Translate -TRANSLATE -

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΚΩΤΤΑΚΗ :ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ

 
της Μαριλένας Κωττάκη
Να σας πω κάτι αλήτες ;;; Αυτά που κάνετε, κάποια στιγμή εύχομαι να γυρίζουν πάνω σας… Δεν συνηθίζω να σπέρνω κατάρες και να είμαι κακός άνθρωπος… αλλά με έχετε οδηγήσει σε αδιέξοδο…

Ναι ρε αλήτες… ο άντρας μου έχει ακόμα δουλειά και ναι ακόμα τον πληρώνουν (όχι φυσικά όσο πληρωνόταν πριν του πετσοκόψετε τον μισθό, αλλά ακόμα κάτι γίνεται…) ! 
Ναι ρε αλήτες… έτυχε ο πατέρας του άντρα μου να είχε κάποια περιουσιακά στοιχεία που δυστυχώς πέρασαν εν μέρει στον γιό του, αφότου πέθανε ο άνθρωπος… αλλά για δείτε καλύτερα… ΤΙ είναι αυτά τα περιουσιακά και με πόσους άλλους είναι εξ αδιαιρέτου ;;; Έχει κάτι στην ουσία ; ΤΙΠΟΤΑ…. 
Ναι ρε αλήτες… μου δίνατε κάποτε ένα επίδομα για τα τρία μου παιδιά…. Που ΟΜΩΣ δεν μου είπατε ΠΟΤΕ πως θα έρθει η ώρα να το πληρώσω ΧΡΥΣΟ… Γιατί ρε αλήτες…. Τώρα μου συνυπολογίζετε σαν εισόδημα ΚΑΙ το επίδομα ΚΑΙ σαν τεκμαρτό εισόδημα ΟΤΙ σας έρθει στο κεφάλι ΚΑΙ τα παιδιά μου με αποτέλεσμα να μην μπορώ ΦΕΤΟΣ, που τίποτα από όσα βλέπετε στην περσινή δήλωση ΔΕΝ ισχύει (αφού με οδηγήσατε και εμένα στην ανεργία και αφού ο μισθός του άντρα μου μειώθηκε κι άλλο – αλλά εσείς αυτά θα τα δείτε του χρόνου) ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ των 40 ευρώ ανά παιδί ανά μήνα, ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ των 500 ευρώ ανά παιδί ανά έτος, ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΕΣΩ ΕΣΠΑ…. Μου κόψατε ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ…. Με καταστρέψατε….

Λάβετε όμως υπόψη ΑΛΗΤΕΣ… ότι εγώ θα βρω τον τρόπο και θα μεγαλώσω τα παιδιά μου με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ… θα τους μάθω ΑΞΙΕΣ και ΙΔΑΝΙΚΑ που δεν έχετε δει ούτε στον ύπνο σας… και προπάντων, θα μάθω στα παιδιά μου πώς να ΜΗΝ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ, ΠΩΣ ΝΑ επιβιώνουν ασχέτως αν θα είναι νομοταγής ή όχι πολίτες…. Και φυσικά… ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ !!! ΑΛΗΤΕΣ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: