Translate -TRANSLATE -

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Νίκης Ταγκάλου : Κενό.



Ένα κενό…

Υπάρχουν μέρες που δεν νιώθω απολύτως τίποτα. Νιώθω τόσο άδεια και κενή που αναρωτιέμαι τι πάει λάθος με εμένα.

Δεν νιώθω καν την καρδιά μου, δεν ακούω τον χτύπο της.

Ίσως είμαι ελαττωματική, ίσως αμύνομαι, ίσως βαρέθηκα τα ίδια και τα ίδια.

Μετά από κοσμοσυρροή λαθών, έρχεται η στιγμή που τίποτα δεν μπορεί να σε αγγίξει και όσο του δίνεις χρόνο τόσο χειρότερα.

Δεν δίνεις ευκαιρίες.  Τα θέλεις όλα ή τίποτα και αμέσως.

Δεν ξέρω αν μπορώ να με κατηγορήσω για αυτό, σίγουρα όμως την τέχνη της υπομονής δεν την κατέχω πια.

Είναι πολύ δύσκολο να βλέπεις πίσω την ζωή σου και μόλις γυρνάς το κεφάλι μπροστά να μην βλέπεις τίποτα… σκέτη απογοήτευση.

Είναι ακόμα πιο δύσκολο να προσπαθείς να γεμίσεις την ψυχή σου πάνω σε ένα κρεβάτι 2-3 ωρών.
Δεν γεμίζεις έτσι….  Δεν παίρνεις ανάσες έτσι... τις σπαταλάς…

Ώρες-ώρες νιώθω ότι δεν έχω μόνιμη κατοικία, περιφέρομαι όπου μπορώ να νιώσω έστω κάτι… Αυτό το κάτι όμως τελειώνει τόσο γρήγορα…

Πώς να χτίσω την ζωή που θέλω;  Που να με ταιριάξω;  Δεν χωράω πουθενά.

Ακόμα κι ο κόσμος  μου φαίνεται τόσο μικρός.  Πεθαίνω πάνω στο έδαφος που με κρατάει, κάθε βήμα μου και λιγότερος χρόνος για μένα.

Κάθε αγκαλιά, μια μικρή στιγμή ευτυχίας, αυταπάτης … δεν ξέρω …

Νιώθω ότι ζω μονίμως σε έναν ίσκιο και τον ήλιο δεν μπορώ να τον αγγίξω.

Χαζεύω τους ανθρώπους  αποσβολωμένη και αναρωτιέμαι τι είμαι εγώ.

Μου χαρίζω τρέλα για να επιβιώνω και χαμόγελο για να μην κλαίω.

Ακούω στα αυτιά μου συνέχεια την λέξη “σε αγαπώ” και φωνάζω

Θεέ μου… γιατί την ακούω αλλά δεν την νιώθω;  Γιατί δεν την βλέπω;

Γιατί νιώθω πάντα μόνη μου;

Γιατί η μοναξιά με κρατάει τόσο σφιχτά;

Moυ μιλάω για να μην νιώθω μόνη…

Kάθε νύχτα παλεύω με όλους και με όλα για να με βρω
και κάθε πρωί έρχεσαι εσύ και μου αποδεικνύεις ότι δεν μπορώ να καταφέρω τίποτα.


Η Νίκη Ταγκάλου γεννήθηκε το 1975 στον Πειραιά όπου και ζει μέχρι σήμερα.

Ολοκλήρωσε τις σπουδές της σε σχολή Φωτογραφίας κι εργάστηκε για έναν χρόνο στα μέσα μαζικής ενημέρωσης ως φωτογράφος. Έκτοτε δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα ασχολούμενη με τις Δημόσιες σχέσεις.

Η «Μάχη Ερώτων» αποτελεί την πρώτη της συγγραφική προσπάθεια, ( σε μορφή e-book ) η οποία μεταφράστηκε στα Αγγλικά και κυκλοφόρησε σε Αμερική, Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Ιαπωνία, Κίνα, Καναδά, Βραζιλία και Ινδία !


H δεύτερη ποιητική συλλογή "Ψυχές από Μολύβι"  διατίθεται δωρεάν στο internet αποκλειστικά από την http://texni.org/

( http://texni.org/literature/item/31-psyxes-apo-molyvi ).

Τον Σεπτέμβριο του 2013 κυκλοφορεί σε έντυπη μορφή η ποιητική συλλογή "EΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΙΩΠΗΣ" από τις Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή.

Άπειρες δημοσιεύσεις της σε διαδικτυακά λογοτεχνικά περιοδικά.

Εχει τιμηθεί επίσης :

-ΒΡΑΒΕΙΟ "ΣΟΦΟΚΛΗΣ" στον 1o Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ποίησης "ΜΑΝΩΛΗ ΑΛΥΓΙΖΑΚΗ"
στο Ιnternational Art Academy
-Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ στα ΣΙΚΕΛΙΑΝΑ 2013
-Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ στα ΣΙΚΕΛΙΑΝΑ 2013

http://nikitagaloupoetry.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/nefeli12

http://www.themachine.gr/el/writing/item/1203-keno.html#.U5CYGSgayNO

Δεν υπάρχουν σχόλια: