Translate -TRANSLATE -

Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

ΜΙΑ ΑΛΛΙΩΤΙΚΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ



Τα παρακάτω λόγια δεν είναι δικά μου αλλά του ΚΑΘΗΓΗΤΗ Στέργιου Μανουρά αγαπημένου μου συγγενή και φίλου. Λόγια καρδιάς που αντιπροσωπεύουν αυτά που θα ήθελα να πω και εγώ στους φίλους μου στο facebook  και στους αναγνώστες αυτού του blog και για αυτό σας τα μεταφέρω εδώ αυτούσια από το facebook του Στέργιου.

"931 φίλοι, ελπίζω να παραμένετε όλοι έστω και λίγο φίλοι μου... Δυστυχώς, τώρα που είμαι σε μια κατασταση περίεργη, θα ηθελα να σας αποκαλυψω - οχι αυτό που δεν ξέρετε αλλα αυτό που ξέρετε - δύσκολη απόφαση αλλά οι σχέσεις πρέπει να είναι ειλικρινε'ις. Καταθλιπτικός,μελαγχολικός, ρομαντικός, ευαίσθητος, απροοπτος, απόλυτα ανεξάρτητος, με διαφορετικές απόψεις για τον κόσμο και τη χώρα μας, για τους ανθρώπους, τη φιλία, την αγάπη, τον έρωτα, τον αγώνα. Ξέρω ότι ο καθένας έχει το δικό του μετερίζι και απο εκεί κρίνει τον κόσμο. Αν μείνετε ευτυχισμένοι στη ζωή σας, δεν έχω λόγο να ανακατευτώ, αν όμως βλέπετε ότι κάτι δεν πάει καλά, να έχετε το θαρρος να πείτε: "ως εδώ".

 Ο χρόνος ειναι απίστευτα λίγος, η ζωή θα περάσει και δεν θα το καταλάβετε, ψαξτε να βρείτε ποιοι ειστε; ποια είναι η ταυτοτητά σας; τι θέλετε από τη ζωή; Τίποτα δεν έχει αξία στη ζωή πιότερο από την αληθινή αγάπη, αν τη βρείτε θα είσαστε ευτυχισμένοι...λίγο δύσκολο αλλά οχι αδύνατο, μπορείτε να τα καταφέρετε. Αν συμβιβαστείτε θα βιώσετε μια κόλαση πριν το θάνατο. Να μάθετε να ειστε εσείς, να μάθετε να αγαπάτε, να μαθετε ότι ο καθένας σας είναι ξεχωριστός και αξίζει το "ξεχωριστό". Δοκιμαστε, παλέψτε και αγωνιστείτε. Τιποτα δεν είναι δεδομένο, το μόνο δεδομένο είναι ότι θα δυστυχίσετε αν συμβιβαστείτε. Και μην ξεχνατε, η αγάπη, ο έρωτας δεν ειναι εμπόρευμα, δεν είναι εφήμερο, δεν είναι προβλέψιμο. Σε κάποια γωνία σας περιμένει η ευτυχία σας. Είναι στο χέρι σας...." ΣΜ

Καλημέρα λοιπόν φίλοι μου και να είστε όλοι καλά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: