Translate -TRANSLATE -

Κυριακή 27 Μαΐου 2012

ΕΨΗΦΙΣΕ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ


ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ


ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ


ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ


Εψήφισε...

«Λέγομαι Αντώνιος Περρής. Εδώ και 20 χρόνια φροντίζω την 90 χρονών μητέρα μου (τη γηροκομώ). Εδώ και 3-4 χρόνια έχει πάθει Αλτσχάιμερ και τελευταία την πιάνουν και κρίσεις σχιζοφρένειας και έχει κι άλλα προβλήματα υγείας. Και τα γηροκομεία δεν δέχονται τόσο επιβαρημένους ασθενείς.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν είχα προβλέψει να έχω αρκετό ρευστό στον λογαριασμό μου, διότι έπιασε ξαφνικά η οικονομική κρίση. Παρόλο που έχω αρκετή περιουσία και τα πουλώ όλα όσο όσο τόσο καιρό έχω μείνει χωρίς ρευστό (χρήματα) και δεν έχουμε πια να φάμε και η πιστωτική μου κάρτα με 22% επιτόκιο γεμάτη κι ας δανείζονται με 1% κι άλλα έξοδα που τρέχουν. Ζω πια συνέχεια μια ζωή δράμα».


Την Πέμπτη ο 60χρονος μουσικός Αντώνης Περρής εψήφισε το τέλος του δράματος του. Με το αίμα του. Πήδησε στο κενό από τον 5ο όροφο της πολυκατοικίας του. Λίγα δευτερόλεπτα πριν είχε σπρώξει στο κενό τη μάνα του...
Η κυρία Μέρκελ, ο κ. Σόιμπλε, ο κ. Μπαρόζο και οι άλλοι αδίστακτοι τοκογλύφοι δανειστές μας μπορούν να πανηγυρίζουν για το... θεάρεστο έργο τους...
Να μην ξεχνούν πάντως ότι υπάρχει και θεία Δίκη. Και ότι οι λαοί δεν ξεχνούν...
Από το «ΠΑΡΟΝ»

Δεν υπάρχουν σχόλια: