Translate -TRANSLATE -

Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Aστυνομικός και Μοτοσικλετιστής





Aστυνομικός και Μοτοσικλετιστής

Βράδυ σε μια άδεια Εθνική οδό.
Ένας τυπάς πάνω σε  μια KΑWASAKI μεγάλου κυβισμού απολαμβάνει την αποκλειστικότητα της  όταν ξαφνικά αποφασίζει να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία και ανοίγει ταχύτητα τρέχοντας πολύ πιο πάνω από το όριο ταχύτητας.
Ξαφνικά βλέπει να ανάβουν πίσω του τα φώτα ενός περιπολικού που έρχεται προς το μέρος του.
 Σκέφτεται ότι μπορεί να του ξεφύγει.
Ανεβάζει ταχύτητα και πιάνει τα 150 χιλιόμετρα αλλά ο αστυνομικός πίσω του. Ξεπερνά τα 160, 180, 200 τίποτα. Με τίποτα  δεν μπορεί να του ξεφύγει οπότε ακούγοντας και την σειρήνα του περιπολικού να ουρλιάζει αναγκάζεται να υποκύψει και  σταματάει στην άκρη του δρόμου.
Αστυνομικός: "Είχα μια δύσκολη μέρα κύριε και τώρα εσύ που δεν σταμάταγες με ανάγκασες να τρέχω σαν τρελός πίσω σου για να σε σταματήσω. Θα μπορούσα να σε συλλάβω άμεσα και να σε πάω μέσα, αλλά μιας και είμαι πολύ κουρασμένος θα σε αφήσω μόνο  όμως αν μου βρεις μια καλή  δικαιολογία γιατί το έκανες αυτό που να μην την έχω ξανακούσει"
Μοτοσικλετιστής: "Ξέρετε προχθές η γυναίκα μου το έσκασε με έναν αστυνομικό".
Αστυνομικός: "Εεε και λοιπόν; Συμβαίνουν αυτά στην ζωή…"
Μοτοσικλετιστής: "Ναι αλλά νόμιζα ότι ήσασταν ο ίδιος αστυνομικός που μου την πήρε  και με κυνηγούσατε για να μου την επιστρέψετε".
Και ο αστυνομικός τον κοιτάζει και με κατανόηση του λέει : "Καληνύχτα σας κύριε· καλό δρόμο και τώρα που βεβαιωθήκατε ότι δεν είμαι εγώ μπορείτε επιστρέψτε σπίτι σας ήσυχος..... και φρόνημα στη διαδρομή!!!".





Δεν υπάρχουν σχόλια: