Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΠΝΟΥ

Δύο φίλοι, δημόσιοι υπάλληλοι, δουλεύουν για πολλά χρόνια στο ίδιο υπουργικό γραφείο. Ξαφνικά, ο ένας άρχισε να παρουσιάζει συμπτώματα κόπωσης, πράγμα βέβαια ασυνήθιστο για τον χώρο. Το παρατηρεί ο άλλος και ύστερα από κάποιες μέρες τον ρωτάει τι έχει.

-Aσε, του λέει, θα σου πω και δεν θα με πιστεύεις. Φεύγω από εδώ στις 3 και πάω σπίτι. Τρώω, κοιμάμαι και πάω καμία βόλτα. Ύστερα γυρίζω σπίτι, βλέπω λίγο τηλεόραση και πέφτω για ύπνο. Εκεί που κοιμάμαι ξαφνικά βλέπω το ίδιο όνειρο. Είμαι, λέει, μέσα σε μια νταλίκα και την οδηγώ όλο το βράδυ από Αθήνα μέχρι Αλεξανδρούπολη και είναι τόσο αληθινό το όνειρο που γίνομαι πτώμα στην κούραση.

- Τι λες, ρε φίλε, του λέει ο άλλος, και γιατί δες πας σε κανένα γιατρό μήπως και σε βοηθήσει.

Ψάχνουν μαζί και βρίσκουν ένα γιατρό ειδικό για τα όνειρα και πάει. Ύστερα από μερικές μέρες ο φίλος ήταν μια χαρά.

- Τι έγινε, του λέει ο άλλος, σε βλέπω πολύ καλά.

- Ναι, βέβαια, του λέει ο άλλος και όλα χάρη στο γιατρό. Γιατί όταν φεύγω από εδώ και πάω σπίτι κάνω τα συνηθισμένα. Πέφτω για ύπνο και βλέπω το ίδιο όνειρο με την νταλίκα και εκεί που αρχίζω να κουράζομαι, κάπου κοντά στα Καμένα Βούρλα, παρουσιάζεται ο γιατρός μέσα στο δρόμο και μου λέει: «Κατέβα κάτω και ξεκουράσου, θα συνεχίσω εγώ από εδώ και πάνω», και έτσι παίρνει αυτός την νταλίκα και εγώ κοιμάμαι.

Περνούν οι μέρες και ξαφνικά άρχιζει να παρουσιάζει συμπτώματα κόπωσης ο άλλος φίλος. Τον βλέπει ο πρώτος τόσο χάλια και τον ρωτάει τι έχει.

- Aσε, του λέει, έχω κάποιο πρόβλημα παρόμοιο με το δικό σου.. Πάω σπίτι και κάνω ότι και εσύ. Πέφτω για ύπνο και εκεί που κοιμάμαι βλέπω το ίδιο όνειρο κάθε βράδυ.. Μου έρχονται κάτι κουκλάρες και μέχρι το πρωί κάνω έρωτα μαζί τους συνέχεια και είναι τόσο αληθινό το όνειρο που κοντεύω να τα παίξω.

- Να πας στο γνωστό γιατρό, τον συμβουλεύει ο άλλος..

Περνούν οι μέρες αλλά ο άλλος δεν παρουσιάζει καμία βελτίωση. Τον ρωτάει λοιπόν ο φίλος του αν πήγε στον γνωστό τους γιατρό.

- Πήγα, του απαντά.

- Και τι έγινε; τον ρωτάει.

- Να, του λέει. Φεύγω από την δουλειά στις 2. Πάω σπίτι, κάνω τα συνηθισμένα και πέφτω για ύπνο. Εκεί που κοιμάμαι, έρχονται οι κουκλάρες που λέγαμε και αρχίζω να κάνω έρωτα μια, δυο, τρεις φορές και πάνω που ξεκινάω για την τέταρτη ξαφνικά παρουσιάζεται ο γιατρός και μου λέει: «Σταμάτα εσύ, θα συνεχίσω εγώ από δω και πέρα.»

- Μπράβο, του λέει ο άλλος, αλλά τότε γιατί είσαι τόσο χάλια;

- Γιατί μου δίνει την παλιονταλίκα σου και την οδηγώ από Καμένα Βούρλα μέχρι Αλεξανδρούπολη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: