Translate -TRANSLATE -

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΛΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ : «ΓΡΑΦΩ ΠΟΙΗΣΗ»


«ΓΡΑΦΩ ΠΟΙΗΣΗ»


Γράφω ποίηση. Που θα πει,
ερωτεύομαι στα ίσα τη Ζωή και το Θάνατο.
Παρατηρώ άοκνα τις ψυχές
από τις γρίλιες των συμπεριφορών τους
και γι’ αντάλλαγμα τις αφήνω να δουν τη δική μου
να χορεύει γυμνή, μοναχικό τρελό χορό αυτοανάφλεξης.
Γράφω Ποίηση. Που θα πει,
δεν υπάρχει στιγμή ησυχίας στο κεφάλι μου.
Οι σκέψεις διαφεντεύουν το αλώνι του νου.
Με σπέρνουν, με ποτίζουν, με κλαδεύουν, με θερίζουν,
με αλωνίζουν, με πολτοποιούν, με απομυζούν,
με γονιμοποιούν, με τρυγούν.
Γράφω ποίηση. Που θα πει,
ανεβαίνω κάθε μέρα στην ταράτσα της ουτοπίας μου
και πέφτω στο κενό,
αφήνοντας το διαμελισμένο σώμα της ψυχής μου σε κοινή θέα.
Και κάθε νύχτα ξαναγεννιέμαι για να ερωτοτροπήσω πάλι με τις λέξεις,
τις αιώνιες ερωμένες μου, που με σηκώνουν άγρια χαράματα
σαν άβουλο υπνοβάτη και με καθίζουν στο σκαμνί να τις υπηρετήσω.
Άλλοτε μ’ αγαπούν και μου χαρίζουν παιδιά
κι άλλοτε με αρνούνται και πέφτω σε μαρασμό.
Γράφω ποίηση. Που θα πει,
ενώ κυοφορώ κλεισμένη σε κάστρα μοναξιάς,
γεννώ τα παιδιά μου δημοσία.
Κόβω την ψυχή μου κομμάτια, την κάνω μπουκιές
που τις τυλίγω με ασημόχαρτο από ουσιαστικά και ρήματα,
και κέρασμα πια, τη μοιράζω πρόθυμα,
μόνο και μόνο για να νοιώσει ότι δεν είναι μόνη.
Γράφω ποίηση. Που θα πει,
ζω ακροβατώντας στη γραμμή της τρέλας και της λογικής,
ζω στα αδιέξοδα των λογισμών μου,
ζω μέσα στην πυρά των συναισθημάτων μου,
ζω νομάς της σκέψης, μια στο βυθό και μια στα σύννεφα,
ζω ουρλιάζοντας ενώ σιωπώ,
άλλοτε λυρική κι άλλοτε κυνική,
μα –ακόμη και στη δυστυχία μου- πάντα ευτυχισμένη.

ΛΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ 
Εκπαιδευτικός - Συγγραφέας
e-mail: chrislou62@hotmail.com

http://www.nobile.gr/1132/grafw-poihsh

Δεν υπάρχουν σχόλια: