Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Η μικρούλα Κωνσταντίνα και το νηπιαγωγείο




Η μικρούλα Κωνσταντίνα και το νηπιαγωγείο

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Δεν μου έδινε καμιά σημασία.
Λες και δεν υπήρχα στο δωμάτιο.
Τόσο είχε αφοσιωθεί με το χτένισμα.
Με το χτένισμα της κούκλας της.
Πρωτάκι η Κωσταντινούλα.
Σταυροπόδι στο χαλί και πέρα βρέχει.
Τα κοτσίδια της μόνο πηγαίνανε αριστερά-δεξιά όταν ήθελε να θαυμάσει το αποτέλεσμα του βουρτσίσματος.

-Και είναι ωραία βρε Κωσταντινούλα στην πρώτη τάξη; Την ρώτησα με ενδιαφέρον
-Ωραία ,μου απάντησε αδιάφορα
-Και μαθαίνετε τραγουδάκια;;;; συνέχισα
-Ναι. Απάντησε μονολεκτικά και βαριεστημένα.
-Λοιπόν τα’ αποφάσισα, ιπα κτυπώντας τα χέρια μου..
Η μικρή έμεινε με την βούρτσα στο χέρι.
-Θα ‘ρθω και ‘γω στην πρώτη· είπα ζωηρά
-Αφού περνάτε καλά γιατί να μην περάσω κι εγώ καλά;;;;

Η μικρή μ’ έκοψε με το βλέμμα της.
Με χαρτογράφησε
-Δεν μπορείς μου είπε απαγορευτικά. Είσαι ΜΕΓΑΛΟΣ
Τόνισε ιδιαίτερα το μεγάλος..
-Βρε κουτό, της απάντησα. Δεν θαρθώ εγώ ακριβώς αλλά...
Σταμάτησα για λίγο. Γούρλωσε τα ματάκια της
-Αλλά το μικρό παιδί είπα
-Ποιο μικρό παιδί;;;; μ ερώτησε ανυπόμονα
-Αυτό που κρύβω ΜΕΣΑ ΜΟΥ, της απάντησα
-Που είναι;;;;;; με ξαναρώτησε
Μέσα μου. Δεν μπορείς να το δεις. Χαμογέλασα ικανοποιημένος
Η μικρή όμως εκεί. Λες και δεν με ήθελε συμμαθητή της
-Δεν γίνεται μου είπε. Εμείς καθόμαστε σε καρεκλάκια
ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΗΣΕΙΣ;;;;;;;;;  Δεν χωράς στο καρεκλάκι.
Έκανα τον αυστηρό
-Αν νομίζεις ότι θα περάσω όλη την πρώτη τάξη ΟΡΘΙΟΣ ΤΙΜΩΡΙΑ  να το ξεχάσεις. Θα φέρω την ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΡΕΚΛΑ απ το σπίτι…

Η μικρή έμεινε να με κοιτά. Κάτι της πήγαινε στραβά σ όλα αυτά.
-Δεν γίνεται μου είπε αυστηρά αυτή τη φορά και συνέχισε·
-Εγώ ΤΈΛΕΙΩΣΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ γι αυτό είμαι στην πρώτη. ΕΣΥ;;;;;;;
Εδώ αισθάνθηκα μια μαχαιριά. Είχα τελειώσει την ΝΟΜΙΚΗ, είχα τελειώσει
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ αλλά ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΟΚ.
Η μικρή τελικά είχε δίκιο. Αυτό ήταν ένα πρόβλημα.
Δεν έχασα όμως την αισιοδοξία μου
-Άκου, της είπα, μπορεί να μην έχω τελειώσει Νηπιαγωγείο, αλλά όλο και κάποιο θα βρεθεί να με πάρει. Ακόμη και τώρα. Ποτέ δεν είναι αργά Έτσι τελειώνοντας το Νηπιαγωγείο, θα βρεθώ στην ΠΡΩΤΗ ΤΑΞΗ.
Η μικρή Κωσταντινούλα στραβομουτσούνιασε.. Με κάρφωσε με το βλέμμα της. Κούνησε την μικρή βούρτσα αριστερά-δεξιά και με σοβαροπόνηρο υφάκι μου είπε:
-Δεν θα γίνουμε ποτέ συμμαθητές, και πρόσθεσε χαιρέκακα ....
Όταν εσύ θάσαι στην πρώτη τάξη ΕΓΩ ΘΑΜΑΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ.

Εγώ έπιασα την εφημερίδα μου·
Η μικρή την κούκλα της και ....·
ΔΕΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΑΜΕ..............................
facebook/ Theofanis Graikiotis


Δεν υπάρχουν σχόλια: