Translate -TRANSLATE -

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Θεοφάνης Γραικιώτης : Η βασιλόπιττα




Η βασιλόπιττα

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης

Μυστήριο
Ναι ήταν μυστήριο.
Μιλώ για το άγνωστο υλικό .
Ναι αυτό που έδινε ξεχωριστή γεύση.
Στην Βασιλόπιττα.

Κάθε χρόνο.
Τέτοιες μέρες.
Χαμογελούσε.
Η μητέρα μου χαμογελούσε.
Όταν την ρωτούσα.
-Τι την κάνει τόσο νόστιμη;
Πες μου, πες μου το μυστικό.
Χαμογελούσε. Με κοίταζε. Σιωπούσε.
Εγώ το χαβά μου.
Τα υλικά να μαντέψω προσπαθούσα.
Βούτυρο, Ζάχαρη ,τρίμμα λεμονιού,
Μαστίχα, αυγά, βανίλια.
Υλικά συνηθισμένα.
Η Βασιλόπιττα της μάνας μου είχε και
κάποιο υλικό.
Κάποιο πού την έκανε όχι απλώς νόστιμη
αλλά πεντανόστιμη
-Πες μου μητέρα, πες μου.
πες μου το μυστικό.

Την ρώταγα και την ξαναρώταγα.
Μου πιασε τα χέρια.
Διαπέρασε το βλέμμα μου, με το βλέμμα της.
Ύστερα έσκυψε και με φίλησε τρυφερά.
-Αγάπη παιδί μου. Αγάπη γι αυτούς που την φτιάχνεις·
και για όλο τον κόσμο. Να το μυστικό......

Τέτοιες μέρες τη σκέπτομαι.
Η τωρινή μας βασιλόπιττα έχει την ίδια πεντανόστιμη γεύση
γιατί μαζί με τ’ άλλα υλικά βάζουμε και το υλικό που ξεχωρίζει
ΑΓΑΠΗ. ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: