Translate -TRANSLATE -

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΜΙΑ ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΘΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ!!

Τουριστικές τάσεις

Τα ελληνικά νησιά 'παράδεισος' για εξωσυζυγικές σχέσεις


Γυναίκες, μέλη της παγκοσμίου φήμης ιστοσελίδας AshleyMadison.com, συρρέουν στα ελληνικά νησιά με σκοπό να συνάψουν 'πικάντικες' εξωσυζυγικές σχέσεις. Τα νησιά που προτιμούνται είναι: Σαντορίνη, Μύκονος, Κρήτη, Σπέτσες, Ύδρα, Ίος, Πάρος και Νάξος.


Σε πρόσφατη έρευνα της παγκοσμίου φήμης ιστοσελίδας Ashleymadison.com, με θέμα τις εξωσυζυγικές σχέσεις, τα ελληνικά νησιά αποτέλεσαν τον Νο1 δημοφιλή προορισμό για τις “άτακτες” παντρεμένες που επιθυμούν να συνάψουν εξωσυζυγική σχέση, χρησιμοποιώντας το Travelling Woman.com.

Κυρίες μέλη της AshleyMadison.com, επέλεξαν την Ελλάδα μέσω του Travelling Woman και δεν απογοητεύτηκαν. Το Travelling Woman δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες, μέλη της ιστοσελίδας, να επιλέξουν τόπο προορισμού άλλα και να επικοινωνήσουν και να επιλέξουν ανάμεσα σε 30 “υποψήφιους” εραστές, στη περιοχή που επισκέπτονται.




Γιατί τα ελληνικά νησιά συγκεκριμένα; Οι απαντήσεις των μελών ήταν ομόφωνες: “Ψάχνουμε τον Έλληνα Άδωνη που θα πραγματοποιήσει τις πιο τρελές καλοκαιρινές μας φαντασιώσεις”. Όσο για το μακρινό ταξίδι, οι δικαιολογίες πολλές.

Sandy, 36 ετών, παντρεμένη χωρίς παιδιά δήλωσε: “Είμαι μέλος της AshleyMadison περίπου 2 χρόνια. Όταν η Ελλάδα προστέθηκε ως προορισμός στον κατάλογο των χωρών της ιστοσελίδας, επιτέλους μπόρεσα να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα. Μέσω του Travelling Woman, έκλεισα ένα πακέτο Spa στη Κρήτη, στην πραγματικότητα όμως το πακέτο λειτουργούσε ως κάλυμμα. Μόλις έφτασα στη Κρήτη αγόρασα το εισιτήριό μου για τη Μύκονο, όπου συναντήθηκα με τον Έλληνα εραστή μου και πέρασα ονειρεμένες διακοπές”.

Debbie, 40 ετών με 2 παιδιά δήλωσε: “Ευχαριστώ την AshleyMadison που έβαλε την Ελλάδα στη λίστα των προορισμών της. Για τα 40α γενέθλια μου αποφασίσαμε με τις φίλες μου να κλείσουμε διακοπές στη Σαντορίνη, άλλα σκοπός μας ήταν να συναντηθούμε με τους Έλληνες εραστές μας, που είχαμε έρθει σε επικοινωνία μέσω του Travelling Woman, και να περάσουμε αξέχαστες στιγμές. Αυτή η βδομάδα διακοπών ήταν ένα υπέροχο διάλλειμα στη ζωή μου. Γύρισα σπίτι μου ανανεωμένη, ευτυχισμένη και έτοιμη να αναλάβω τα οικογενειακά μου καθήκοντα. Αυτή είναι η πραγματική ομορφιά της AshleyMadison.com, βελτιώνει το γάμο αντί να τον καταστρέψει”.

Ο ιδρυτής της ιστοσελίδας AshleyMadison.com, Noel Biderman σχολίασε: “Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ιστορίες που λάβαμε μέσω του site και θέλησα να τις μοιραστώ μαζί σας. Τοποθετώντας την Ελλάδα στη λίστα προορισμών, δώσαμε την ευκαιρία σε πάρα πολλά μέλη μας να πραγματοποιήσουν τις πιο τρελές φαντασιώσεις τους”.

Τα αποτελέσματα από την έρευνα της AshleyMadison.com μας έδωσε τα παρακάτω αποτελέσματα:
  • Σαντορίνη
  • Μύκονος
  • Κρήτη
  • Σπέτσες
  • Ύδρα
  • Ίος
  • Πάρος
  • Νάξος
Βίκυ Καραντζαβέλου 
http://traveldailynews.gr/news/article/56469

Δεν υπάρχουν σχόλια: