Translate -TRANSLATE -

Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Η ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ (ΑΤΤΙΚΗΣ) ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΕΜΩΝ


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΟ που κατα την πρωινη βολτα του σκυλου μου ο πατερας μου περασε νωριτερα απο την οδο Μελητος …….

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΘΕΟ που η αδερφη μου δεν βρισκοταν κοντα ή μεσα στο αυτοκινητο της στην οδο Βυζαντίου ……..

Αγαπω, θαυμαζω και σεβομαι την φυση ΑΛΛΑ ΟΧΙ, ΟΟΟΟΛΑ τα ψηλα εκατόχρονα δεντρα της Νεας Σμυρνης που πρεπει να κλαδευτούν, γιατι ειναι οφθαλμοφανές οτι θα πέσουν ……. μιας και εχουν παρει μεγαλη κληση και εχουν σηκωσει ακόμα και τις πλάκες των πεζοδρομίων………

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ απο τους γεωπόνους του Δήμου οτι «είναι ζωντανά γι αυτό δεν τα κόβουμε»!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ απο τους ανθρώπους του Δήμου, για το κακό που συνέβει σε ολόκληρο τον Δήμο οτι «φταίει που έβρεξε πολύ αυτές τις μέρες και μαλακωσαν οι ρίζες αυτών των δέντρων»

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να φοβόμαστε να περπατήσουμε στις γειτονιές μας και να τρέμουμε για την ζωή μας.

 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ να ζούμε σε μια πόλη που αδιαφορεί τόσο για τον πολίτη και τις περιουσίες του και ΠΑΝΤΑ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ!!!!

Για ποιον πολιτισμό μπορούμε να μιλήσουμε αν δεν νοιάζεσαι για τον συνάνθρωπο σου και δεν προλαμβάνεις το κακό ;;;;;

Συγνώμη κιόλας αλλά εγώ πολιτισμό - αυτό έχω μέσα στο μυαλό μου- αγάπη για τον άνθρωπο και πρόληψη για κάθε κακό μέσα σε μια κοινωνία. Ψιλά γράμματα μάλλον ……

Και επειδή υπήρξα πολύ ευγενική σε όλα τα παραπάνω και δεν το αντέχω, ειρωνικά θα πω :
Φτιάξτε καμιά πλατεία (λες και είχε κανα πρόβλημα η πλατεια μπρoστα απο την Εστία Νέας Σμυρνης) και αφήστε τα δέντρα «λαιμητόμους» να καταστρέφουν τα παντα!!!!!!

ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ, ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΜΟΝΑΧΑ.

Katerina Despotopoulou/facebook

Στο έλεος των ανέμων

Χθες έπεσε ένα δέντρο έξω από το ΚΕΠ της Παλαιολόγου και καταπλάκωσε ένα αυτοκίνητο.
Σήμερα συνέβη το ίδιο στη Βυζαντίου, στη Μέλητος, στην Ευκαρίου, ποιος ξέρει και πού αλλού...
Ευτυχώς δεν έχει σκοτωθεί κανένας άνθρωπος... ακόμη.
Σήμερα αποφάσισε επιτέλους ο Δήμος να βγει να κλαδέψει τα ετοιμόρροπα δέντρα από τους κεντρικούς δρόμους, Ομήρου κλπ... Οι υπόλοιποι παραμένουμε στο έλεος των δυνατών ανέμων και της εγκαταλελειμμένης από το Δήμο μαραγκιασμένης αστικής φύσης...

 








nsonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: