ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Αποκάλυψη: Το Κίεβο "πείραξε" το σχέδιο πτήσης και έστειλε το Boeing πάνω από τα ουκρανικά BUK-M1
Νέα αποκαλυπτικά στοιχεία «δείχνουν» ενοχή της κυβέρνησης του
Κιέβου στο έγκλημα της κατάρριψης του Boeing 777 με τους 295 νεκρούς
επιβάτες και πλήρωμα. Το σχέδιο της μοιραίας πτήσης έχει πειραχθεί
σκόπιμα με στόχο να περάσει το αεροσκάφος πάνω από την εμπόλεμη ζώνη της
νοτιοανατολικής Ουκρανίας.
Το αποδεικνύουν αυτό τα σχέδια πτήσης των τελευταίων ημερών του συγκεκριμένου δρομολογίου της Malaysia Airlines. Όπως φαίνεται από τους αποκαλυπτικούς χάρτες, στις 14, 15 και 16 Ιουλίου τα αεροσκάφη περνούν νότια και δυτικά, αρκετά μίλια από τις πολεμικές συγκρούσεις μεταξύ του Ουκρανικού Στρατού και των δυνάμεων αυτοάμυνας της Νέας Ρωσίας.
Χθες ωστόσο, η μοιραία πτήση έγινε βόρεια και ανατολικά του συνηθισμένου. Κι αυτό γιατί το Κιέβο άλλαξε τον αεροδιάδρομο για την πτήση του Boeing 777 και το έστειλε πάνω από εμπόλεμη ζώνη.
Γιατί άραγε; Στην περιοχή του Ντόνετσκ μόλις μία ημέρα πριν την τραγωδία ο Ουκρανικός Στρατός είχε αναπτύξει ένα τάγμα με αντιαεροπορικά συστήματα BUK-M1, ενώ άλλο ένα ανέπτυξε χθες στο Χάρκοβο υπό το… φόβο ρωσικής επέμβασης.
Είναι τυχαίο αυτό όταν το Κίεβο κλιμακώνει τις επιθέσεις τους προς τους ρωσόφωνους, ακόμη και με σφαγές ή βομβαρδισμούς αμάχων προκειμένου, όπως παραδέχονται ακόμη και Αμερικανοί αξιωματούχοι, να προκαλέσουν οι ΗΠΑ μία επέμβαση στην Ουκρανία;
Υπάρχει και η συγκλονιστική μαρτυρία του Ισπανού ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας ο οποίος στο twιiter μαρτυρία ότι είδε στην οθόνη στον πύργο ελέγχου του Κιέβου δύο ουκρανικά μαχητικά να καταδιώκουν το Μαλαισιανό αεροσκάφος. Ο συγκεκριμένος ελεγκτής ανήκει στην Eurocontrol και για αυτό βρισκόταν στο Κίεβο.
Το βέβαιο είναι ότι το Boeing 777 καταρρίφθηκε. Το αν χτυπήθηκε από BUK-M1 ή πύραυλο ουκρανικού αεροσκάφους δεν έχει μεγάλη σημασία. Οι δυνάμεις αυτοάμυνας δεν διαθέτουν οπλικά συστήματα για να πλήξουν στόχους σε τόσο μεγάλο ύψος.
Εκείνη λοιπόν που πρέπει να δώσουν απαντήσεις για τη δολοφονία των 295 επιβαινόντων της πτήσης της Malaysia Airlines είναι η κυβέρνηση του Κιέβου.
Δείτε τους χάρτες που ακολουθούν και θα καταλάβετε γιατί:
Πτήση 14 Ιουλίου 2014
Πτήση 15 Ιουλίου 2014
Πτήση 16 Ιουλίου 2014
Η μοιραία πτήση της 17ης Ιουλίου 2014
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Το αποδεικνύουν αυτό τα σχέδια πτήσης των τελευταίων ημερών του συγκεκριμένου δρομολογίου της Malaysia Airlines. Όπως φαίνεται από τους αποκαλυπτικούς χάρτες, στις 14, 15 και 16 Ιουλίου τα αεροσκάφη περνούν νότια και δυτικά, αρκετά μίλια από τις πολεμικές συγκρούσεις μεταξύ του Ουκρανικού Στρατού και των δυνάμεων αυτοάμυνας της Νέας Ρωσίας.
Χθες ωστόσο, η μοιραία πτήση έγινε βόρεια και ανατολικά του συνηθισμένου. Κι αυτό γιατί το Κιέβο άλλαξε τον αεροδιάδρομο για την πτήση του Boeing 777 και το έστειλε πάνω από εμπόλεμη ζώνη.
Γιατί άραγε; Στην περιοχή του Ντόνετσκ μόλις μία ημέρα πριν την τραγωδία ο Ουκρανικός Στρατός είχε αναπτύξει ένα τάγμα με αντιαεροπορικά συστήματα BUK-M1, ενώ άλλο ένα ανέπτυξε χθες στο Χάρκοβο υπό το… φόβο ρωσικής επέμβασης.
Είναι τυχαίο αυτό όταν το Κίεβο κλιμακώνει τις επιθέσεις τους προς τους ρωσόφωνους, ακόμη και με σφαγές ή βομβαρδισμούς αμάχων προκειμένου, όπως παραδέχονται ακόμη και Αμερικανοί αξιωματούχοι, να προκαλέσουν οι ΗΠΑ μία επέμβαση στην Ουκρανία;
Υπάρχει και η συγκλονιστική μαρτυρία του Ισπανού ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας ο οποίος στο twιiter μαρτυρία ότι είδε στην οθόνη στον πύργο ελέγχου του Κιέβου δύο ουκρανικά μαχητικά να καταδιώκουν το Μαλαισιανό αεροσκάφος. Ο συγκεκριμένος ελεγκτής ανήκει στην Eurocontrol και για αυτό βρισκόταν στο Κίεβο.
Το βέβαιο είναι ότι το Boeing 777 καταρρίφθηκε. Το αν χτυπήθηκε από BUK-M1 ή πύραυλο ουκρανικού αεροσκάφους δεν έχει μεγάλη σημασία. Οι δυνάμεις αυτοάμυνας δεν διαθέτουν οπλικά συστήματα για να πλήξουν στόχους σε τόσο μεγάλο ύψος.
Εκείνη λοιπόν που πρέπει να δώσουν απαντήσεις για τη δολοφονία των 295 επιβαινόντων της πτήσης της Malaysia Airlines είναι η κυβέρνηση του Κιέβου.
Δείτε τους χάρτες που ακολουθούν και θα καταλάβετε γιατί:
Πτήση 14 Ιουλίου 2014
Πτήση 15 Ιουλίου 2014
Πτήση 16 Ιουλίου 2014
Η μοιραία πτήση της 17ης Ιουλίου 2014
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου