Translate -TRANSLATE -

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Οι 10 επιθυμίες του σκύλου μας



Οι 10 επιθυμίες του σκύλου μας
1.         Η ζωή μου θα διαρκέσει 10 - 15 χρόνια. Κάθε αποχωρισμός ή εγκατάλειψη με πληγώνει. Παρακαλώ, σκέψου το καλά ΠΡΙΝ με αποκτήσεις.
2.         Δώσε μου το χρόνο να  καταλάβω τι  θέλεις από εμένα. Βρες μου ένα δάσκαλο να μου μάθει τη γλώσσα σου.
3.         Έχε μου εμπιστοσύνη. Είναι σημαντικό στο να γίνω ευτυχισμένο.
4.         Μη θυμώνεις μαζί μου και μη με κλείνεις έξω για τιμωρία. Εσύ έχεις τη δουλειά σου και τους φίλους σου. Ενώ έχω μόνο ΕΣΕΝΑ.
5.         Μίλα μου μερικές φορές. Ακόμα κι αν δεν καταλαβαίνω τις λέξεις σου, καταλαβαίνω τη φωνή σου.
6.         Θυμήσου ότι ποτέ δεν ξεχνώ πως μου συμπεριφέρεσαι.
7.         Παρακαλώ μη με κτυπάς. Εγώ δεν μπορώ να σε κτυπήσω, αλλά μπορώ να δαγκώσω και να γαυγίσω και σου ορκίζομαι πως δεν θέλω να το κάνω αυτό.
8.         Πριν μου βάλεις τις φωνές γιατί δεν συνεργάζομαι ή τεμπελιάζω ή είμαι ξεροκέφαλο, αναρωτήσου μήπως κάτι με ενοχλεί. Ίσως να μην τρώω το σωστό φαγητό, να κάνει πολύ ζέστη ή κρύο, ή η καρδιά μου να είναι αδύναμη και γερασμένη.
9.         Φρόντισε με όταν γεράσω. Κι εσύ θα γεράσεις κάποια μέρα και θα χρειαστείς αγάπη και φροντίδα.
10.       Να είσαι μαζί μου στο τελευταίο δύσκολο ταξίδι. ΠΟΤΕ μην πεις : «Δεν μπορώ να παρακολουθήσω, ή ας γίνει όταν λείπω». Μείνε δίπλα μου μέχρι τη στερνή μου πνοή. Τα πάντα είναι ευκολότερα για μένα όταν ΕΣΥ είσαι δίπλα μου και μου κρατάς το πόδι ή μου χαϊδεύεις το κεφάλι.
Να θυμάσαι ότι Σ' ΑΓΑΠΩ.
ΤΟ   ΣΚΥΛΙ   ΣΟΥ.

Στον μικρό φίλο που έχασα
Πριν ένα χρόνο έχασα το 18 χρονών σκυλάκι μου που το είχα από όταν ήμουν  2 χρονών και εκείνο τότε μόλις 45 ημερών. Το έχασα από την κακιά αρρώστια και από τα γεράματα και ο πόνος που πέρασα εκείνη την μέρα ήταν πραγματικά οδυνηρός. Μου είχαν κοπεί χέρια, πόδια γιατί βλέπετε είχαμε μεγαλώσει μαζί. Τα πάντα μαζί. Διακοπές μαζί, βόλτες ατέλειωτες ώρες μαζί, κοιμόμασταν μαζί, κλαίγαμε και. γελάγαμε μαζί..
Ήταν σαν άνθρωπος αυτός ο σκυλάκος μόνο που δεν μίλαγε. Όμως μου μίλαγε με τα μάτια και εγώ του είχα μια ιδιαίτερη αγάπη γιατί αυτός μπορούσε να καταλάβει κάθε φορά τι μου συνέβαινε με ένα μόνο βλέμμα του....
Δεν θα τον ξεχάσω ποτέ. Μου λείπει κάθε ώρα και στιγμή....
Μόλις έφυγε από την ζωή δεν το άντεξα πραγματικά• δεν έτρωγα για κάποιες μέρες, κοιτούσα φωτογραφίες και με έπιαναν τα κλάματα....όχι πως τώρα δεν με πιάνουν κάποιες στιγμές αλλά.....τέλος πάντων.
Δύο μήνες μετά τον θάνατο του σκυλάκου μου...μια φίλη μου έκανε δώρο ένα κουτάβι δυόμιση μηνών. Η ζωή μου άλλαξε από τότε αλά ποτέ δεν σταμάτησα να σκέφτομαι τον χαμένο μικρό φίλο μου.
Το καινούργιο μέλος της οικογένειας έχει απαλύνει λίγο τον πόνο. Είναι αρκετά διαφορετικός αλλά μας κάνει συνέχεια να γελάμε. Τον ευχαριστούμε λοιπόν και τον αγαπάμε όπως αγαπήσαμε και το άλλο μας σκυλάκι που χάσαμε...μόνο που τα αισθήματά μας για καθένα από τα δυό τους είναι ξεχωριστά!!!!!
Από το facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: