Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Πληροφορίες για το Σχέδιο Αθηνά – Απόσπασμα από τα πρωτόκολλα των σοφών της Σιών




πρωτόκολλα των σοφών της ΣιώνΔιαβάστε αυτό το κείμενο που αφορά το σχέδιο "ΑΘΗΝΑ" για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Είναι από τα πρωτόκολλα των σοφών της Σιών, πριν από 100 χρόνια…
Το συγκεκριμένο άρθρο μιλάει για τη κατάργηση των πανεπιστήμιων και τη δημιουργία νέων που θα είναι περισσότερο ελεγχόμενα, καθώς επίσης λέει ότι θα καταργηθεί κάθε ελεύθερη μόρφωση.

Ακολουθεί το σχετικό απόσπασμα :




Πληροφορίες για το Σχέδιο Αθηνά 

 Απόσπασμα από τα πρωτόκολλα των σοφών της Σιών



ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΣΤ

ΠΕΡΙΛΗΨΗ: Τα Πανεπιστήμια που γίνονται ακίνδυνα. Η αντικατάσταση του κλασικισμού. Η μόρφωση και το επάγγελμα. Κήρυξη της εξουσίας «του κυβερνώντος» στις σχολές. Κατάργηση της ελεύθερης εκπαίδευσης. Οι νέες θεωρίες. Η ανεξαρτησία της σκέψης. Η διδασκαλία με τις  παραστάσεις.

Με το σκοπό να καταστρέψουμε κάθε ξένη μ' εμάς συγκεντρωτική δύναμη θα καταργήσουμε τα Πανεπιστήμια, που αποτελούν τον πρώτο σταθμό του συγκεντρωτισμού και θα ιδρύσουμε νέα πανεπιστήμια με καινούρια μορφή. Οι Πρυτάνεις τους και οι καθηγητές τους θα προπαρασκευάζονται μυστικά για το έργο τους με μυστικά και λεπτομερή προγράμματα ενέργειας και πράξεων, απ' τα οποία δεν θα μπορούν να παρεκκλίνουν ούτε κατά μια κεραία. Θα διορίζονται με εντελώς ιδιαίτερη προσοχή και θα εξαρτιόνται εξ ολοκλήρου από την Κυβέρνηση.
Αποκλείουμε από τη διδασκαλία το πολιτικό δίκαιο, καθώς και οτιδήποτε αφορά τα πολιτικά ζητήματα. Τα ζητήματα αυτά θα διδάσκονται σε μερικές δεκάδες προσώπων που θα εκλέγονται λόγω εξεχόντων προσόντων.
Απ' τα Πανεπιστήμια δεν πρέπει ν' αποφοιτούν παιδάρια που συντάσσουν συνταγματικά νομοσχέδια, όπως θα συνέθεταν κωμωδίες ή τραγωδίες και που ασχολούνται με πολιτικά ζητήματα, απ' τα οποία και οι γονείς τους ακόμη δεν καταλαβαίνουν.  Η κακή γνώση, που έχουν οι περισσότεροι άνθρωποι για τα πολιτικά ζητήματα, δημιουργεί ουτοπιστές και κακούς πολίτες. Μπορείτε και μόνοι σας να καταλάβετε σε ποια κατάσταση έφερε τους Χριστιανούς η γενική μόρφωση τους. Αναγκαστήκαμε να εισάγουμε στη μόρφωση τους όλες τις αρχές, που τόσο καλά εξασθένησαν την κοινωνική τους τάξη. Όταν θα βρισκόμαστε όμως στην εξουσία θ' αποκλείσουμε από την εκπαίδευση οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει ταραχές και θα δημιουργήσει από τη νεολαία παιδιά που θα υπακούν στους Νόμους και θα αγαπούν αυτόν που θα τους κυβερνάει σαν ένα στήριγμα και ελπίδα ειρήνης και ευτυχίας.
Θ' αντικαταστήσουμε τον Κλασικισμό, καθώς και κάθε μελέτη της αρχαίας Ιστορίας, η οποία δίνει περισσότερα κακά παρά καλά παραδείγματα, με τη μελέτη του προγράμματος του μέλλοντος. Θα διαγράψουμε από τη μνήμη των ανθρώπων όλων τα γεγονότα που δεν είναι ευχάριστα σε μας των παρελθόντων αιώνων, διατηρώντας απ' αυτά μόνο εκείνα που ζωγραφίζουν τα σφάλματα των χριστιανικών κυβερνήσεων. Η πρακτική ζωή της φυσικής κοινωνικής τάξης, οι σχέσεις ανάμεσα στους ανθρώπους, η μη υποχρέωση να αποφεύγει κανείς τα κακά εγωιστικά παραδείγματα, που σπέρνουν το σπόρο του κακού και άλλα όμοια παραδείγματα παιδαγωγικού χαρακτήρα, θα είναι στην πρώτη γραμμή του εκπαιδευτικού προγράμματος, το οποίο θα διαφέρει για κάθε επάγγελμα και με καμιά πρόφαση δεν θα γενικεύει την εκπαίδευση. Ο τρόπος αυτός της τοποθέτησης του ζητήματος έχει εντελώς ιδιαίτερη σπουδαιότητα.
Κάθε κοινωνική τάξη να διαπαιδαγωγείται μέσα σε αυστηρά καθορισμένα όρια, ανάλογα με τον προορισμό ή με την εργασία για την οποία προορίζεται. Οι τυχόν μεγαλοφυΐες κατόρθωσαν και θα κατορθώνουν πάντα να γλιστρούν από τάξη σε τάξη. Το να επιτραπεί σε ξένες κλάσεις η διείσδυση ατόμων χωρίς αξία και η κατάληψη απ' αυτά θέσεων οι οποίες λόγω γέννησης και επαγγέλματος ανήκουν σ' αυτές τις κλάσεις, μόνο και μόνο γι' αυτές τις εξαιρετικές περιστάσεις, είναι αληθινή τρέλα. Γνωρίζετε σε τι κατέληξε ένα τέτοιο πράγμα στους χριστιανούς, που επέτρεψαν αυτόν τον δεινό παραλογισμό.
Για να πάρει η Κυβέρνηση τη θέση που της αρμόζει στις καρδιές και στα πνεύματα των υπηκόων της, πρέπει, εφ' όσον θα διαρκεί, να διδάσκει σ' όλο τον λαό στα σχολεία και στις δημόσιες πλατείες ποια είναι η σπουδαιότητα της, ποια είναι τα καθήκοντα της, με ποιο μέσο φέρνει η δραστηριότητα της το καλό του λαού.
Θα καταργήσουμε κάθε ελεύθερη μόρφωση. Οι φοιτητές θα έχουν το δικαίωμα να συναθροίζονται μαζί με τους γονείς τους στα σχολικά Ιδρύματα όπως και στις Λέσχες. Σ' αυτές τις συγκεντρώσεις και στις γιορτές οι καθηγητές θα κάνουν διαλέξεις δήθεν ελεύθερες σχετικά με τις σχέσεις των ανθρώπων μεταξύ τους, με τους Νόμους της μίμησης, με τα προκαλούμενα κακά από τον χωρίς όρια ανταγωνισμό  και τέλος για τη φιλοσοφία των νέων θεωριών, που είναι άγνωστες ακόμη στον κόσμο. Τις θεωρίες αυτές θα τις κάνουμε δόγμα και θα τις χρησιμοποιούμε με σκοπό να φέρουμε τους ανθρώπους στην πίστη μας. Όταν τελειώσω την έκθεση του προγράμματος των ενεργειών μας στο παρόν και στο μέλλον, θα σας πω τις βάσεις αυτών των θεωριών.
Με λίγα λόγια γνωρίζοντας από την πείρα πολλών αιώνων, ότι οι άνθρωποι ζουν και διευθύνονται από ιδέες και ότι αυτές σι ιδέες μεταδίδονται σ’ αυτούς με τη μόρφωση που δίνεται με ίση σ' όλους τους αιώνες επιτυχία, αλλά με διαφορετικά, εννοείται, μέσα, θα απορροφήσουμε και θα προσαρμόσουμε στο συμφέρον  μας τις τελευταίες αναλαμπές της ελεύθερης σκέψης, την οποία από πολύ καιρό ήδη κατευθύνουμε προς τα πράγματα και τις ιδέες που μας χρειάζονται. Το σύστημα της κατάπνιξης της σκέψης μπήκε ήδη σ' εφαρμογή με τη μέθοδο, που ονομάστηκε «διδασκαλία με εικόνες» και η οποία θα μεταβάλει τους χριστιανούς σε πειθήνια ζώα που δεν θα σκέπτονται και περιμένουν την παράσταση με εικόνες των πραγμάτων για να τα καταλάβουν...
Στη Γαλλία ένας απ' τους καλύτερους πράκτορες μας, ο Bourgeois, κήρυξε ήδη το νέο πρόγραμμα της εκπαίδευσης με εικόνες.


 http://ellinikanea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: