Translate -TRANSLATE -

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Μαζί τα φάγαμε




Μαζί τα φάγαμε
-Σε πόση ώρα;;;;;;;;; ρώτησα
-Σε μισή από τώρα μου απήντησαν
-Ωραία θα 'μαι κάτω και θα περιμένω.
Κατέβηκα στον κήπο.
Έπρεπε να
'μουν συνεπής στο ραντεβού .
Στο ραντεβού με την Πίτσα
Κάθισα στο πεζούλι του κήπου.
Δεν την πήρα είδηση.
Ξαφνικά ήρθε κι έκατσε πλάι μου.
Μου απηύθυνε τον λόγο
-Νιάου μου είπε
Γατούλα μικράς ηλικίας
με βλέμμα φιλικό γατίσιο.
-Άντε να περιμένουμε μαζί της είπα,
Στρογγυλοκάθισε δίπλα μου
-Σήμερα δεν έχει ποντίκια;;;;;;;; την πείραξα
-Νιάου μου απήντησε
-Ρεπό δηλαδή, σχολίασα
-Νιάου μου απήντησε.
Πρώτη φορά έβλεπα γάτα να 'χει όρεξη για πάρλα
Προηγήθηκε ο θόρυβος απ το μηχανάκι,
Το γατί φοβήθηκε
Έγινε λαγός
Γατί λαγό δεν είχα ξαναδεί
Ύστερα πρόβαλε και το μηχανάκι
Σταμάτησε δίπλα μου
-Η πίτσα είπε το παιδί
Δεν χρειαζότανε να το πει
Η ευωδιά της μου έσπαγε τη μύτη
Η ευωδιά αυτή ήταν κι ο λόγος που έκανε την γατούλα να επανακάμψει
-Καλώστηνε της είπα
-Νιάου μου απήντησε
Πλήρωσα
Το μηχανάκι εφυγε
Το γατί άρχισε να μπλέκεται στα πόδια μου
Ξερογλειφότανε.
Το δείχνε με τ' αλλεπάλληλα νιάου.
Κάθισα στο πεζούλι
Απ τη μια μεριά εγώ
Απ την άλλη το γατί
Άνοιξα το κουτί
Άρχισαν να βγαίνουν
Ζαμπόν, μπέικον, σουτζούκι, τυριά
σάλτσες.
Άρχισε το κοινό τσιμπούσι
Ήτανε γρήγορη.
Δεν την πρόφτανα
Δεν έτρωγε τα καταβρόχθιζε
Στο τέλος όλο και κάτι έμενε για μένα.
Μέχρι που μείνε το κουτί σκέτο
Το παρατήρησα εγώ
Το παρατήρησε κι η γάτα
-Πάπαλα της είπα
-Νιάου μου απήντησε μέσα απ το κουτί
Την κοίταξα. Πήρα ύφος σοβαρό. Της είπα:
-Δεν θα παρεξηγηθείς αν σου πω
πως ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ
Μου γύρισε την πλάτη κι απομακρύνθηκε
Χάθηκε στο βάθος του κήπου
Ξαφνικά. Όπως είχε έρθει................
Θεοφάνης Γραικιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: