Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

Κυκλοφοριακή συμφόρηση


Κυκλοφοριακή συμφόρηση



Μπιιιιιιιιπ
Κορνάρει ο πισινός
Μπιιιιιιιιιιπ
Κορνάρει ο μπροστινός
Μπιιιιιιιιιιιπ
Κορνάρω κι εγώ
Συμμετέχω στην συναυλία της κόρνας
Μποτιλιαρισμένος. Στην Κυριαζή, στην Κηφισιά
Με πλησιάζει κάποιος
-Γιατί κορνάρετε κύριε με ερωτά
-Διότι κορνάρει ο πισινός μου κύριε
-Και γιατί κορνάρει ο πισινός σας κύριε με ματαξαναρωτά
-Διότι κορνάρει κι αυτουνού ο πισινός του
Κουνάει το ξερό του αριστερά -δεξιά
-Άδικος  κόπος μου λέει και συνεχίζει
-Δε πάνε  να κορνάρουν όλοι οι πισινοί σας και οι μπροστινοί σας μαζί
Ανάσταση εδώ θα κάνετε κύριος . Χαμογελά συνωμοτικά, ενημερώνει
-Εκεί κοντά στο λουλουδάδικο έχει χαλάσει ένα φορτηγό.
Συνεχίζει παρηγορητικά και χαιρέκακα
-Εδώ  θα ξημερώσετε
Οι πισινοί έχουν αγριέψει. Οι μπροστινοί το ίδιο
Ξεσπούν στις κόρνες, λες και θα λύσουν το πρόβλημα
Ποτισμένες οι χερούκλες από αγανάκτηση πιέζουν κόρνες
Μπιιιιιιιιιιιιιιιιιπ Μπιιιιιιιιιιιιιιιιπ Μπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιππππππ
Τίποτα. Πλήρη ακινησία.
Παίρνω πρωτοβουλία
Ξεμπουκάρω από  το αυτοκίνητο.
Πλησιάζω μία οδηγό, εκεί στο Βασιλόπουλο.
-Ελάτε κυρία μου, της λέω επιτακτικά
Αυτή μιλά στο τηλέφωνο
-Σ αφήνω χρυσή μου. Κάποιος  τροχαίος με πολιτικά ήρθε να μας βοηθήσει. Κλείνει  το τηλέφωνο .Πιάνει το βολάν.
Έχω αυτοδιοριστεί τροχαίος. Το απολαμβάνω.
-Ελάτε κυρία μου. Στρίψτε αριστερά. Αδειάστε το δρόμο. Μη φάτε καμιά κλήση.
Πριν προλάβω την τελευταία λέξη έχει εξαφανιστεί στον παράδρομο.
Κινώντας τα χέρια δίκην τροχονόμου επιτυγχάνω την αποσυμφόρηση.
-Να που δεν αρκούν μόνο οι κόρνες  χρειάζονται και έργα σκέπτομαι.
Οι κόρνες σταμάτησαν. Όλοι  οι μπροστινοί μου έχουν εξαφανιστεί υπακούοντας στις οδηγίες μου.
Οι πισινοί μου όμως;;;;;;;;
Αυτοί κι αν είναι. ΜΠΙΙΙΙΙΠ και πάλι ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠ
Έχουν αφηνιάσει
-Που ήσουν ρε γαϊδούρι κι άφησες  τ' αμάξι σου καταμεσής, μου λέει ο εις.
-Άντε καλά κρασιά μου λέει ο έτερος
-Τι θα γίνει κύριος;;; Εδώ θα κάνουμε Πάσχα λέει πισινός τζιπάτος.
Δεν απαντώ
Μπαίνω στ αυτοκίνητο και ξεκινώ χαμογελώντας.
Κάνε το καλό και ρίχτω στο γιαλό παρηγορώ τον εαυτό μου.
Και ανακουφίζομαι με την σκέψη ότι καμιά φορά καλά κάνουν που τις βρέχουν ....στους πισινούς........
Θεοφάνης Γραικιώτης


Δεν υπάρχουν σχόλια: