Translate -TRANSLATE -

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

ΕΝΦΙΑ-τζιχαντιστές και ο κακός μας ο καιρός!





Ναι Ναι Ναι
Να το πιστέψετε.
Το ξέρω σας φαίνεται απίθανο, εξωφρενικό, ανήκουστο.
Αλλά είναι αλήθεια.
Μάλιστα κύριοι.
Είτε το πιστέψετε είτε όχι.
Ενταύθα ευρίσκεται ο μεγαλύτερος ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΗΣ.
Ναι μωρέ. Τζιχαντιστής.
Απ αυτόν που σε βάζει κάτω .
Σ αυτόν που ΣΚΥΒΕΙΣ το κεφάλι
Σ αυτόν που σου κόβει το λαιμό
Στο αψε-σβύσε
ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΗΣ ο αποκεφαλιστής.
Διότι αυτό είναι το χαρακτηριστικό του Τζιχαντιστή
ΝΑ ΚΟΒΕΙ ΛΑΙΜΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΖΙ

Δεν το ήξερα ότι η οργάνωση των τζιχαντιστών
είχε απλώσει και στην Ελλάδα τα φοβερά πλοκάμια της.
Το κατάλαβα όταν μου πέσανε μαζεμένα κατακέφαλα
κατά σειράν τα εξής:
ΦΟΡΟΣ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ
ΦΟΡΟΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ
ΦΟΡΟΣ ΕΝΦΙΑ
ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ
ΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.....
ΦΟΡΟΣ ΦΟΡΟΣ ΦΟΡΟΣ ΦΟΡΟΣ.
Εγώ αντέδρασα
Δεν έχω να σας πληρώσω μωρέ βροντοφώναξα
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΝΕΦΑΝΙΣΘΗ Ο ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΗΣ
ΟΧΙ ΘΕΕ ΜΟΥ.
ΤΟΝ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΗ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ
ΗΤΑΝ ΤΟ ΓΚΟΥΒΕΡΝΟ
-Να ΚΟΨΕΙΣ τον λαιμό σου μου είπε
-Να ΚΟΨΕΙΣ τον λαιμό σου επανέλαβε

Ο Τζιχαντιστής αυτός δεν είναι σαν τον άλλο που σου παίρνει τον λαιμό.
Ο Τζιχαντιστής αυτός σ' αφήνει ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ
Πιστεύοντας ότι ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ
Για να μπορεί να σε μαδήσει ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΞΑΝΑ
Ενώ με τον άλλο Τζιχαντιστή τελειώνεις μια και έξω
Με τούτον εδώ το μαρτύριο σου ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ
Και αν μου πεις
ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΗΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Εγώ τι να σου πω;;;;;;;;;;
κακό του κεφαλιού σου.
ΠΟΙΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΣΟΥ;;;;;;;;
του υπό......αποκεφαλισμόν.......................

Facebook/Theofanis Graikiotis
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: