Translate -TRANSLATE -

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ - ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ


Πρωτοχρονιάτικα κάλαντα σε όλη την Ελλάδα







Αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά,

ψηλή μου δενδρολιβανιά,

κι αρχή καλός μας χρόνος,

εκκλησιά με τ' άγιο θρόνο.


Αρχή που βγήκε ο Χριστός,

άγιος και πνευματικός,

στη γη να περπατήσει,

και να μας καλοκαρδίσει.


Άγιος Βασίλης έρχεται,

και όλους μας καταδέχεται,

από την Καισαρεία,

σ' εισ' αρχόντισσα κυρία.


Βαστάει εικόνα και χαρτί,

ζαχαροκάντιο ζυμωτή,

χαρτί και καλαμάρι,

δες και με το παλικάρι.


Το καλαμάρι έγραφε,

τη μοίρα μου την έγραφε,

και το χαρτί ομιλεί.

Άγιε μου καλέ Βασίλη.


Κάτσε να φας, κάτσε να πιεις

κάτσε το πόνο σου να πεις,

κάτσε - κάτσε να τραγουδήσεις,

και να μας - και να μας καλοκαρδίσεις.




Έφυγε ο παλιός ο χρόνος και για ορισμένους από εμάς πήρε μαζί του και αγαπημένα μας πρόσωπα. Γιαγιά Εκάτη, αγαπημένε μου φίλε Λεονάρδε καλό σας ταξίδι, θα σας θυμάμαι πάντοτε με ιδιαίτερη αγάπη και θα σας έχω πάντα στην καρδιά μου.


Μια καινούργια χρονιά ανατέλλει. Ας ευχηθούμε να φέρει σε όλους μας καλλίτερες μέρες με υγεία, ειρήνη, χαρά και ευημερία.


Και όπως λέει και ο φίλος μου ο Αντώνης


Ο νέος χρόνος που 'ρχεται χαρές πολλές να δώσει
αν ήταν λίγες του παλιού να σας τις συμπληρώσει .



Καλή Χρονιά σε όλους



ΠΑΕΙ Ο ΠΑΛΙΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ








Πάει ο παλιός ο χρόνος,

ας γιορτάσουμε παιδιά,

και του χωρισμού ο πόνος,

ας κοιμάται στην καρδιά.


Καλή χρονιά, χρόνια πολλά

χαρούμενη, χρυσή πρωτοχρονιά.


Γέρε χρόνε φύγε τώρα,

πάει η δική σου η σειρά,

ήρθ' ο νέος με τα δώρα,

με τραγούδια με χαρά.


Καλή χρονιά, χρόνια πολλά

χαρούμενη, χρυσή πρωτοχρονιά.


Μα κι αν φεύγεις μακριά μας,

στην καρδιά μας πάντα ζει,

κάθε λύπη και χαρά μας,

που περάσαμε μαζί.


Καλή χρονιά, χρόνια πολλά

χαρούμενη, χρυσή πρωτοχρονιά.



Ευτυχισμένο το 2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: