Translate -TRANSLATE -

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Βλέπω το μέλλον


ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ (;;;)
Βλέπω το μέλλον και βλέπω σφαγές
Βλέπω το μέλλον και βλέπω αγώνα
Βλέπω το μέλλον και βλέπω ανθρώπους να πεθαίνουν όρθιοι για την αξιοπρέπεια τους
Βλέπω το μέλλον χωρίς νταβατζήδες, καναλάρχες, εργολάβους, εξαγορασμένους δημοσιογράφους, τάγματα καταστολής
Βλέπω το μέλλον των απλών πολιτών που δεν χειραγωγούνται από τα κόμματα
Βλέπω ένα μέλλον ελπίδας, συμφιλίωσης, χωρίς τζόγο και χωρίς κέρδος
Παλεύω για την πατρίδα μου, για τους εργαζόμενους, για τους εξαθλιωμένους όλης της γης
Βλέπω το μέλλον που ονειρεύεστε αλλά γονατιστοί δεν μπορείτε να το δείτε επειδή έχετε το κεφάλι σκυμμένο κάτω κάτω από τον φόβο
Βλέπω, όμως, τα παιδιά μας χαρούμενα, σε μια άλλη κοινωνία, σε ένα άλλο μέλλον
Βλέπω αυτό που δεν βλέπετε επειδή είμαι τυφλός
Ακούω τον ψίθυρό του επειδή είμαι κουφός και δεν ακούω τις σειρήνες
Βλέπω το μέλλον επειδή είμαι ελεύθερος, επειδή το χρωστάω στους δικούς μου, στους μαθητές και φοιτητές μου
Βλέπω το μέλλον επειδή κάποιος, επιτέλους, πρέπει να πολεμήσει.

facebook/StergiosManouras 


Δεν υπάρχουν σχόλια: