Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ – ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ ΤΟΥ BORAEINAI




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ – ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣ

ΤΟΥ BORAEINAI.BLOGSPOT.COM

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΚΟΥΜΕΝΗ
ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK

Αγαπητοί φίλοι

Από τις 11 Οκτωβρίου ασκείται μια προσπάθεια φίμωσης του boraeinai.blogspot.com από κάποιους κύκλους είτε από φθόνο είτε επειδή δεν τους αρέσουν τα όσα γράφουμε και τις καταστάσεις που καυτηριάζουμε.
Οι κύκλοι αυτοί καταγγέλλοντας στο facebook τις αναρτήσεις μας ως spam  και μπλοκάροντας σε αυτό όσες αναρτήσεις έχουν link στο blog μου, προσπαθούν να σβήσουν το boraeinai από την μπλογκόσφαιρα κάτι που προσωπικά τους υπόσχομαι ότι δεν θα το πετύχουν.
Οι αναρτήσεις που δημοσιεύονται εδώ, αναδημοσιεύονται στο kgrek.blogspot.com ΄προκειμένου να είναι δημοσιεύσιμες στο facebook. Σας καλώ λοιπόν, ζητώντας την στήριξή σας, να γίνεται και αναγνώστες-ακόλουθοι του kgrk.blogspot.com
Πρακάτω παραθέτω τις δύο διαμαρτυρίες μου προς το facebook:
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Από τις 6μμ της 11ης Οκτωβρίου ξεκίνησε η διακοπή και η διαγραφή μιας σειράς αναρτήσεων μου που αφορούσαν περιλήψεις αναρτήσεων του boraeinai.blogspot.com ενώ παράλληλα δεν μου επιτρέπεται καμιά νέα ανάρτηση που αναφέρει το boraeinai χαρακτηρίζοντας τις αναρτήσεις αυτές ως σπαμ και το blog μη ασφαλές.
Δεν γνωρίζω και δεν κατανοώ την μεροληπτική αυτή στάση του fb εις βάρος του boraeinai δεδομένου ότι οι αναρτήσεις του δεν είναι spam και έχουν τύχει ευμενούς απήχησης εκ μέρους της πλειοψηφίας των μελών των ομάδων στις οποίες αναρτούνται καθώς και των φίλων μου στο fb. Επισημαίνω μάλιστα ότι για τις αναρτήσεις αυτές τιμήθηκα από την Ομάδα του Συλλόγου Αποφοίτων Η' Γυμνασίου τον Φεβρουάριο του 2018.
Θα πρέπει να επισημάνω ότι ΟΛΕΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ του boraeinai αναφέρουν τόσο τον συγγραφέα όσο και την πηγή προέλευσης κι μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει αντίδραση προς το αναφερόμενο blog ή προς εμένα που να την γνωρίζω και να μου έχει κοινοποιηθεί.
Είναι πολύ πιθανό αναρτήσεις του blog που αναφέρονται σε θέματα ηθικής τάξης και νομιμότητας ακόμα και πολιτικής τάξης να ενόχλησαν κάποιους κύκλους που κινούνται στο παρασκήνιο και δεν έχουν ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ να κινούνται στο φως και γιαυτό εχουν ξεκινήσει μια προσπάθεια φίμωσης του boraeinai. Θα επιθυμούσα να μην βρουν συνεργό τους το fb.
Δεν είναι δυνατό μια ανάρτηση καθόλα σύμφωνη με την λογική και τους όρους του fb που ανεβαίνει από τον υπογράφοντα μέσω άλλου blog να είναι δημοσιεύσιμη και η ίδια ακριβώς μέσω του boraeinai να χαρακτηρίζεται spam και μη δημοσιεύσιμη. Επειδή αυτήν την λογική του παραλόγου δεν την κατανοώ θα επιθυμούσα να επανέλθει η δυνατότητα αναρτήσεων από το boraeinai. blogspot.com και να μου εξηγήσετε τους λόγους για τους οποίους δημιουργήθηκε αυτή η κατάσταση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την συνεργασία σας
Κωνσταντίνος Γραικιώτης
2η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Κύριοι,
Παρ' ότι έχω διαμαρτυρηθεί από χθες και σας έχω ήδη ενημερώσει ότι οι αναρτήσεις μου, που κακώς μου διαγράψατε, δεν είναι spam , αυτές παραμένουν παντού χαρακτηρισμένες σαν spam.
Γνωρίζοντας απόλυτα ΟΤΙ ΔΕΝ EINAI spam και ότι το boraeinai.blogspot.com είναι ένα απολύτως ασφαλές blog, θεωρώ ότι η ενέργεια διαγραφής των συγκεκριμένων αναρτήσεων ως spam προσβάλλει την προσωπικότητά μου και συνιστά ηθική βλάβη στο πρόσωπό μου.
Κατόπιν τούτου ζητώ να πληροφορηθώ ποιος κακοήθης κατήγγειλε ως spam τις αναρτήσεις μου και επιθυμώ τόσο την άμεση αποκατάστασή τους όσο και να μην παρεμποδίζεται η πρόσβαση από το facebook σε αναρτήσεις του boraeinai.blogspot.com, επιφυλασσόμενος όλων των νομίμων δικαιωμάτων μου για την προστασία της προσωπικότητάς μου.
Ελπίζω στην συνεργασία σας και την κατανόησή σας.
Ευχαριστώ Κων/νος Γραικιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: