Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

ΑΤΑ «Το ΝΑΤΟ εξυπηρετεί τα συμφέροντα της Τουρκίας»!




Σε εμπιστευτικό έγγραφο του ΑΤΑ επισημαίνεται
«Το ΝΑΤΟ εξυπηρετεί τα συμφέροντα της Τουρκίας»!
Και υιοθετεί τις θέσεις της Άγκυρας ότι 20 ελληνικά νησιά είναι αποστρατιωτικοποιημένα
του ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
Η διαχρονική πολιτική ανικανότητα και η απραξία όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων έδωσαν το δικαίωμα στην Άγκυρα να εφαρμόζει πολιτική νομιμοποίηση της παρανομίας σε βάρος της χώρας μας και με τα πρόσφατα γεγονότα στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου να απαιτεί τον εκτοπισμό της Ελλάδας από το Αιγαίο και όχι μόνο, μετατρέποντας τα νόμιμα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα σε τουρκικά κεκτημένα.
Η πρόσφατη αντίδραση της αντιπολίτευσης, με την κ. Μπακογιάννη να ασκεί κριτική στην κυβέρνηση και να δηλώνει ότι «η κυβέρνηση πρέπει να αφήσει τις ασκήσεις και να ασχοληθεί με τα εθνικά θέματα» μάλλον αποτελεί μελλοντοχρονική αμνησία και αμνηστία και προκαλεί αγανάκτηση, δεδομένου ότι επί υπουργίας της η Τουρκία δημιούργησε πλείστα προγεφυρώματα για να αμφισβητεί σήμερα την ελληνικότητα 20 νήσων, νησίδων και βραχονησίδων στο Ανατολικό Αιγαίο.
Από την άλλη, η κυβέρνηση, αντί να προσπαθήσει να διορθώσει τις αμαρτίες και τις ανικανότητες του παρελθόντος και να συμμαζέψει τις ασυμμάζευτες παραχωρήσεις, αρκείται σε ρόλο παρατηρητή, λόγω έλλειψης συ­ντονισμού των αρμοδίων υπουργείων, με αποτέλεσμα να τίθενται σε κίνδυνο οι αμυντικές ενέργειες των ΕΔ.
Τα παρακάτω επίσημα στοιχεία του ΝΑΤΟ, της ΕΕ, του Eurocontrol, των ΗΕ, του ICAO και τα ελληνοτουρκικά αποδεικνύουν τα παραπάνω και πιστοποιούν ότι για την εφαρμογή ασφαλούς εθνικής πολιτικής απαιτείται η γνώση όλων των στοιχείων τουλάχιστον από το 1974 και μετά, γεγονός που για το πολιτικό σύστημα υλοποιείται με τη συγκάλυψη και την επικοινωνιακή παραπληροφόρηση.
Πρώτον: Μνημόνιο Κατανόησης (ΜΟU) Παπούλια - Γιλμάζ και Μπακογιάννη - Γκιουλ. Η κ. Μπακογιάννη υπέγραψε με τον Γκιουλ στην Κωνσταντινούπολη, τον Ιούνιο του 2006, την επέκταση ισχύος κατά έναν μήνα του κατάπτυστου ΜΟU Παπούλια - Γιλμάζ (27 Μαΐου 1988).
Ο κ. Παπούλιας και η κυρία Μπακογιάννη, μετά των συμβούλων αυτών, πέτυχαν σε μία μόνο από τις τρεις παραγράφους του MOU να συμπεριλάβουν 11 επικίνδυνα αρνητικές περιπτώσεις σε βάρος της Ελλάδας που εξυπηρετούν τα συμφέροντα της Ά­γκυρας, ενώ το MOU στο σύνολό του είναι 100% ετεροβαρές σε βάρος της χώρας μας και υπέρ της Τουρκίας. Μία μόνο περίπτωση δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας για το σύνολο του MOU.

  • Το MOU ορίζει ότι «οι δύο χώρες δεν θα εκτελούν εθνικές στρατιωτικές ασκήσεις από τις 15 Ιουνίου έως 15 Σεπτεμβρίου και τις θρησκευτικές και εθνικές εορτές στη διεθνή θάλασσα και στον διεθνή εναέριο χώρο του Αιγαίου (AEGEAN SEA)».

Η περιοχή όμως του Αιγαίου δεν καθορίζεται γεωγραφικά, με αποτέλεσμα να απαγορεύεται στις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις να ασκούνται για πέντε μήνες ετησίως στο σύνολο του Αιγαίου, ακόμη και στον Θερμαϊκό και στον Μεσσηνιακό Κόλπο, που είναι οι εκλογικές περιφέρειες των Κ. Καραμανλή, Βενιζέλου και Σαμαρά, διότι οι περιοχές αυτές είναι Αιγαίο.
Επίσης, το MOU αχρηστεύει για πέντε μήνες ετησίως όλα τα ελληνικά πεδία βολής -Ψαθούρας, Καραβιών, Άνδρου, Κρήτης, ακόμη και της Ύδρας-, διότι βρίσκονται στο Αιγαίο και καταλαμβάνουν και διεθνή θάλασσα. Έτσι, κάθε φορά που η Ελλάδα κάνει άσκηση το καλοκαίρι στην περιοχή της Ύδρας, έρχεται η απα­νταχούσα από την Άγκυρα ότι η Ελλάδα παραβιάζει το MOU.
Ο αόριστος όρος «Αιγαίο» αποτελεί εφεύρεση της Άγκυρας, με αποτέλεσμα με το MOU να ψάχνουμε να βρούμε αν το Καστελλόριζο και η Στρογγύλη βρίσκονται στο Αιγαίο ή στη Μεσόγειο. Δυστυχώς, όμως, διότι ο αόριστος όρος «Αιγαίο» τέθηκε από την Τουρκία και πάλι στο σχέδιο δράσης Γιούνκερ - Ερντογάν για το Προσφυγικό, που έγινε αποδεκτό από την Ελλάδα.
Στο MOU θα έπρεπε να γραφεί ότι «δεν θα εκτελούνται ασκήσεις 20 ν.μ. ή 30 ν.μ. εκατέρωθεν του FIR Αθηνών - Κωνσταντινούπολης, που θα καταλαμβάνουν αποκλειστικά και μόνο διεθνή θάλασσα στο Αιγαίο».
Με αυτή τη διατύπωση δεν θα αχρηστεύοντο τα πεδία βολής και δεν θα απαγορευόταν στις ΕΔ να ασκούνται στον Θερμαϊκό και στον Λακωνικό Κόλπο.
Δεύτερον: Τον Δεκέμβριο του 2006, η κυρία ΥΠΕΞ υπέγραψε συμφωνία της ΕΕ στην οποία είχαν καταχωρηθεί οι MACEDONIAN AIRLINES ως ο εθνικός αερομεταφοράς των Σκοπίων και η συμφωνία προωθείτο για κύρωση στη Βουλή. Ευτυχώς, όμως, δημοσίευμα δημοσιογράφου της τότε «Ελευθεροτυπίας» απέτρεψε την κύρωση της συμφωνίας.
Τρίτον: Η Τουρκία, αξιοποιώντας τις αδυναμίες του MOU Παπούλια - Γιλμάζ για την ελληνική κυριαρχία και λόγω της μόνιμης διαχρονικά ελληνικής ανικανότητας, πέτυχε τον Ιανουάριο 1995 να αποδεχτεί το ΝΑΤΟ ότι σύμφωνα με τις Συνθήκες της Λωζάννης και των Παρισίων 20 νησιά του Ανατολικού Αιγαίου πρέπει να είναι αποστρατιωτικοποιημένα.
Το ΝΑΤΟ, χωρίς καμιά αρμοδιότητα και ως συνήγορος της Τουρκίας, εξέδωσε σχετική απόφαση, η οποία όμως στερείται σοβαρότητας και αξιοπιστίας και νομικής βάσης, διότι οι συνθήκες απαγορεύουν μόνο τη δημιουργία ναυτικών βάσεων σε ορισμένα νησιά και τίποτα άλλο.
Έτσι η Τουρκία πέτυχε παράνομα να στερήσει μέρος της ελληνικής κυριαρχίας στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ και το ίδιο πέτυχε για τρία νησιά στο πλαίσιο του ICAO.

Λόγω της ανύπαρκτης πολιτικής της Αθήνας, στις 9 Νοεμβρίου 1998, ο γνωστός τούρκος πρέσβης στο ΝΑΤΟ Onur Oymen κατέθεσε στον τότε γ.γ. Solana και στον έλληνα πρέσβη κ. Γ. Σαββαΐδη τις θέσεις της τουρκικής κυβέρνησης για τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου. Οι τουρκικές θέσεις είναι απαράδεκτες και παραποιούν τις συνθήκες και αμφισβητούν την ελληνικότητα των νήσων, αφού η τουρκική κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι η Ελλάδα έκανε εισβολή στη Λήμνο και σε άλλα νησιά στις 21 Οκτωβρίου 1912. Μολονότι οι τουρκικές θέσεις είναι απαράδεκτες, εντούτοις είναι τόσο πολύ έξυπνα, έντεχνα και πονηρά στοιχειοθετημένες που απαιτούν γνώσεις όλων των συνθηκών, συμβάσεων, συμφωνιών και αποφάσεων από το 1912 και μετά, σύνολο 30.000 σελίδες, ενώ το ίδιο έτος (1998) η τουρκική κυβέρνηση είχε αμφισβητήσει την ελληνικότητα της Λήμνου στο πλαίσιο του Eurocontrol.
Δεν υπήρξε καμιά σοβαρή, νόμιμη και προβλεπόμενη αντίδραση ούτε από το ΥΠΕΞ ούτε από τον έλληνα πρέσβη στο ΝΑΤΟ, με αποτέλεσμα στις 21 Αυγούστου 2006 το ΝΑΤΟ να εκδώσει διαταγή με την οποία απαγορεύει στα ελληνικά στρατιωτικά αεροπλάνα να πετάνε πάνω από 20 νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, γεγονός που τα καθιστά μη ελληνικά και ξένο κράτος, δεδομένου ότι σύμφωνα με το άρθρο 3 της Σύμβασης του Σικάγο 1944 απαγορεύεται στα στρατιωτικά αεροπλάνα μιας χώρας να πετάνε πάνω από την κυριαρχία άλλης χώρας. Δυστυχώς ίδια διαταγή εξέδωσε και ο ICAO για τα νησιά της Λήμνου, της Χίου και της Σάμου.
Πάλι, το 2006, δεν υπήρξε καμιά αντίδραση από την κυρία ΥΠΕΞ ούτε από τον τότε κύριο ΥΕΘΑ, με αποτέλεσμα η διαταγή του ΝΑΤΟ να παραμένει σε ισχύ και να έχουμε τις πρόσφατες προκλήσεις της Τουρκίας στις Οινούσσες, στο Αγαθονήσι και στο Φαρμακονήσι, με τις οποίες η Άγκυρα προσπαθεί να εκτοπίσει την Ελλάδα από το Αιγαίο, ισχυριζόμενη ότι τα νησιά δεν είναι ελληνικά διότι αποτελούν προέκταση της Ανατολίας.
Τέταρτον: Η σημερινή κυβέρνηση αντιμετωπίζει τις τουρκικές προκλήσεις με δηλώσεις σιωπής και πολιτική «τουρλουμπούκι» και δηλώνει ότι έχει ενημερώσει το ΝΑΤΟ και την ΕΕ, ενώ οφείλει να καταγγείλει την Τουρκία στα Ηνωμένα Έθνη για παραβίαση της ελληνικής κυριαρχίας σύμφωνα με το άρθρο 2 του καταστατικού, που προβλέπει: «Όλα τα μέλη στις διεθνείς σχέσεις τους θα απέχουν από τη χρήση βίας που εκδηλώνεται εναντίον της εδαφικής ακεραιότητας ή της πολιτικής ανεξαρτησίας οποιουδήποτε κράτους…».
Είναι πολιτική «τουρλουμπούκι» το ΥΕΘΑ να αναχαιτίζει τους Τούρκους και το ΥΠΕΞ να μην προβαίνει στις απαραίτητες πολιτικές και νομικές ενέργειες για να σταματήσουν οι τουρκικές παραβιάσεις.
Ο ΥΕΘΑ κ. Πάνος Καμμένος δηλώνει ότι όσο οι Τούρκοι κάνουν παραβιάσεις της ελληνικής κυριαρχίας και παραβάσεις των κανόνων του ICAO θα αναχαιτίζονται.
Αυτό είναι θεμιτό για την ασφάλεια της χώρας και της εναέριας κυκλοφορίας. Το θέμα των τουρκικών παραβιάσεων εμπίπτει αποκλειστικά στις αρμοδιότητες του ΚΥΕΘΑ και των Ενόπλων Δυνάμεων. Για τις αναχαιτίσεις λόγω τουρκικών παραβάσεων των κανόνων του ICAO, για τις οποίες από τον Φεβρουάριο του 1974 έχουν δαπανηθεί 65 δισ. ευρώ, χώρια τις θυσίες των πιλότων μας, ο ΥΕΘΑ είναι μετέωρος, διότι η αρμόδια ΥΠΑ για τους κανόνες του ICAO της Σύμβασης του Σικάγο πιστοποιεί επισήμως εγγράφως και ενυπογράφως ότι τα στρατιωτικά αεροπλάνα εξαιρούνται της Σύμβασης του Σικάγο, αυτό ακριβώς που υποστηρίζουν οι Τούρκοι για να αλωνίζουν στο Αιγαίο.
Δηλαδή πληρώνει ο φορολογούμενος Έλληνας για τις αναχαιτίσεις λόγω παράβασης της Σύμβασης του Σικάγο - κανόνων ICAO και η ΥΠΑ πιστοποιεί ότι τα στρατιωτικά αεροπλάνα εξαιρούνται της σύμβασης, περίπτωση που μάλλον επιβάλλει την παρέμβαση του εισαγγελέα.
Η κυβέρνηση οφείλει να συντονίζει και να διδάσκεται από την πολιτική της Τουρκίας, η οποία από τον Ιούνιο του 2012 μέχρι τις 24 Νοεμβρίου του 2015, που κατέρριψε το ρωσικό SU-24, είχε καταγγείλει τη Ρωσία στα ΗΕ για παραβίαση της τουρκικής κυριαρχίας έξι φορές, με αποτέλεσμα να είναι καλυμμένη διεθνώς.
Το παρόν ρεπορτάζ αποτελεί φροντιστήριο εκατομμυρίων ευρώ, ωστόσο η εφημερίδα το προσφέρει δωρεάν στην κυβέρνηση για εφαρμογή αντιμετώπισης των εθνικών μας θεμάτων και στην αντιπολίτευση για να μην ξανακάνει τα λάθη του παρελθόντος και να σταματήσει να εφαρμόζει με δηλώσεις το «δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις…», διαφορετικά ο διαμελισμός της ελληνικής κυριαρχίας θα βρίσκεται προ των πυλών.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: