παρακολούθηση!
Και ναι μεν, όλοι καταλάβαιναν γιατί θα μπορούσε μια ξένη μυστική υπηρεσία να παρακολουθεί τον Χριστόδουλο, δεν μπορούσαν όμως τότε, τα στελέχη της ΕΥΠ, να κατανοήσουν γιατί μυστικές υπηρεσίες μεγάλων και μικρών κρατών, είχαν θέσει υπό παρακολούθηση τον Πέτρο τον Ζ και όχι μόνο!
Ιδιαίτερα προβληματισμένοι υπήρξαν υψηλόβαθμα στελέχη όταν διαπίστωσαν ότι στόχοι αποτελούσαν το σύνολο των υψηλόβαθμων ιεραρχών ανά τον κόσμο!
Σήμερα λοιπόν, θα σταματήσω την μεγάλη υπόθεση της διάσπασης και διάλυσης της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας εδώ! Με όποιο προβληματισμό κι αν σας προκάλεσα ! ειδικότερα με όποιον προβληματισμό κι αν προκάλεσα για το γεγονός ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι ξένες μυστικές υπηρεσίες συνέλλεγαν επί χρόνια, πληροφορίες για τη ζωή και τη δράση του Χριστόδουλου, του Ειρηναίου και του Πέτρου Ζ’ !!
Ο Μέγας πρώην κατάσκοπος της KGB, που στη ζωή του έσκυψε το κεφάλι μόνο μία φορά, κι αυτή μπροστά στον Δήμαρχο Μόσχας Μιχαήλ Ποπόφ, δεν είναι άλλος παρά ο Βλαντιμίρ Πούτιν! Αν κι εδώ θα μπορούσε να ανοίξει ένα τεράστιο κεφάλαιο, για τις σχέσεις του με τον ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ δήμαρχο Μόσχας και μεγαλοστέλεχος του Κομουνιστικού κόμματος της Ρωσίας, Μιχαήλ Ποπόφ, εντούτοις δεν θα μπω στο πειρασμό! Και προχωράω:
O Πούτιν γνώριζε ακόμη και τον παραμικρό σύνδεσμο της Μόσχας για θέματα Αντικατασκοπείας. Από έναν τέτοιο σύνδεσμο, πληροφορήθηκε κατ ιδίαν, ότι η δράση του Πασών των Ρωσιών Αλέξιου , έχει συνδυαστεί από δύο μεγάλες μυστικές υπηρεσίες της Δύσης, με αυτή του Πατριάρχη Αλεξανδρείας! Και ζήτησε να έχει προσωπική ενημέρωση για οτιδήποτε αφορά στη δράση τους!
Ηταν η εποχή που η FSB (πρώην KGB) μπήκε ενεργά στο παιχνίδι και παρακολουθούσε από μακρυά τις κινήσεις των υπολοίπων!
Ο Πούτιν γνώριζε από το 2003, ότι ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Πέτρος, θα είχε άσχημο τέλος, πολύ απλά, διότι επηρέαζε θετικά υπέρ των Ελληνικών-Κυπριακών-Ισραηλινών συμφερόντων τον Πρόεδρο της Αιγύπτου, Χόσνι Μουμπάρακ. Πολλές θέσεις του Πέτρου, είχαν γίνει αποδεκτές από τον Μουμπάρακ, κα οι Ελληνες διπλωμάτες είχαν βρει έναν πολύ καλό σύμμαχο στην χάραξη της ΑΟΖ στην περιοχή. Σε επίπεδο μάλιστα που η Τουρκία βρέθηκε απομονωμένη στην Ανατολική Μεσόγειο, μιας και τα «χωράφια των υδρογονανθράκων» είχαν μοιραστεί με την σύμφωνη γνώμη Μουμπάρακ!! (Το τέλος του Μουμπάρακ και την αλλαγή της Αιγύπτου στο θέμα νομίζω τα γνωρίζετε) !
Ο Πούτιν, είχε διαβλέψει ότι ακόμη κι αν δεν καταφέρει να πατήσει πόδι στην Αν.Μεσόγειο με την βοήθεια της Συρίας, θα εξασφάλιζε όλα τα κοιτάσματα στην Δυτική Ελλάδα καθώς και την κάθοδο στην μεσόγειο με τον αγωγό Μπουργκάς – Αλεξανδρούπολη, χρυσώνοντας το χάπι για τους Τούρκους με τον «Νόρντ Στρίμ» !
Ο «μάγος» της Ρωσικής Σχολής Κατασκόπων, είχε μάθει πολλά από την μεγάλη Βυζαντινή Σχολή! Και χρησιμοποιούσε τα ευρήματα ξένων κατασκόπων προς όφελός του.
Η 11η Σεπτεμβρίου της Ελλάδας !!!
Το βράδυ της Παρασκευής 10 Σεπτεμβρίου 2004, ο Πούτιν βρισκόταν στην Τουρκία για επίσημη επίσκεψη. Είχε ήδη δει τον Ερντογάν αλλά ο διακαής του πόθος και η μεγάλη του χαρά ήταν άλλη. Την επόμενη μέρα, θα επισκεπτόταν το Ρωσικό Μοναστήρι στο Αγιο Ορος! Ηταν κάτι που το ήθελε πολύ!
Προγραμματισμός στην επίσκεψή του υπήρχε!
Σύμφωνα με το πρόγραμμα της επίσκεψης που είχε σχεδιαστεί από την Ελληνική Πλευρά, ο Πούτιν θα ερχόταν στην Ελλάδα με ειδική πτήση και από την Στρατιωτική βάση της Ελευσίνας, θα μεταφερόταν με ελικόπτερο Σινούκ, στο Αγιο Ορος. Για την μεγάλη αυτή επιχείρηση, είχαν δεσμευτεί δύο ελικόπτερα τύπου Σινούκ. Κι αυτό γιατί μαζί με τον Πούτιν θα πήγαιναν στο Αγιο Ορος και ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας Πέτρος ο Ζ’ καθώς και άλλοι υψηλόβαθμοι Ιερείς της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας!
Στην Ελευσίνα, είχαν αρχίσει να προετοιμάζονται ήδη πριν ένα μήνα και τα σχέδια ασφαλείας έδιναν και έπαιρναν!
Ενας μηχανικός της Ρωσικής FSB όμως, έδωσε τα άσχημα νέα στον σύμβουλο ασφάλειας του Πούτιν. Ένα από τα δύο ελικόπτερα Σινούκ, ήταν «μαρκαρισμένο» από την κατασκευάστρια εταιρία ως προβληματικό. Κι όμως πετούσε. !!!
Η κατασκευάστρια εταιρία είχε συναρμολογήσει 28 προβληματικούς έλικες σε ελικόπτερα αυτού του τύπου σε όλο τον πλανήτη. Δύο από τους έλικες αυτούς , ήταν τοποθετημένοι στο Ελληνικό ελικόπτερο. Τον συμβούλεψε λοιπόν, να ζητήσει αλλαγή του πτητικού μέσου ή να μην πάει καθόλου στο Αγιο Ορος !!!
Ο Πούτιν, δεν έκανε τίποτα απ όλα αυτά!
Μέχρι την τελευταία μέρα της παραμονής του στη Τουρκία, δεν έστειλε το παραμικρό αίτημα για αλλαγή ελικοπτέρου και όλοι στην Ελλάδα τον περίμεναν «με ανοιχτές αγκάλες».
Το πόσο καλά είχε μάθει την Βυζαντινή Διπλωματία, το απέδειξε ο Πούτιν από την Κωνσταντινούπολη, από την έδρα του Φαναρίου δηλαδή! Ενώ όλοι τον περίμεναν στην Αθήνα, ο Βλαδίμηρος, έκανε ένα τηλέφωνο σε έναν προσωπικό του φίλο και στρατηγικό σύμμαχο της χώρας του! Τον Λάτση!!!
Ο όμιλος Λάτση, ήταν στρατηγικός εταίρος της Λουκόιλ και μαζί με τον ρωσικό πετρελαϊκό γίγαντα, κατέβαιναν σε διαγωνισμούς για πετρέλαια στην Ελλάδα και όχι μόνο.
Του ζήτησε λοιπόν να του διαθέσει εκτάκτως την θαλαμηγό του, την υπερπολυτελή «Αλέξανδρος» για να πάει στο Αγιο Ορος.
Κι ενώ όλοι τον περίμεναν στην Αθήνα, εκείνος επιβιβαζόταν στη θαλαμηγό από παραλία της Καλλίπολης (βρίσκεται στην Ευρωπαϊκή Τουρκία)
Μόνο λίγο πριν την αποβίβασή του στο Άγιο Όρος, ενημέρωσε ότι θα έφτανε ακτοπλοϊκώς εκεί! Ένα σαφέστατο μήνυμα προς όλες τις πλευρές, ότι «εγώ ο Πούτιν, ξέρω κάθε σας κίνηση και είμαι πάντα ένα βήμα μπροστά» !!!
Ετσι, ο Βλαντιμίρ Πούτιν, δεν βρέθηκε ποτέ στο μοιραίο ελικόπτερο, πολύ απλά γιατί ΓΝΩΡΙΖΕ !!
Σταματώντας εδώ για σήμερα, το πρώτο μέρος των αποκαλύψεων κι ελπίζοντας να μην σας κούρασα, σας προϊδεάζω για το Β μέρος των αποκαλύψεων που θα ακολουθήσει αύριο κιόλας!
Την πτώση του ελικοπτέρου Σινούκ κι όλα όσα ακολούθησαν θα την περιγράψουμε αύριο. Γεγονότα όπως οι ιατροδικαστικές εκθέσεις !
Γεγονότα που ενώ όλοι έλεγαν ότι ο θάνατος του Πατριάρχη προήλθε από την πτώση του ελικοπτέρου, εντούτοις κανείς δεν κατάφερε να εξηγήσει, πως στο σώμα του μακαριστού Πέτρου Ζ, βρέθηκαν χημικές ουσίες από έκρηξη !!!
Όπως αντιληφθήκατε, το ζουμί της υπόθεσης ξεκινά αύριο! Και πιστεύω να αρχίσατε να αντιλαμβάνεστε ότι ο τίτλος της νέας έρευνας των Aegean Times «Η 11η Σεπτεμβρίου της Ελλάδας» , δεν είναι καθόλου τυχαίος!
Δεν είναι μόνο η αποφράδα ημέρα, που έτυχε να είναι ίδια με αυτή την μεγάλη καταστροφή της Αμερικής!
Δεν είναι η σημειολογία των δύο τραγικών γεγονότων που οι συνομωσιολόγοι θα την στιγματίσουν ως προσπάθεια των ΗΠΑ να απαντήσουν στην δική τους 11η Σεπτεμβρίου. Δεν μπαίνουμε σε τέτοια επίπεδα εμείς!
Πολύ περισσότερο είναι, ότι την 11η Σεπτεμβρίου του έτους 2004, όλα άλλαξαν για την Ελλάδα! Ηταν η μέρα που μπήκαμε επίσημα στο στόχαστρο των … αγορών! Ηταν η μέρα που η Ελλάδα κι ο Ελληνισμός θα βρίσκονταν γυμνοί, χωρίς «ασπίδες» μπροστά στο σχέδιο των οικονομικών δολοφόνων!
Γι αυτό εμείς, θα συνεχίσουμε να «φωνάζουμε» και να αποκαλούμε την 11η Σεπτεμβρίου 2004, ως την τραγικότερη μέρα της Μεταπολίτευσης για την σύγχρονη Ελλάδα!
Τα λέμε αύριο λοιπόν!!!
***
Σημείωση συντάκτη στις 22:10: Εκ παραδρομής γράφτηκε ότι το τηλεφώνημα ήταν στον πατέρα Λάτση ενώ το σωστό είναι ότι το τηλεφώνημα ήταν στον υιό Λάτση και
πάλι εκ παραδρομής αναφέρθηκε ως 114ΠΜ στην Ελευσίνα ενώ το σωστό είναι η 112ΠΜ.
Σε ένα άρθρο 12.000 λέξεων είναι λογικό να γίνουν τέτοια λάθη, τα οποία και έχουμε αποκαταστήσει από τις 22:10
Γιώργος Αδαλής
aegeantimes.gr
αρχική καταχώρηση στις 4/1/2012, 14:55
τελ. ενημέρωση 4/1/2012
Σημείωση kgrek: Το άρθρο βρίσκεται στον σύνδεσμο (link)
Θα σας συνιστούσα να επισκεφθείτε τον σύνδεσμο και να διαβάσετε τα σχόλια των αναγνωστών. Αξίζει τον κόπο.
Εκρηξη έριξε το Σινούκ που μετέφερε τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας
Το Β ΜΕΡΟΣ της έρευνάς μας:
Η 11η Σεπτεμβρίου της Ελλάδας - Ντοκουμέντα και στοιχεία που ανασύρουμε από τον βυθό του Αιγαίου και ένα κοινό στοιχείο με το ατύχημα του Falcon και του Γ.Κρανιδιώτη!
Συνεχίζουμε λοιπόν σήμερα με το Β’ μέρος της έρευνάς μας με τίτλο «η 11η Σεπτεμβρίου της Ελλάδας» και προηγουμένως θα μου επιτρέψετε να κάνω κάποιες παρατηρήσεις. Στο πρώτο μέρος της έρευνας παρουσιάσαμε κάποιες άγνωστες πτυχές της ιστορίας και αναφέραμε αρκετά γεγονότα της εποχής.
Ξεκινήσαμε από την παρουσίαση του σχεδίου κατακερματισμού της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας για να φτάσουμε στην 11η Σεπτεμβρίου του 2004, την αποφράδα ημέρα που έριξαν το ελικόπτερο που μετέφερε τον φωτισμένο Πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρο Ζ !!
Ναι δεν διαβάσατε λάθος!
Μόλις έγραψα ότι κάποιοι έριξαν το μοιραίο ελικόπτερο Σινούκ! Είτε με τις πράξεις τους είτε με τις παραλήψεις τους !!!
Ενα δυστύχημα με τα τόσα θύματα που πήραν στο βυθό του Αιγαίου πολλά και μεγάλα μυστικά!! Μυστικά για το Βατοπαίδι, την 17Ν, και την χάραξη της ΑΟΖ στην Ανατολική Μεσόγειο!!! Είτε με τις πράξεις τους είτε με τις παραλήψεις τους !!!
Προηγουμένως, με τον τίτλο «τα 24 δευτερόλεπτα που σκότωσαν τον Γιάννο Κρανιδιωτη» αναδημοσιεύσαμε ένα άρθρο των AegeanTimes με ντοκουμέντα για τον θάνατο του επίσης Κύπριου Γιάννου Κρανιδιώτη , μέσα στο Πρωθυπουργικό FALCON τον Σεπτέμβριο του 1999!
Κοινή συνισταμένη των δύο ατυχημάτων; Η εταιρία που φρόντισε ... κατά λάθος να εξαφανιστούν τα επίμαχα σημεία από το αεροσκάφος και το ελικόπτερο που θα έδιναν σαφείς απαντήσεις!!!
Αλλά ας ξεκινήσουμε να ξαναθυμόμαστε τα γεγονότα με ψυχραιμία.
Το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2004, μετά το μεσημέρι τα κανάλια άρχισαν να μεταδίδουν ρεπορτάζ για την εξαφάνιση του ελικοπτέρου Σινούκ στο Αγιο Ορος. Κάπου εκεί , μερικοί ψαράδες κατέθεσαν ότι άκουσαν έκρηξη στον ουρανό. Κατόπιν, τις επόμενες μέρες η μαρτυρία αυτή «εξαφανίστηκε» και όλοι μιλούσαν για πτώση λόγω μηχανικής βλάβης!
Το άρθρο με το δυστύχημα του Πρωθυπουργικού Falcon δεν το αναδημοσιεύσαμε διόλου τυχαία όπως θα καταλάβετε παρακάτω, αν και είμαι βέβαιος ότι το έχετε ήδη υποψιαστεί.
Ο «χύμα» τρόπος με τον οποίο γινόταν μέχρι το 1999 οι μεταφορές VIP προσώπων στην Ελλάδα, και τα δεκάδες αναπάντητα ερωτηματικά του άδικου χαμού του Υπ.Εξ Γιάννου Κρανιδιώτη, εξέθεσαν διεθνώς τη χώρα μας σε Παγκόσμιους οργανισμούς. Το ατύχημα αυτό στάθηκε η αιτία να αλλάξει η χώρα μας τον τρόπο μεταφοράς VIP προσώπων και να δημιουργηθεί ειδική Μοίρα στην Ελευσίνα με τον σκοπό αυτό (η σημερινή 112ΠΜ). Ειδικά μετά την 11η Σεπτεμβρίου 2001 στις ΗΠΑ, όλο το πρωτόκολλο της μοίρας ειδικών μεταφορών στην Ελευσίνα άλλαξε άρδην και έγινε πολύ αυστηρό.
Το 2004 υπενθυμίζουμε ότι ήταν η χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων που λίγες μέρες πριν είχαν ολοκληρωθεί στην Ελλάδα! Τα ισχυρά μέτρα ασφάλειας ήταν ακόμη ποιο ισχυρά την περίοδο αυτή, και στην Ελλάδα «αλώνιζαν» χιλιάδες πράκτορες μυστικών υπηρεσιών ! Μεγάλων Υπηρεσιών όπως η CIA και η NSA των ΗΠΑ μέχρι και μυστικοί πράκτορες από τη Μοζαμβίκη και το ... Βανουάτου!!!
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν ο αριθμός των πρακτόρων είχε ξεπεράσει τον αριθμό των αθλητών που συμμετείχαν στην Ολυμπιάδα αλλά σύμφωνα με έγκυρες πηγές, οι «επίσημοι» πράκτορες έφταναν στους 25.000 , αριθμός σχεδόν διπλάσιος από τους αθλητές που συμμετείχαν!
Μέσα σε ένα τέτοιο σκηνικό και σε μια τέτοια χρονική περίοδο, αποφασίζει ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας να μεταβεί στο Αγιο Ορος !
Σύμφωνα με το «Πρωτόκολλο», ο Πατριάρχης θεωρείται Αρχηγός Κράτους και ανάλογα είναι και τα μέτρα ασφαλείας καθώς και τα πτητικά μέσα που διατίθενται!
Συνέβη όμως αυτό και στην περίπτωση του Πατριάρχη Αλεξανδρείας τις 11 Σεπτεμβρίου 2004 ;
Επρεπε να περάσουν 6 ολόκληρα χρόνια, και να φτάσουμε στον Σεπτέμβριο του 2010, όταν σε μια «επετειακή» έκδοσή τους οι AegeanTimes, στις 10/9/2010 λίγο πριν την αναστολή της λειτουργίας τους, να αποκαλύψουν ορισμένα ένοχα μυστικά. Για το ίδιο ζήτημα την επόμενη μέρα έγραφε και η Κύρα Αδάμ στην Ελευθεροτυπία.
Στο διάστημα που μεσολάβησε, η οικογένεια του Μακαριστού Πατριάρχη , έβρισκε παντού «φράχτες σιωπής» και γεγονότα που στην καλύτερη των περιπτώσεων τα χαρακτήριζες ως ... «περίεργα» !
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες είχαν και συνεχίζουν να έχουν επιβάλει μια πλήρη συσκότιση για το τεράστιο αυτό θέμα.
Σύμφωνα με μερικά από τα 520 επίσημα κρατικά και διεθνή έγγραφα της τεχνικής εκθέσεως για το ατύχημα, προκύπτουν τεράστια ερωτήματα αντί για να απατούνται τα βασικά που προέκυπταν από την πτώση! Κυρίως, στο ζήτημα της έκρηξης στο εσωτερικό του Σινούκ!
Τι έφταιξε και έπεσε το ελικόπτερο;
Ηταν πτώση; κατάρριψη; ή έκρηξη μηχανισμού εκ των έσω;
Από τα έγραφα αυτά προκύπτει κατ αρχάς ότι δεν τηρήθηκε το πρωτόκολλο μεταφοράς Αρχηγού Κράτους. Πολύ απλά διότι σήμερα μετά από τόσα χρόνια ουδείς έχει απαντήσει γιατί ΔΕΝ συνοδευόταν από τον ανάλογο Επιτελάρχη ! Γιατί έλειπε από την πτήση ο Επιτελάρχης Ασφάλειας του Αρχηγού Κράτους που στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και Πάπας, Πέτρος ο Ζ’ ;
Απάντηση ως σήμερα δεν έχει δοθεί από κανέναν!
Ένα άλλο ερώτημα που προκύπτει από τα 520 αυτά έγγραφα και δεν απαντήθηκε ποτέ, είναι το γεγονός ότι το ελικόπτερο δεν είχε εφοδιαστεί κατά τη συγκεκριμένη πτήση με φορητό πομπό άμεσου εντοπισμού ανάγκης (ELT) ! Προφανώς διότι κανείς δεν θεώρησε … σπουδαίο το πρόσωπο που μετέβαινε στο ελικόπτερο. Για να κατανοήσετε την κρισιμότητα αυτού του στοιχείου της έρευνας, αν στο ελικόπτερο υπήρχε ELT, τότε την στιγμή της πρόσκρουσης στη θάλασσα θα δινόταν το ακριβές στίγμα!
Αντίθετα, επί ώρες, άπαντες, αναζητούσαν το ελικόπτερο και ακόμη
περισσότερες ώρες το σημείο πτώσης του! Εφτασε η νύχτα και δεν είχαν εντοπίσει το παραμικρό ίχνος του ελικοπτέρου! Σημειώστε εδώ ότι σύμφωνα με τα έγγραφα αυτά το ελικόπτερο έπεσε στις 10:45 το πρωί της 11ης Σεπτεμβρίου 2004 και οι ιατροδικαστές διέγνωσαν ως ώρα θανάτου του Πατριάρχη το απόγευμα της επόμενης μέρας, 12ης Σεπτεμβρίου.
Συγκεκριμένα ο Πατριάρχης σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση πέθανε στις 15:35 της 12ης Σεπτεμβρίου 2004.
Αυτό σημαίνει για μένα προσωπικά αλλά κι οποιονδήποτε εξέτασε τα έγγραφα αυτά ότι ο Πατριάρχης χαροπάλευε επί 27 ώρες !!!!
Πως χαροπάλευε ζωντανός επί τόσες ώρες όταν ανεσύρθη (όπως μας λένε τουλάχιστον) μέσα από την άτρακτο του μοιραίου Σινούκ;;;
Είναι άλλο ένα ερώτημα που ακόμη δεν έχει καταφέρει να το εξηγήσει κανένας! Και όχι μόνο αυτό, αλλά δεν έχει συζητηθεί καν από αρμόδια χείλη εδώ και τόσα χρόνια!
Ζητήθηκε ποτέ από τα παραπλέοντα ξένα πλοία –ένα εκ των οποίων ήταν πλοίο ηλεκτρονικού πολέμου- έστω η παραμικρή πληροφορία ή συνδρομή;
Πάντως στο πιστοποιητικό θανάτου του Πατριάρχη, αναφέρεται η 15:35 / της 12ης Σεπτεμβρίου ως η ώρα που απεβίωσε ο Μακαριστός Πατριάρχης!
Ένα άλλο τραγικό σημείο της υπόθεσης, είναι ότι το ελικόπτερο μόλις έφτασε πάνω από τον Καρέα (στην περιοχή Πάχη Μεγάρων) άρχισε να εκπέμπει ... τουρκικό κωδικό πτήσης!!!
Κι ενώ η περιοχή αποτελεί (ως γνωστόν) περιοχή του FIR Αθηνών, στις οθόνες των ραντάρ του Στρατού αλλά και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) το Σινούκ έφερε τον τουρκικό κωδικό IFF, πράγμα που σημαίνει ότι ήταν άγνωστο για το σύστημα αεράμυνας της χώρας μας και συνεπώς μπορούσε να ενεργοποιήσει όλες τις διαδικασίες ! Ακόμη και αυτή της κατάρριψης, πράγμα όμως που δεν συνηθίζεται στη χώρα μας, με την πάγια τακτική της οσφιοκαμψίας προς τους Τούρκους !
Όταν κατάλαβαν ότι το ελικόπτερο δεν ήταν Τουρκικό άλλα Ελληνικό, κανείς δεν ζήτησε από τον πιλότο να αλλάξει τον κωδικό πτήσης και να συμμορφωθεί με τους αυστηρούς κανόνες πτήσης που προβλέπει μια VIP μεταφορά και μάλιστα Αρχηγού Κράτους, και συνέχισε να πετάει ως Τουρκικό μέχρι τις Καριές !!!
Βάλτε κάτω το χάρτη, και δείτε πόση είναι η απόσταση από τον Καρέα μέχρι τις Καριές και φανταστείτε , πόσο «κουρέλι» αεράμυνα πρέπει να έχουμε, έτσι ώστε να μην βρεθεί ένας άνθρωπος να πει στον πιλότο ότι ταξιδεύεις ως … Τούρκος.
Πόσο «κουρέλι» πρέπει να είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας , έτσι ώστε να ταξιδεύει τόσο μεγάλη απόσταση στο FIR ένα ελικόπτερο και να μην βρεθεί κάποιος να ζητήσει από τον πιλότο να συμμορφωθεί !!!
Και όλα αυτά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, που οι πάντες και τα πάντα λειτουργούσαν Α-ΨΟ-ΓΑ !!!
Ασφάλεια Ολυμπιακών Αγώνων, Μοίρα Μεταφοράς VIP προσώπων, μεταφορά Αρχηγού Κράτους και παρ όλα αυτά, το ελικόπτερο να μεταδίδει σχεδόν σε όλο το ταξίδι του, σήμα Τουρκικού στίγματος !!!
Εσάς δεν σας «κάθεται» ολίγον βαρύ όλο αυτό;
Πάντως, για να καταλάβετε πόσο σοβαρό ήταν όλο αυτό, το ΓΕΑ και η ΥΠΑ, αν τηρούσαν τους προβλεπόμενους κανονισμούς, θα έπρεπε , αν ο πιλότος δεν συμμορφωνόταν με τους κανονισμούς, να διακόψουν ΑΜΕΣΑ την πτήση και να ζητήσουν από τον πιλότο να επιστρέψει στην βάση του !!!
Αν το είχαν κάνει αυτό, το ΓΕΑ και οι ΥΠΑ, ίσως σήμερα να είχαν σωθεί όλοι οι επιβάτες του μοιραίου Σινούκ!!!
Ενώ τα πρώτα χρόνια μετά το ατύχημα ήταν όλοι σίγουροι ότι το ελικόπτερο έπεσε από μηχανική βλάβη , η οικογένεια - κυρίως – του Πατριάρχη Πέτρου δεν σταμάτησε ούτε λεπτό να αγωνίζεται να βρει την αλήθεια. Ετσι αρκετά χρόνια μετά, άρχισε να διαφαίνεται ότι το Σινούκ, ίσως να μην έπεσε αλλά να το «έριξαν» κι όλας !!!
Είτε μετά από σειρά εγκληματικών πράξεων αμέλειας, είτε από καθαρή δολιοφθορά είτε με κάποιον άλλο τρόπο, άγνωστο στο ευρύ κοινό !
Το καλοκαίρι του 2010 άρχισαν να γίνονται γνωστά, τόσο τα πορίσματα ανεξάρτητων επιθεωρητών ατυχημάτων όσο και τα «επίσημα πορίσματα» τεχνικών συμβούλων της οικογένειας και του Αμερικάνικου Στρατού.
Για την γνωμάτευση του ιατροδικαστή σχετικά με την ώρα θανάτου, γράψαμε προηγουμένως.
Αυτό που δεν αναφέραμε όμως είναι ότι μέσα στον φάκελο του Εισαγγελέα του Στρατοδικείου Θεσσαλονίκης, υπήρχε και μια έκθεση ιατροδικαστού, σύμφωνα με την οποία, στα σώματα των θυμάτων «ανευρέθηκαν χημικά εγκαύματα, τα οποία δεν προκλήθηκαν από στοιχεία του ελικοπτέρου αλλά από έκρηξη» !
Η εν λόγω ιατροδικαστική εξέταση, υποβαθμίστηκε και δεν αξιολογήθηκε ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ σοβαρά από κανέναν!
Στη σύγχρονη ιατροδικαστική επιστήμη, με τα τεχνικά μέσα που διαθέτουν πλέον οι ιατροδικαστές είναι σε θέση να αναγνωρίζουν την αιτία των εγκαυμάτων. Κι επειδή, προαναγγείλαμε από το προηγούμενο άρθρο μας την αποκάλυψη αυτή, προέτρεξαν κάποιοι να προκαταλάβουν το αναγνωστικό κοινό σε μπλογκς που αναδημοσίευσαν την είδηση, ότι τα εγκαύματα προήλθαν από λάδια του κινητήρα ή λιπαντικά των μηχανών!
Είναι γνωστό ότι η σοβαρότητα εκλείπει από τούτη εδώ τη χώρα εκτός και αν τα σχόλια είχαν σκοπό να προλάβουν την σημερινή μας αποκάλυψη !
Η ιατροδικαστής που γνωμάτευσε ήταν ξεκάθαρη για την αιτία των εγκαυμάτων!
«Προήλθαν από έκρηξη και όχι από στοιχεία του ελικοπτέρου»!
Αυτό και μόνο θα έπρεπε να αποτελεί σημείο συζήτησης στη Βουλή και στην σύσταση επιτροπής που θα διερευνούσε ακόμη και το ενδεχόμενο ποινικών ευθυνών αρμοδίων υπουργών ! Κάτι που προφανώς κανείς δεν ήθελε. Η τέλος πάντων, την πιθανότητα να μην ελέγχτηκαν σχολαστικά οι αποσκευές των επιβατών κα να είχε τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός!!!
Κι έτσι όλοι έμειναν… ευχαριστημένοι ότι … ίσως η ιατροδικαστής κάνει κάποιο λάθος και … μπέρδεψε τα εγκαύματα από λάδια με αυτά μιας έκρηξης !!!
Σύμφωνα με τον εισαγγελέα, η ιατροδικαστής ισχυρίζεται ότι με επιστημονικά κριτήρια είναι αδύνατη η ταυτοποίηση του μέσου που προκάλεσε τα χημικά εγκαύματα. Πιθανολογεί βάσιμα, όμως, ότι ορισμένοι από τους επιβάτες δέχθηκαν ισχυρό ωστικό κύμα!!!
Από τι προήλθε το ισχυρό αυτό ωστικό κύμα . Σίγουρα όχι από … έκρηξη λαδιών ή από έκρηξη … λιπαντικών !!!
Με την έκθεση της ιατροδικαστού συμφωνεί και η τεχνική ανάλυση του αμερικανικού στρατού, η οποία προχωρά ένα βήμα παραπέρα, χρησιμοποιώντας κάποια άλλα στοιχεία.
«Το ωστικό κύμα προκλήθηκε σίγουρα πριν την ελεύθερη πτώση του ελικοπτέρου».
Αυτό ακριβώς αναφέρει το πόρισμα και υπογραμμίζει ότι υπήρξε κάποιου είδους έκρηξη εντός του ελικοπτέρου από την ύπαρξη χημικών εγκαυμάτων στα σώματα, τα οποία μάλιστα έγιναν εν ζωή. Προσθέτει ακόμη ότι στα σώματα των θυμάτων βρέθηκαν σφηνωμένα κάποια σωματίδια τα οποία δεν ήταν επιφανειακά.
Σημείο-κλειδί για τη διερεύνηση των συνθηκών της πτώσης είναι ο έλεγχος του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου FADEC (Full Authority Digital Engine Control), με το οποίο είναι εφοδιασμένα αυτού του τύπου τα ελικόπτερα και ειδικότερα οι δύο καταγραφείς βλαβών DECU (Digital Engine Control Unit) που αντιστοιχούν στους δύο κινητήρες του. Τελικά ανελκύστηκε μόνο η μία DECU, κι αυτή καταστράφηκε κατά μία … σατανική σύμπτωση, όταν ένας τεχνικός της εταιρείας στις ΗΠΑ έριξε «κατά λάθος» ένα κατσαβίδι μέσα της!
Μήπως τώρα αντιληφθήκατε γιατί παρεμβάλαμε ανάμεσα στο πρώτο και στο δεύτερο μέρος της έρευνάς μας την πτώση του Falcon και τον άδικο χαμό του Γιάννου Κρανιδιώτη; Μήπως και τότε η εταιρία HoneyWell δεν ισχυρίστηκε ότι χάθηκαν τα επίμαχα 24 δευτερόλεπτα που σκότωσαν τον Γιάννο Κρανιδιώτη, γιατί σβήστηκαν …. κατά λάθος από το μαύρο κουτί;;
Ετσι και τώρα, η μια και μοναδική DECU καταστράφηκε κατά λάθος από ένα κατσαβίδι τεχνικού !!!
Για τον λόγο λοιπόν, ότι θεωρώ ότι όλα τα παραπάνω στοιχεία , δεν ερευνήθηκαν επαρκώς από τις Ελληνικές Στρατιωτικές και Πολιτικές αρμόδιες υπηρεσίες, θεωρώ ότι σαφώς και το ελικόπτερο Σινούκ, έπεσε από έκρηξη που σημειώθηκε στην άτρακτο και όχι από βλάβη σε κάποια από τις δύο έλικες που είχαν μαρκαριστεί ως προβληματικές. Μια έκρηξη που έγινε μέσα στην άτρακτο σε ένα ταξίδι που κάποιοι το είχαν προγραμματίσει χωρίς επιστροφή!
Μέχρι την ημέρα που η Ελληνική Βουλή θα διατάξει ως οφείλει την άμεση διερεύνηση ευθυνών με σύσταση ειδικής επιτροπής, που θα απαντά ξεκάθαρα σε όλα τα παραπάνω, και με πλήρη επίγνωση όσων γράφω και υπογράφω θα συνεχίζω να πιστεύω ότι το ελικόπτερο έπεσε από έκρηξη που σημειώθηκε στην άτρακτο κατά τη διάρκεια της πτήσης του λίγο πριν το Αγιο Ορος!
Δεν αποκλείω να συνέβησαν ταυτόχρονα ΚΑΙ τα δύο!
Κάποιοι να εκμεταλλεύτηκαν ορισμένα κενά και να σχεδίασαν την πτώση του ελικοπτέρου όπως σχεδίασαν το δήθεν ατύχημα του Falcon το 1999 καθώς και κάποια άλλα ατυχήματα για τα οποία θα μιλήσουμε αργότερα!! Και ο νοών νοείτω !!!
Όπως καταλάβατε, πάμε για το τρίτο μέρος της έρευνας!
Εκεί θα αναδείξουμε ποιος ήταν ο Πέτρος ο Ζ’ και ποιοι άλλοι Κύπριοι και Ελληνες είχαν μπει στο στόχαστρο της Τουρκικής ΜΙΤ !!!
ΥΓ.
Όπως έχει λεχτεί , «οι δημοσιογράφοι είναι τα μαντρόσκυλα της Δημοσιογραφίας». Αν κάποιοι επιθυμούν την Δημοκρατία μας να την φυλάττουν ... πεκινουά, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα, που δεν θα μας κάνει ποτέ να σταματήσουμε να λέμε ελεύθερα τη γνώμη μας !!!
Το υστερόγραφο ας το κρατήσουν κάποιοι που προσπαθούν με νύχια και
με δόντια να μην δημοσιεύσουμε την παρούσα έρευνα!
Ξεκινήσαμε από την παρουσίαση του σχεδίου κατακερματισμού της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας για να φτάσουμε στην 11η Σεπτεμβρίου του 2004, την αποφράδα ημέρα που έριξαν το ελικόπτερο που μετέφερε τον φωτισμένο Πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρο Ζ !!
Ναι δεν διαβάσατε λάθος!
Μόλις έγραψα ότι κάποιοι έριξαν το μοιραίο ελικόπτερο Σινούκ! Είτε με τις πράξεις τους είτε με τις παραλήψεις τους !!!
Ενα δυστύχημα με τα τόσα θύματα που πήραν στο βυθό του Αιγαίου πολλά και μεγάλα μυστικά!! Μυστικά για το Βατοπαίδι, την 17Ν, και την χάραξη της ΑΟΖ στην Ανατολική Μεσόγειο!!! Είτε με τις πράξεις τους είτε με τις παραλήψεις τους !!!
Προηγουμένως, με τον τίτλο «τα 24 δευτερόλεπτα που σκότωσαν τον Γιάννο Κρανιδιωτη» αναδημοσιεύσαμε ένα άρθρο των AegeanTimes με ντοκουμέντα για τον θάνατο του επίσης Κύπριου Γιάννου Κρανιδιώτη , μέσα στο Πρωθυπουργικό FALCON τον Σεπτέμβριο του 1999!
Κοινή συνισταμένη των δύο ατυχημάτων; Η εταιρία που φρόντισε ... κατά λάθος να εξαφανιστούν τα επίμαχα σημεία από το αεροσκάφος και το ελικόπτερο που θα έδιναν σαφείς απαντήσεις!!!
Αλλά ας ξεκινήσουμε να ξαναθυμόμαστε τα γεγονότα με ψυχραιμία.
Το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2004, μετά το μεσημέρι τα κανάλια άρχισαν να μεταδίδουν ρεπορτάζ για την εξαφάνιση του ελικοπτέρου Σινούκ στο Αγιο Ορος. Κάπου εκεί , μερικοί ψαράδες κατέθεσαν ότι άκουσαν έκρηξη στον ουρανό. Κατόπιν, τις επόμενες μέρες η μαρτυρία αυτή «εξαφανίστηκε» και όλοι μιλούσαν για πτώση λόγω μηχανικής βλάβης!
Το άρθρο με το δυστύχημα του Πρωθυπουργικού Falcon δεν το αναδημοσιεύσαμε διόλου τυχαία όπως θα καταλάβετε παρακάτω, αν και είμαι βέβαιος ότι το έχετε ήδη υποψιαστεί.
Ο «χύμα» τρόπος με τον οποίο γινόταν μέχρι το 1999 οι μεταφορές VIP προσώπων στην Ελλάδα, και τα δεκάδες αναπάντητα ερωτηματικά του άδικου χαμού του Υπ.Εξ Γιάννου Κρανιδιώτη, εξέθεσαν διεθνώς τη χώρα μας σε Παγκόσμιους οργανισμούς. Το ατύχημα αυτό στάθηκε η αιτία να αλλάξει η χώρα μας τον τρόπο μεταφοράς VIP προσώπων και να δημιουργηθεί ειδική Μοίρα στην Ελευσίνα με τον σκοπό αυτό (η σημερινή 112ΠΜ). Ειδικά μετά την 11η Σεπτεμβρίου 2001 στις ΗΠΑ, όλο το πρωτόκολλο της μοίρας ειδικών μεταφορών στην Ελευσίνα άλλαξε άρδην και έγινε πολύ αυστηρό.
Το 2004 υπενθυμίζουμε ότι ήταν η χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων που λίγες μέρες πριν είχαν ολοκληρωθεί στην Ελλάδα! Τα ισχυρά μέτρα ασφάλειας ήταν ακόμη ποιο ισχυρά την περίοδο αυτή, και στην Ελλάδα «αλώνιζαν» χιλιάδες πράκτορες μυστικών υπηρεσιών ! Μεγάλων Υπηρεσιών όπως η CIA και η NSA των ΗΠΑ μέχρι και μυστικοί πράκτορες από τη Μοζαμβίκη και το ... Βανουάτου!!!
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν ο αριθμός των πρακτόρων είχε ξεπεράσει τον αριθμό των αθλητών που συμμετείχαν στην Ολυμπιάδα αλλά σύμφωνα με έγκυρες πηγές, οι «επίσημοι» πράκτορες έφταναν στους 25.000 , αριθμός σχεδόν διπλάσιος από τους αθλητές που συμμετείχαν!
Μέσα σε ένα τέτοιο σκηνικό και σε μια τέτοια χρονική περίοδο, αποφασίζει ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας να μεταβεί στο Αγιο Ορος !
Σύμφωνα με το «Πρωτόκολλο», ο Πατριάρχης θεωρείται Αρχηγός Κράτους και ανάλογα είναι και τα μέτρα ασφαλείας καθώς και τα πτητικά μέσα που διατίθενται!
Συνέβη όμως αυτό και στην περίπτωση του Πατριάρχη Αλεξανδρείας τις 11 Σεπτεμβρίου 2004 ;
Επρεπε να περάσουν 6 ολόκληρα χρόνια, και να φτάσουμε στον Σεπτέμβριο του 2010, όταν σε μια «επετειακή» έκδοσή τους οι AegeanTimes, στις 10/9/2010 λίγο πριν την αναστολή της λειτουργίας τους, να αποκαλύψουν ορισμένα ένοχα μυστικά. Για το ίδιο ζήτημα την επόμενη μέρα έγραφε και η Κύρα Αδάμ στην Ελευθεροτυπία.
Στο διάστημα που μεσολάβησε, η οικογένεια του Μακαριστού Πατριάρχη , έβρισκε παντού «φράχτες σιωπής» και γεγονότα που στην καλύτερη των περιπτώσεων τα χαρακτήριζες ως ... «περίεργα» !
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες είχαν και συνεχίζουν να έχουν επιβάλει μια πλήρη συσκότιση για το τεράστιο αυτό θέμα.
Σύμφωνα με μερικά από τα 520 επίσημα κρατικά και διεθνή έγγραφα της τεχνικής εκθέσεως για το ατύχημα, προκύπτουν τεράστια ερωτήματα αντί για να απατούνται τα βασικά που προέκυπταν από την πτώση! Κυρίως, στο ζήτημα της έκρηξης στο εσωτερικό του Σινούκ!
Τι έφταιξε και έπεσε το ελικόπτερο;
Ηταν πτώση; κατάρριψη; ή έκρηξη μηχανισμού εκ των έσω;
Από τα έγραφα αυτά προκύπτει κατ αρχάς ότι δεν τηρήθηκε το πρωτόκολλο μεταφοράς Αρχηγού Κράτους. Πολύ απλά διότι σήμερα μετά από τόσα χρόνια ουδείς έχει απαντήσει γιατί ΔΕΝ συνοδευόταν από τον ανάλογο Επιτελάρχη ! Γιατί έλειπε από την πτήση ο Επιτελάρχης Ασφάλειας του Αρχηγού Κράτους που στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και Πάπας, Πέτρος ο Ζ’ ;
Απάντηση ως σήμερα δεν έχει δοθεί από κανέναν!
Ένα άλλο ερώτημα που προκύπτει από τα 520 αυτά έγγραφα και δεν απαντήθηκε ποτέ, είναι το γεγονός ότι το ελικόπτερο δεν είχε εφοδιαστεί κατά τη συγκεκριμένη πτήση με φορητό πομπό άμεσου εντοπισμού ανάγκης (ELT) ! Προφανώς διότι κανείς δεν θεώρησε … σπουδαίο το πρόσωπο που μετέβαινε στο ελικόπτερο. Για να κατανοήσετε την κρισιμότητα αυτού του στοιχείου της έρευνας, αν στο ελικόπτερο υπήρχε ELT, τότε την στιγμή της πρόσκρουσης στη θάλασσα θα δινόταν το ακριβές στίγμα!
Αντίθετα, επί ώρες, άπαντες, αναζητούσαν το ελικόπτερο και ακόμη
περισσότερες ώρες το σημείο πτώσης του! Εφτασε η νύχτα και δεν είχαν εντοπίσει το παραμικρό ίχνος του ελικοπτέρου! Σημειώστε εδώ ότι σύμφωνα με τα έγγραφα αυτά το ελικόπτερο έπεσε στις 10:45 το πρωί της 11ης Σεπτεμβρίου 2004 και οι ιατροδικαστές διέγνωσαν ως ώρα θανάτου του Πατριάρχη το απόγευμα της επόμενης μέρας, 12ης Σεπτεμβρίου.
Συγκεκριμένα ο Πατριάρχης σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση πέθανε στις 15:35 της 12ης Σεπτεμβρίου 2004.
Αυτό σημαίνει για μένα προσωπικά αλλά κι οποιονδήποτε εξέτασε τα έγγραφα αυτά ότι ο Πατριάρχης χαροπάλευε επί 27 ώρες !!!!
Πως χαροπάλευε ζωντανός επί τόσες ώρες όταν ανεσύρθη (όπως μας λένε τουλάχιστον) μέσα από την άτρακτο του μοιραίου Σινούκ;;;
Είναι άλλο ένα ερώτημα που ακόμη δεν έχει καταφέρει να το εξηγήσει κανένας! Και όχι μόνο αυτό, αλλά δεν έχει συζητηθεί καν από αρμόδια χείλη εδώ και τόσα χρόνια!
Ζητήθηκε ποτέ από τα παραπλέοντα ξένα πλοία –ένα εκ των οποίων ήταν πλοίο ηλεκτρονικού πολέμου- έστω η παραμικρή πληροφορία ή συνδρομή;
Πάντως στο πιστοποιητικό θανάτου του Πατριάρχη, αναφέρεται η 15:35 / της 12ης Σεπτεμβρίου ως η ώρα που απεβίωσε ο Μακαριστός Πατριάρχης!
Ένα άλλο τραγικό σημείο της υπόθεσης, είναι ότι το ελικόπτερο μόλις έφτασε πάνω από τον Καρέα (στην περιοχή Πάχη Μεγάρων) άρχισε να εκπέμπει ... τουρκικό κωδικό πτήσης!!!
Κι ενώ η περιοχή αποτελεί (ως γνωστόν) περιοχή του FIR Αθηνών, στις οθόνες των ραντάρ του Στρατού αλλά και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) το Σινούκ έφερε τον τουρκικό κωδικό IFF, πράγμα που σημαίνει ότι ήταν άγνωστο για το σύστημα αεράμυνας της χώρας μας και συνεπώς μπορούσε να ενεργοποιήσει όλες τις διαδικασίες ! Ακόμη και αυτή της κατάρριψης, πράγμα όμως που δεν συνηθίζεται στη χώρα μας, με την πάγια τακτική της οσφιοκαμψίας προς τους Τούρκους !
Όταν κατάλαβαν ότι το ελικόπτερο δεν ήταν Τουρκικό άλλα Ελληνικό, κανείς δεν ζήτησε από τον πιλότο να αλλάξει τον κωδικό πτήσης και να συμμορφωθεί με τους αυστηρούς κανόνες πτήσης που προβλέπει μια VIP μεταφορά και μάλιστα Αρχηγού Κράτους, και συνέχισε να πετάει ως Τουρκικό μέχρι τις Καριές !!!
Βάλτε κάτω το χάρτη, και δείτε πόση είναι η απόσταση από τον Καρέα μέχρι τις Καριές και φανταστείτε , πόσο «κουρέλι» αεράμυνα πρέπει να έχουμε, έτσι ώστε να μην βρεθεί ένας άνθρωπος να πει στον πιλότο ότι ταξιδεύεις ως … Τούρκος.
Πόσο «κουρέλι» πρέπει να είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας , έτσι ώστε να ταξιδεύει τόσο μεγάλη απόσταση στο FIR ένα ελικόπτερο και να μην βρεθεί κάποιος να ζητήσει από τον πιλότο να συμμορφωθεί !!!
Και όλα αυτά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, που οι πάντες και τα πάντα λειτουργούσαν Α-ΨΟ-ΓΑ !!!
Ασφάλεια Ολυμπιακών Αγώνων, Μοίρα Μεταφοράς VIP προσώπων, μεταφορά Αρχηγού Κράτους και παρ όλα αυτά, το ελικόπτερο να μεταδίδει σχεδόν σε όλο το ταξίδι του, σήμα Τουρκικού στίγματος !!!
Εσάς δεν σας «κάθεται» ολίγον βαρύ όλο αυτό;
Πάντως, για να καταλάβετε πόσο σοβαρό ήταν όλο αυτό, το ΓΕΑ και η ΥΠΑ, αν τηρούσαν τους προβλεπόμενους κανονισμούς, θα έπρεπε , αν ο πιλότος δεν συμμορφωνόταν με τους κανονισμούς, να διακόψουν ΑΜΕΣΑ την πτήση και να ζητήσουν από τον πιλότο να επιστρέψει στην βάση του !!!
Αν το είχαν κάνει αυτό, το ΓΕΑ και οι ΥΠΑ, ίσως σήμερα να είχαν σωθεί όλοι οι επιβάτες του μοιραίου Σινούκ!!!
Ενώ τα πρώτα χρόνια μετά το ατύχημα ήταν όλοι σίγουροι ότι το ελικόπτερο έπεσε από μηχανική βλάβη , η οικογένεια - κυρίως – του Πατριάρχη Πέτρου δεν σταμάτησε ούτε λεπτό να αγωνίζεται να βρει την αλήθεια. Ετσι αρκετά χρόνια μετά, άρχισε να διαφαίνεται ότι το Σινούκ, ίσως να μην έπεσε αλλά να το «έριξαν» κι όλας !!!
Είτε μετά από σειρά εγκληματικών πράξεων αμέλειας, είτε από καθαρή δολιοφθορά είτε με κάποιον άλλο τρόπο, άγνωστο στο ευρύ κοινό !
Το καλοκαίρι του 2010 άρχισαν να γίνονται γνωστά, τόσο τα πορίσματα ανεξάρτητων επιθεωρητών ατυχημάτων όσο και τα «επίσημα πορίσματα» τεχνικών συμβούλων της οικογένειας και του Αμερικάνικου Στρατού.
Για την γνωμάτευση του ιατροδικαστή σχετικά με την ώρα θανάτου, γράψαμε προηγουμένως.
Αυτό που δεν αναφέραμε όμως είναι ότι μέσα στον φάκελο του Εισαγγελέα του Στρατοδικείου Θεσσαλονίκης, υπήρχε και μια έκθεση ιατροδικαστού, σύμφωνα με την οποία, στα σώματα των θυμάτων «ανευρέθηκαν χημικά εγκαύματα, τα οποία δεν προκλήθηκαν από στοιχεία του ελικοπτέρου αλλά από έκρηξη» !
Η εν λόγω ιατροδικαστική εξέταση, υποβαθμίστηκε και δεν αξιολογήθηκε ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ σοβαρά από κανέναν!
Στη σύγχρονη ιατροδικαστική επιστήμη, με τα τεχνικά μέσα που διαθέτουν πλέον οι ιατροδικαστές είναι σε θέση να αναγνωρίζουν την αιτία των εγκαυμάτων. Κι επειδή, προαναγγείλαμε από το προηγούμενο άρθρο μας την αποκάλυψη αυτή, προέτρεξαν κάποιοι να προκαταλάβουν το αναγνωστικό κοινό σε μπλογκς που αναδημοσίευσαν την είδηση, ότι τα εγκαύματα προήλθαν από λάδια του κινητήρα ή λιπαντικά των μηχανών!
Είναι γνωστό ότι η σοβαρότητα εκλείπει από τούτη εδώ τη χώρα εκτός και αν τα σχόλια είχαν σκοπό να προλάβουν την σημερινή μας αποκάλυψη !
Η ιατροδικαστής που γνωμάτευσε ήταν ξεκάθαρη για την αιτία των εγκαυμάτων!
«Προήλθαν από έκρηξη και όχι από στοιχεία του ελικοπτέρου»!
Αυτό και μόνο θα έπρεπε να αποτελεί σημείο συζήτησης στη Βουλή και στην σύσταση επιτροπής που θα διερευνούσε ακόμη και το ενδεχόμενο ποινικών ευθυνών αρμοδίων υπουργών ! Κάτι που προφανώς κανείς δεν ήθελε. Η τέλος πάντων, την πιθανότητα να μην ελέγχτηκαν σχολαστικά οι αποσκευές των επιβατών κα να είχε τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός!!!
Κι έτσι όλοι έμειναν… ευχαριστημένοι ότι … ίσως η ιατροδικαστής κάνει κάποιο λάθος και … μπέρδεψε τα εγκαύματα από λάδια με αυτά μιας έκρηξης !!!
Σύμφωνα με τον εισαγγελέα, η ιατροδικαστής ισχυρίζεται ότι με επιστημονικά κριτήρια είναι αδύνατη η ταυτοποίηση του μέσου που προκάλεσε τα χημικά εγκαύματα. Πιθανολογεί βάσιμα, όμως, ότι ορισμένοι από τους επιβάτες δέχθηκαν ισχυρό ωστικό κύμα!!!
Από τι προήλθε το ισχυρό αυτό ωστικό κύμα . Σίγουρα όχι από … έκρηξη λαδιών ή από έκρηξη … λιπαντικών !!!
Με την έκθεση της ιατροδικαστού συμφωνεί και η τεχνική ανάλυση του αμερικανικού στρατού, η οποία προχωρά ένα βήμα παραπέρα, χρησιμοποιώντας κάποια άλλα στοιχεία.
«Το ωστικό κύμα προκλήθηκε σίγουρα πριν την ελεύθερη πτώση του ελικοπτέρου».
Αυτό ακριβώς αναφέρει το πόρισμα και υπογραμμίζει ότι υπήρξε κάποιου είδους έκρηξη εντός του ελικοπτέρου από την ύπαρξη χημικών εγκαυμάτων στα σώματα, τα οποία μάλιστα έγιναν εν ζωή. Προσθέτει ακόμη ότι στα σώματα των θυμάτων βρέθηκαν σφηνωμένα κάποια σωματίδια τα οποία δεν ήταν επιφανειακά.
Σημείο-κλειδί για τη διερεύνηση των συνθηκών της πτώσης είναι ο έλεγχος του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου FADEC (Full Authority Digital Engine Control), με το οποίο είναι εφοδιασμένα αυτού του τύπου τα ελικόπτερα και ειδικότερα οι δύο καταγραφείς βλαβών DECU (Digital Engine Control Unit) που αντιστοιχούν στους δύο κινητήρες του. Τελικά ανελκύστηκε μόνο η μία DECU, κι αυτή καταστράφηκε κατά μία … σατανική σύμπτωση, όταν ένας τεχνικός της εταιρείας στις ΗΠΑ έριξε «κατά λάθος» ένα κατσαβίδι μέσα της!
Μήπως τώρα αντιληφθήκατε γιατί παρεμβάλαμε ανάμεσα στο πρώτο και στο δεύτερο μέρος της έρευνάς μας την πτώση του Falcon και τον άδικο χαμό του Γιάννου Κρανιδιώτη; Μήπως και τότε η εταιρία HoneyWell δεν ισχυρίστηκε ότι χάθηκαν τα επίμαχα 24 δευτερόλεπτα που σκότωσαν τον Γιάννο Κρανιδιώτη, γιατί σβήστηκαν …. κατά λάθος από το μαύρο κουτί;;
Ετσι και τώρα, η μια και μοναδική DECU καταστράφηκε κατά λάθος από ένα κατσαβίδι τεχνικού !!!
Για τον λόγο λοιπόν, ότι θεωρώ ότι όλα τα παραπάνω στοιχεία , δεν ερευνήθηκαν επαρκώς από τις Ελληνικές Στρατιωτικές και Πολιτικές αρμόδιες υπηρεσίες, θεωρώ ότι σαφώς και το ελικόπτερο Σινούκ, έπεσε από έκρηξη που σημειώθηκε στην άτρακτο και όχι από βλάβη σε κάποια από τις δύο έλικες που είχαν μαρκαριστεί ως προβληματικές. Μια έκρηξη που έγινε μέσα στην άτρακτο σε ένα ταξίδι που κάποιοι το είχαν προγραμματίσει χωρίς επιστροφή!
Μέχρι την ημέρα που η Ελληνική Βουλή θα διατάξει ως οφείλει την άμεση διερεύνηση ευθυνών με σύσταση ειδικής επιτροπής, που θα απαντά ξεκάθαρα σε όλα τα παραπάνω, και με πλήρη επίγνωση όσων γράφω και υπογράφω θα συνεχίζω να πιστεύω ότι το ελικόπτερο έπεσε από έκρηξη που σημειώθηκε στην άτρακτο κατά τη διάρκεια της πτήσης του λίγο πριν το Αγιο Ορος!
Δεν αποκλείω να συνέβησαν ταυτόχρονα ΚΑΙ τα δύο!
Κάποιοι να εκμεταλλεύτηκαν ορισμένα κενά και να σχεδίασαν την πτώση του ελικοπτέρου όπως σχεδίασαν το δήθεν ατύχημα του Falcon το 1999 καθώς και κάποια άλλα ατυχήματα για τα οποία θα μιλήσουμε αργότερα!! Και ο νοών νοείτω !!!
Όπως καταλάβατε, πάμε για το τρίτο μέρος της έρευνας!
Εκεί θα αναδείξουμε ποιος ήταν ο Πέτρος ο Ζ’ και ποιοι άλλοι Κύπριοι και Ελληνες είχαν μπει στο στόχαστρο της Τουρκικής ΜΙΤ !!!
ΥΓ.
Όπως έχει λεχτεί , «οι δημοσιογράφοι είναι τα μαντρόσκυλα της Δημοσιογραφίας». Αν κάποιοι επιθυμούν την Δημοκρατία μας να την φυλάττουν ... πεκινουά, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα, που δεν θα μας κάνει ποτέ να σταματήσουμε να λέμε ελεύθερα τη γνώμη μας !!!
Το υστερόγραφο ας το κρατήσουν κάποιοι που προσπαθούν με νύχια και
με δόντια να μην δημοσιεύσουμε την παρούσα έρευνα!
Γιώργος Αδαλής
aegeantimes.gr
αρχική καταχώρηση στις 6/1/2012, 17:53
τελ. ενημέρωση 6/1/2012
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου