Translate -TRANSLATE -

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Η ΑΓΑΠΗ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ





Photobucket


  Ένας Ινδός δικηγόρος που εργάζεται στην Αγγλία έστειλε την παρακάτω επιστολή στη σύζυγό του στην Ινδία ...














Αγαπημένη μου Sunita ,


Δεν μπορώ να σας στείλω το μισθό μου αυτό το μήνα, επειδή η παγκόσμια κρίση στην αγορά έχει επηρεάσει τα οικονομικά της εταιρείας μου και έτσι σου στέλνω 100 φιλιά.  
Είσαι πάντα η αγαπημένη μου. 
Παρακαλώ να ρυθμίσεις τα υπόλοιπα.
 












Ο στοργικός σύζυγος σου,
Tuna Singh
Η γυναίκα του απάντησε ...













TINKU KE PAPPA ,


Ευχαριστώ για τα 100 φιλιά. Παρακάτω είναι η λίστα των δαπανών που πληρώθηκαν με την φιλιά ...:
 

1.  Ο γαλατάς συμφώνησε στα 2 φιλιά για το γάλα ενός μηνός.
 

2. Ο υπάλληλος του ηλεκτρισμού δέχθηκε να μην μας κόψει το ρεύμα αυτό τον μήνα μετά από 7 φιλιά.
 

3.  Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού που μένουμε ο Sumali Singh έρχεται κάθε μέρα για να πάρει 2 ή 3 φιλιά αντί για το μηνιαίο μίσθωμα.
 

4. Ο ιδιοκτήτης του Σουπερμάρκετ Bala Singh δεν δέχτηκε μόνο τα φιλιά και γι 'αυτό αναγκάστηκα και του έδωσε και το κάτι άλλο, ελπίζω να κατάλαβες ..
 

5. Σε διάφορα έξοδα ξοδεύτηκαν άλλα 40 φιλιά.
 

Παρακαλώ μην ανησυχείς για μένα, έχω ακόμη ένα υπόλοιπο 35 φιλιών και ελπίζω να μπορέσω να επιβιώσω αυτόν το μήνα με τη χρήση αυτού του υπολοίπου ...
 

Να ακολουθήσω την ίδια τακτική και  τον επόμενο μήνα;

Η πολυαγαπημένη σου ,
Kichi

Δεν υπάρχουν σχόλια: