Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

ΟΑΣΑ …. μετά μουσικής




ΟΑΣΑ …. μετά μουσικής

Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης
-Τιμολέων δεν μου τα λες καλά.
Έφυγες το πρωί να πάρεις ένα γιαούρτι
και γυρίζεις...τρεις το ξημέρωμα και χωρίς το γιαούρτι
Τιμολέων δεν με γελάς
Τιμολέων έχεις γκόμενα
-Προς Θεού ρε γυναίκα
Δεν έχω γκόμενα
Μουσικές ανησυχίες έχω
Κι αν καθυστέρησα
ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ, ΦΤΑΙΕΙ Ο ΟΟΣΑ
ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΔΗΛΑΔΗ……
-Τιμολέων Δεν θα με τρελάνεις
Τι σχέση έχουν οι συγκοινωνίες με το τσιλιμπούρδισμα σου;;;;;;
-Λοιπόν άκου Ευτέρπη κι αν θες πίστεψέ το.
Κατεβαίνω για το γιαούρτι·
Συναντώ τον γείτονα τον Βαγγέλη
Αν θες γιαούρτι μου λέει άμε στην Καισαριανή
Εκεί πάω και ‘γω….
Έρχεται το λεωφορείο και μας υποδέχεται μία νεαρά με στολή·
Βάγκο, τον ρωτάω. Είναι εισπρακτόρισσα;;;;;
Όχι μου λέει. Είναι ταξιθέτρια
Ο Βάγκος της δείχνει δύο εισιτήρια..
Αυτή μας δείχνει τις θέσεις μας..
Ο Βάγκος σκύβει στ αυτί μου :
- Εδώ κι ένα μήνα έχω βγάλει αυτά τα εισιτήρια και μάλιστα λαδώνοντας. λλιώς δεν θα βρίσκαμε θέση
Η εισπρακτόρισσα του ΟΟΣΑ μας ενημερώνει
-Σήμερα το δρομολόγιο για Καισαριανή
παίζει ΑΝΤΑΡΤΙΚΑ. Την άλλη βδομάδα Θοδωράκη
Στο διπλανό κάθισμα μια γριούλα
Εγώ μου λέει πάω Κηφισιά
-Λάθος λεωφορείο πήρατε την ενημερώνω…
Όχι μου λέει Το λεωφορείο της Κηφισιάς έχει Μπραμς.
Εμένα δεν μ’ αρέσει ο Μπραμς
Έτσι πήρα το Καισαριανής με τα’ ΑΝΤΑΡΤΙΚΑ
Να θυμηθούμε και λίγο τα νιάτα μας,
μου λέει χαμογελαστά.
-Εν τω μεταξύ γυναίκα στο λεωφορείο πανδαισία
Τραγουδάμε όλοι μαζί
ΜΑΥΡΑ μαλλιά μαλλιά κοράκου χρώμα
που ανέμιζεν ο αγέρας στα ζερβά …
Και πριν τελειώσει το τραγούδι με βουτάει ο Βάγκος
-Πάμε μου λέει επιτακτικά· Προλαβαίνουμε δεν προλαβαίνουμε το λεωφορείο για ΑΛΙΜΟ
-Τι παίζει εκεί τον ρωτάω με εμφανή αγωνία
-Νέο Κύμα μου απαντά. Εδώ έχω τα εισιτήρια…
Ευτυχώς το προλάβαμε στο τσακ.
Μπαίνουμε μας υποδέχεται η ΚΑΊΤΗ ΧΩΜΑΤΑ
-«Να διώξω τα σύννεφα θα γίνω αγέρι» αλλά … και η ταξιθέτρια
-Δυο καλές θέσεις λέει ο Βάγκος
Μας βάζει δίπλα στα μεγάφωνα
Που να στα λέω Από το πρωί έχω ξεσκονίσει όλα τα μουσικά ρεπερτόρια
Ο ΟΑΣΑ μας μοίρασε και πρόγραμμα με το τι παίζει η κάθε λεωφορειακή γραμμή
Μέχρι τώρα δεν άφησα γραμμή για γραμμή, μουσική για μουσική
και να ‘μαι πανευτυχής πίσω στο σπίτι μου
Η Ευτέρπη τον κοιτά με δυσπιστία
-Γιατί υπήρχε περίπτωση ΝΑ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ
Ο Τιμολέων κουνά λυπημένα το κεφάλι του …
-Δυστυχώς ναι γυναίκα αν είχα πάρει το λεωφορείο για Κολωνό.
-Τι έγινε στο λεωφορείο για Κολωνό;;;;;;;;;;
-Εκεί γυναίκα παίζουν την ΗΜΙΤΕΛΗ
Ο Οδηγός έχει κλειδαμπαρώσει τις πόρτες
φωνάζοντας στους έντρομους επιβάτες
ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΗΜΙΤΕΛΗΣ........
Ακόμη κλειδωμένοι είναι.............................
Facebook/Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: