Translate -TRANSLATE -

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2009

Μια προσωπική στιγμή


Καλημέρα

Το ζευγάρι της φωτογραφίας μπορεί φυσιογνωμικά να μην λέει τίποτα σε σας , λέει όμως πολλά σε μένα. Είναι οι άνθρωποι που μου προσέφεραν την δυνατότητα να επικοινωνώ μαζί σας σήμερα, και που οι συμβουλές τους και τα κηρύγματά τους ηχούν ακόμα στα αυτιά μου. Είναι οι άνθρωποι που η άδολη αγάπη και στοργή τους με συντρόφευσαν για πολλά χρόνια και που ο απόηχος τους με συντροφεύει και σήμερα.

Είναι οι γονείς μου, ο Αντώνης Γραικιώτης και η Μαρίκα Γραικιώτη-Τσαγκαράκη που δυστυχώς δεν ζουν σήμερα. Όμως έστω και αν έχει περάσει σχεδόν μια εικοσαετία από τον θάνατό τους η σκέψη και η αγάπη μου, ειδικά σήμερα που είναι τα γενέθλια μου, τους συντροφεύουν, όπου και να βρίσκονται και σίγουρα θα τους συντροφεύουν για πάντα.

Η ανάρτηση αυτή δεν έχει άλλο σκοπό παρά, σαν μια μέρα σαν και αυτή, να τους πει δημόσια, έστω και αν δεν ζουν να το διαβάσουν, ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλα όσα μου προσέφεραν και ότι τους αγαπώ και μου λείπουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: