Translate -TRANSLATE -

Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Ο ορισμός του Αθλητικού Πνεύματος μέσω Facebook




Κατά τη διάρκεια του τριάθλου στους Ολυμπιακούς αγώνες, ο αθλητής του Καναδά Simon Whitfield έπεσε με το ποδήλατό του και παρέσυρε κατά λάθος με την πτώση του τον αθλητή της Κόστα Ρίκα Leonardo Chacón Corrales.

Ο “αδικημένος” Leonardo Chacón Corrales επισκέφτηκε τη σελίδα του Καναδού συναθλητή του στο Facebook και έγραψε το παρακάτω μήνυμα στο timeline του:
(μετά το screenshot ακολουθεί μετάφραση)


Αγαπητέ Simon,

Είμαι ο Leonardo Chacón Corrales, ο αθλητής που έπεσε από πίσω σου στον αγώνα της Τρίτης.
Απλά θέλω να πω ότι είσαι έμπνευση για εκατομμύρια αθλητές του τριάθλου όπως εγώ, που ονειρεύονται να πάνε στους Ολυμπιακούς.

Όταν ήμουν 15, θυμάμαι που σε έβλεπα να κερδίζεις το χρυσό στο Σίντνεϊ. Λίγα χρόνια αργότερα το ασημένιο στο Πεκίνο. Τώρα στα 27 μου, αυτοί ήταν οι πρώτοι μου Ολυμπιακοί και ήταν τιμή μου που συναγωνίστηκα δίπλα σου.

Επίσης θα ήθελα να σε ευχαριστήσω που είσαι παράδειγμα αντοχής και πειθαρχίας τα οποία σου έχουν επιτρέψει να συναγωνίζεσαι στο υψηλότερο επίπεδο σε 4 Ολυμπιακούς αγώνες.

Ελπίζω να αναρρώσεις γρήγορα από τη χθεσινή πτώση.

Ελπίζω να σε δω το 2016 στη Βραζιλία και αυτή τη φορά να συναγωνιστούμε ως το τέλος για μια θέση στο βάθρο.

Τέλος θα ήθελα να σε προσκαλέσω στην Κόστα Ρίκα, νομίζω ότι θα σου αρέσει. Εγώ έχω έρθει στον Καναδά και ήταν υπέροχος.


http://www.aspaonline.gr/2012/08/17/o-orismos-tou-athlitikou-pnevmatos-meso-faceboo/

Δεν υπάρχουν σχόλια: