Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Στον απόηχο της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου



Ο έρωτας... υπάρχει και ζει κάθε μέρα, παντού και πάντα...







1 Όλοι με ρωτάνε να τους πω

«Φίλα με σαν να είναι η τελευταία φορά».

Από την ταινία «Καζαμπλάνκα»


2 άραγε γιατί να σ' αγαπώ

«Με κάνεις να θέλω να γίνω καλύτερος άνθρωπος».

Ο Τζακ Νίκολσον στην ταινία «Καλύτερα δεν γίνεται»


3 Κι όλοι απορούν γιατί να είσ' εσύ

«Είμαι απλώς ένα κορίτσι που στέκεται μπροστά από ένα αγόρι και του ζητάει να το αγαπήσει».

Η Τζούλια Ρόμπερτς στην ταινία «Μία βραδιά στο Νότινγκχαμ Χιλ»


4 σώμα μου, μυαλό μου και ψυχή

«Υποσχέσου μου ότι θα επιζήσεις. Ότι δεν θα τα παρατήσει ό,τι κι αν γίνει, όσο μάταιο κι αν είναι».

Από την ταινία «Τιτανικός»


5 Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα

«Ονειρεύτηκα ότι ήμουν μαζί σου για πάντα».

Από την ταινία «Twilight»


6 και όσο ζω θα σ' αγαπώ

«Σ' αγαπώ γιατί κάνεις μιάμιση ώρα να παραγγείλεις ένα σάντουίτς. Γιατί είσαι το τελευταίο πρόσωπο με το οποίο θα ήθελα να μιλήσω πριν πάω για ύπνο».

Από την ταινία «Όταν ο Χάρι συνάντησε τη Σάλι»


7 Γιατί 'σαι η αλήθεια μες στην ψευτιά

«Αν κάνεις ένα κορίτσι να γελάσει, τότε μπορείς να το κάνεις ό,τι θέλεις».

Μέριλιν Μονρόε


8 στα γκρίζα όνειρα μου η ξαστεριά

«Νικήστε τον διάβολο με ένα μικρό πραγματάκι που λέγεται αγάπη».

Μπομπ Μάρλεϊ


9 και μάνα, κι αδερφή μου, κι αγάπη, εσύ

«θεούλη μου! Αυτοί οι τύποι δεν ξέρουν πως ν' αγαπούν, γι' αυτό αγαπούν τόσο εύκολα».

D.H. Lawrence


10 τι άλλο να ζητήσω απ' τη ζωή;

«Ερωτάs είναι ένα βρόμικο παιχνίδι που παίζεται εις βάρος μας για να διαιωνιστεί το ανθρώπινο είδος».

Σόμερσετ Μομ

Από τον 'ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ'

της Ρούλας Γεωργακοπούλου



Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα


Στίχοι: Πυθαγόρας
Μουσική: Lang-Bergman-Bernheim
Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Πάριος
Άλλες ερμηνείες: Γιώργος Καραδήμος


Όλοι με ρωτάνε να τους πω,
άραγε γιατί να σ' αγαπώ;
Κι όλοι απορούν γιατί να είσ' εσύ
σώμα μου μυαλό μου και ψυχή.

Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα
και όσο ζω θα σ' αγαπώ.
Να λοιπόν γιατί σ' αγάπησα,
σ' όλο τον κόσμο θα το πω.

Γιατί 'σαι η αλήθεια μεσ' στην ψευτιά,
στα γκρίζα όνειρά μου η ξαστεριά
και μάνα κι αδερφή μου κι αγάπη εσύ
τι άλλο να ζητήσω απ' τη ζωή;

Ούτε που το είχα φανταστεί,
πως υπάρχει αγάπη σαν κι αυτή,
που να δίνει Θεέ μου μεσ' στον κόσμο αυτό,
νόημα, κουράγιο και σκοπό.

Να λοιπόν...


Πηγή:
http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=3678


Δεν υπάρχουν σχόλια: