Translate -TRANSLATE -

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΦΤΥΣΙΜΟ






ΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ

Φ Τ Ο Υ . Σταγόνες σάλιου εκσφενδονίζονταν  αριστερά και δεξιά, καθώς πλησίαζε προς την κάλπη με τον εκλογικό φάκελο στα χέρια του ο ψηφοφόρος. Η  σκηνή σε εκλογικό τμήμα που εκτελούσα χρέη Δικαστικού Αντιπρόσωπου - σε πολύ πρόσφατες εκλογές -  γνωστός μου δικηγόρος.
Φ Τ Ο Υ . Μάταιος κόπος. Μάταιη προσπάθεια. Ο  άτιμος ο φάκελος δεν έλεγε να κλείσει με τίποτα. Η προσπάθεια όμως, προσπάθεια. Ο αγώνας, αγώνας.
ΦΤΟΥ,ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ... Τι να κάνω και εγώ μου λέει ο γνωστός μου, γύρισα και του είπα. Φτου καλέ μου άνθρωπε να μην αβασκαθείς αλλά αν θες να κλείσεις τον φάκελο υπάρχει μόνο μια αυτοκόλλητη ταινία , την βγάζεις ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΤΥΣΙΜΟ σφραγίζεις τον φάκελο και τον ρίχνεις στην κάλπη.
Ο τύπος, μου λέει ο γνωστός μου, με κοίταξε πονηρά και ύστέρα με στεντόρεια φωνή για να τον ακούν όλοι άρχισε να παραμιλάει.  Ώστε έτσι σφραγίζεται τώρα ο φάκελος; Ρε τους μπάσταρδους τους πολιτικούς τι σκαρφισθήκανε για να γλυτώσουν ΤΟ ΦΤΥΣΙΜΟ. ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΟ όμως αυτοί ... ΦΤΥΣΙΜΟ εμείς. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.... ΕΝΑ ΦΤΥΣΙΜΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΤΟΝΩΣΗ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΚΟΨΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!! ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ... Και συνέχισε κυτάζοντάς με και κλείνοντας μου και το μάτι με νόημα. Το σηκώνει εξ άλλου η πολιτική κατάσταση κύριε Πρόεδρε δεν συμφωνείτε;
Έτσι για την ιστορία ο Δικαστικός Αντιπρόσωπος του επέτρεψε το φτύσιμο.  Ένα φτύσιμο εξ άλλου του ‘χε μείνει του ταλαίπωρου να του το απαγορεύσει ;;;; ΓΙΝΕΤΑΙ;;; ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...........

Δεν υπάρχουν σχόλια: