Translate -TRANSLATE -

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Φρ.Ολάντ: Δεν θέλω να πιέσω αλλά....







Φρ.Ολάντ: Ακύρωση μνημονίου σημαίνει ρήξη με την Ευρώπη! 

 

"Δεν θέλω να πιέσω. Δεν θα πει ο Πρόεδρος της Γαλλίας στους Έλληνες τι πρέπει να κάνουν. Δεν θέλω να αρχίσω τις απειλές. Δεν είναι σωστή στάση.



Είναι δυνατόν, και ως Πρόεδρος θα μεριμνήσω, να έρθουν κονδύλια στην Ελλάδα για ανάπτυξη και να βελτιωθεί η κατάσταση στη χώρα.

Η πλήρης ακύρωση του μνημονίου θα θεωρηθεί από πολλές χώρες της Ευρωζώνης ως ρήξη", δήλωσε ο πρόεδρος της Γαλλίας, Φρανσουά Ολλάντ, στέλνοντας έτσι ένα βαρυσήμαντο μήνυμα με πολλούς αποδέκτες, σε αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.

"Σέβομαι τον ελληνικό λαό. Θα αποφασίσει αυτό που θέλει στις εκλογές της 17ης Ιουνίου. Κι εγώ είμαι Πρόεδρος μιας Δημοκρατίας που έχει βουλευτικές εκλογές την ίδια μέρα.

Επομένως, θεωρώ ότι οι ψηφοφόροι πρέπει να ασκήσουν πλήρως το κυριαρχικό τους δικαίωμα. Πρέπει, όμως, να τους προειδοποιήσω διότι είναι καθήκον μου, διότι είμαι φίλος της Ελλάδας: Εάν έχει δοθεί η εντύπωση ότι οι Έλληνες θέλουν να απομακρυνθούν από τις συμφωνηθείσες δεσμεύσεις και να εγκαταλείψουν κάθε προοπτική ανάκαμψης τότε, θα υπάρξουν χώρες εντός της Ευρωζώνης που θα προτιμήσουν να τερματίσουν την παρουσία της Ελλάδας στην Ευρωζώνη.

Προτιμώ λοιπόν να το πω διότι αυτή είναι η γλώσσα της αλήθειας. Εγώ δεν στηρίζω αυτήν την τοποθέτηση. Θέλω να παραμείνει η Ελλάδα στην Ευρωζώνη αλλά, οι Έλληνες πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτό προϋποθέτει μια σχέση εμπιστοσύνης", επισήμανε ο κ. Ολάντ.

"Είμαι Γάλλος, φίλος των Ελλήνων. Τους ζητώ να μου έχουν εμπιστοσύνη. Δεν είμαι υποψήφιος, αλλά, Πρόεδρος της Γαλλίας. Δεν έχω καμία θέση να επιβάλω στους Έλληνες τι πρέπει να κάνουν.
Δεν μπορώ να πω κάτι που θα τους επηρεάσει. Διότι δεν αντιλαμβάνομαι έτσι τη σχέση μου με την Ελλάδα, η οποία είναι σπουδαία και περήφανη χώρα και περιμένει να την κυβερνήσουν μόνον οι Έλληνες.

Συνεπώς, αυτό που τους ζητώ είναι να έχουν εμπιστοσύνη σε αυτά που μπορούμε να κάνουμε μαζί και να είναι ειλικρινείς.

Δηλαδή, να επιλέξουν αυτό που τους φαίνεται καλύτερο. Κι αν θέλουν να μείνουν στην Ευρωζώνη να ξέρουν ότι η Ευρώπη θα τους στηρίξει διότι είναι απαραίτητο και ταυτοχρόνως πρέπει να γίνουν προσπάθειες αλλά, δίκαια.

Αυτό ήταν το πρόγραμμά μου για τη Γαλλία. Είναι αναγκαίες οι προσπάθειες, αλλά, να είναι δίκαιες. Οι έχοντες και οι πιο πλούσιοι να πληρώσουν το μερίδιο που τους αναλογεί στις προσπάθειες", υπογράμμισε ο πρόεδρος της Γαλλίας.

"Έχουμε Σύνοδο Κορυφής στα τέλη Ιουνίου με όλους τους αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων όπου θα λάβουμε μέτρα για την ανάπτυξη τα οποία θα έχουν αντίκτυπο και στην Ελλάδα, αν η ίδια η Ελλάδα επιλέξει να παραμείνει στην Ευρωζώνη και να σεβαστεί τις δεσμεύσεις της", σημείωσε.

http://www.epilektoinews.gr/ellada/nea-apo-thn-ellada/epikairotita/936609-frolant-akurosh-mnhmoniou-shmainei-riksh-me-thn-europh.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: