Translate -TRANSLATE -

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Βάγια Γιαννακοπούλου : Χαμένη Επανάσταση



Χαμένη Επανάσταση

 Αισθάνομαι τον πόνο σου
βαραίνει τους γερμένους μου ώμους
Η ταραχή σου, ακούραστες μέλισσες
βουίζουν στ΄ αυτιά της ψυχή μου.
Νιώθω την απογοήτευση,
της νικημένης επανάστασής σου,
αστεφάνωτη νικηφόρες δάφνες.
Ποδοπατημένη η περηφάνια
από τραχιά και βρώμικα πέλματα.
Η οργή σου ποτάμι αφρισμένο
που χύνεται στα χωράφια.
Η σύγχυση της απρόσμενης ήττας
από ανθρώπους μικρούς.
Όλος ο κόσμος έπαψε να αισθάνεται τώρα!

Η ευαισθησία σου καλυμμένη
αδέξια από την άγαρμπη προσποίηση
μιας ψεύτικης αδιαφορίας.
Η καρδιά μου ζυγιάζεται ανάμεσα
στην ανασφάλεια της ερωμένης
και στην άδολη αγνή μητρική ανησυχία.
Όλος ο κόσμος έπαψε να αισθάνεται τώρα!

Ψάχνω να βρω τον δρόμο
που οδηγεί σε νέα οράματα τρανά
για να σε ενθαρρύνω.
Ψάχνω να βρω απάνεμο λιμάνι
για να σε προφυλάξω
ναυαγισμένο καράβι
ονείρων για ένα
ομορφότερο κόσμο.
Μα ψάχνω στα τυφλά.
Όλος ο κόσμος ζει στα σκοτάδια τώρα!

Είμαι τόσο κοντά σου
Θέλω να σου φωνάξω δυνατά:
«Για μένα είσαι ο νικητής»
Η φωνή μου χάνεται ψιθυριστή
μες στον όχλο των καθημερινών.
Βουβή σε παρακολουθώ με αγωνία
Όλος ο κόσμος ζει στη σιωπή τώρα!

Συνέχισε να ονειρεύεσαι.
Συνέχισε να αγωνίζεσαι.
Συνέχισε να επαναστατείς.
Συνέχισε να ελπίζεις
Όλος ο κόσμος ζει δίχως όνειρα τώρα!

Βάγια Γιαννακοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: