Translate -TRANSLATE -

Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ







Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ


Mιλούσα μ' έναν παππού που συνάντησα σε κάποιο χωριό, και του περιέγραφα την απογοήτευσή μου για την αδράνεια των Ελλήνων, γι αυτά που συμβαίνουν και το ατιμώρητο θράσος των Ελλήνων πολιτικών.

"Ξέρεις παιδί μου", μου είπε,  "κάποιοι θεωρούν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν, όποτε θέλουν, μη δίνοντας λογαριασμό σε κανένα, άσε που νομίζουν ότι ορίζουν και τις τύχες ολονών… έχω γνωρίσει τέτοιους εγώ… ούυυυ….".

"Ξέρεις την εκδίκηση της κατσίκας;" με ρώτησε και εγώ απόρησα.

Όχι του λέω……

"Άκου λοιπόν…. η κατσίκα είναι ένα πολύ ήσυχο ζώο που αργεί να αντιδράσει στην κακομεταχείρηση, αλλά όταν αντιδράσει… σε παίρνει ο διάολος και σε σηκώνει…!! Έτσι λοιπόν αντιδρά και ο Έλληνας…! Αργεί αλλά αντιδρά…!!! Είσαι σπουδαγμένο παιδί (έτσι μου είπε και χάρηκα για το «παιδί») και έχεις διαβάσει Ιστορία…… έεεε λοιπόν σου λέω πως άμα του γυρίσει η τρίχα του Έλληνα, κακομοίρη μου…… όλοι αυτοί θα ψάχνουν κάπου να χωθούν.. όπως έγινε με τόσους και τόσους στο παρελθόν.. Αυτός παιδί μου, είναι ο Έλληνας".

Όταν τελείωσε και με άφησε αποσβολωμένο να θαυμάζω την ψύχραιμη ανάλυση και την καθαρότητα της σκέψης ενός ταλαιπωρημένου, απλού χωριάτη παππού, σκέφτηκα ότι ίσως υπάρχει ακόμα ελπίδα…

Facebook/Αντώνης Μπάφης

Δεν υπάρχουν σχόλια: