Translate -TRANSLATE -

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ




ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
κ. ΚΑΤΡΟΥΓΚΑΛΟ

Αυτήν την επιστολή σου κ. Κατρούγκαλε για να με ενημερώσεις για το ποσό στο οποίο διαμορφώνεται η σύνταξή μου δεν την καταλαβαίνω πέρα από το ότι την θεωρώ ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ.

Γιατί καλέ μου κυριε Κατρούγκαλε λες ότι δεν θα ανακάλυπτα από το ΙΚΑ και το Επικουρικό Ταμείο ότι μου έκοψες ένα 50άρικο ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ σε κάποιες από τις επόμενες συντάξεις μου και λες ότι θα γλύτωνες, εξ αιτίας της χαριτωμένης επιστολής σου, να συγχτιρήσω για μια ακόμη φορά εσένα και την "πρώτη φορά αριστερά" κυβέρνησή σου με την επιστολή που μου έστειλες ; Ήταν ανάγκη να χαλάσεις τόσο χαρτί και να ζημιώσεις το δημόσιο με την κατανάλωσή του και τα ταχυδρομικά έξοδα;;;

Και τι μας είπες ..... ότι η σύνταξή ήταν τόσο την 1η Ιουνίου και θα γίνει τώρα τόσο... ΛΑΘΟΣ αρχική ημερομηνία διάλεξες κ. Κατρούγκαλε. Η σύνταξή μου ήταν πολύ μεγαλύτερη όταν ξεκινήσατε εσείς και οι όμοιοι σου ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ να μου την τρώτε. Γιατί αριστερομνημονιακοί μου της «πρώτης και ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ φοράς αριστερά» μην βγάζετε την ουρά σας απ' έξω. Από την στιγμή που ψηφίσατε τα μέτρα του τρίτου μνημονίου ΑΝΑΛΑΒΑΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ με το να υιοθετήσετε -στο τρίτο και φαρμακερό- την εφαρμογή όσων μέτρων δεν είχαν υλοποιήσει οι προηγούμενοι «σωτήρες». Και δεν υπάρχει καμιά απολύτως δικαιολογία για την κυβέρνηση Τσίπρα-Καμμένου γιατί οι Έλληνες με το ¨ΟΧΙ¨ στο δημοψήφισμα που κάνατε σας έδωσαν την δυνατότητα να αποφύγετε το τρίτο μνημόνιο.

Και έρχεσαι τώρα να μου πεις τι• ότι καταλαβαίνεις την συμφορά στην οποία με οδηγείς εσύ, από την υπουργική καρέκλα σου, με την υπουργική σου αποζημίωση και τις λοιπές παροχές που παίρνεις και αντιστοιχούν δεν ξέρω σε πόσες ψωροσυντάξεις μου;;; Το λες και πολύ κομψά: «Γνωρίζω καλά ότι οι σημερινές συντάξεις – και η δική σας – είναι πολύ μικρές, κατώτερες από τις ανάγκες σας». Αλήθεια;;;; Μάγος είσαι;;; Αυτά όμως να πας να τα πεις στον υπουργό σου των οικονομικών που το Σεπτέμβριο μου ζήτησε να του πληρώσω σαν δόση εφορίας (εισόδημα +ΕΝΦΙΑ) πάνω από το 60% της σύνταξης. Και φυσικά ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ (όσο και να ήθελα να είμαι συνεπής) ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΔΩΣΩ αλλά πλήρωσα ένα πενηντάρικο …. και τελικά πολύ σας ήταν. Σε διαβεβαιώνω πάντως ότι από την στιγμή που θα ξεκινήσεις να μου κόβεις και πενηντάρικα από τις επόμενες συντάξεις ούτε αυτό το πενηντάρικο που σας έδωσα θα το ξαναπάρετε (με όποιες συνέπειες και αν έχω).

ΓΙΑΤΙ;;;; ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ Η ΑΝΕΡΓΗ ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ (και πρέπει να πληρώνω και ενοίκιο εκτός Αθηνών). ΓΙΑΤΙ πρέπει να πληρωθούν οι τράπεζες που ζητούν τα απλήρωτα δάνεια (και ένα μέρος από αυτά δημιουργήθηκε από την προσπάθεια να είμαι φορολογικά ενήμερος), γιατί πρέπει να πληρώνω τα ακριβά τιμολόγια ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ, γιατί πρέπει να πληρώνω για την διατροφή της οικογένειάς μου (και να μην ξεχνάς ότι οι τιμές τροφίμων και λοιπών αναγκαίων δεν μειώθηκαν σχεδόν καθόλου) κλπ κλπ.

Θάθελα να σου γράψω επίσης και για τις άλλες συμφορές που έφερε η άσκηση της μνημονιακής πολιτικής από την κυβέρνηση Τσίπρα και από τις κυβερνήσεις των προηγούμενων όπως λ.χ. ότι εξάλειψε το όποιο χρηματικό ποσό υπήρχε στην άκρη για ώρα ανάγκης, όπως το ότι δεν μπορώ να πουλήσω τίποτε από την ακίνητη περιουσία μου εξ αιτίας του γεγονότος ΌΤΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΟΥ (και των προηγούμενων) κατέστησαν ΑΔΥΝΑΤΕΣ τις πωλήσεις. Ότι τα εισοδήματά μου από ενοίκια έγιναν καπνός κ.ο.κ.

Όμως οφείλω να σε ευχαριστήσω και για κάτι. Για την ελπίδα που μου δίνεις ότι θα δω να αυξάνετε η σύνταξή μου στο απώτερο μέλλον όταν θα αυξηθεί η σύνταξη και των νέων συνταξιούχων. Το μόνο που δεν ξέρω είναι αν θα με βρεις σε τούτη ή θα με ψάχνεις στην άλλη ζωή. Βέβαια ο Αλέξης μου είχε υποσχεθεί από την Θεσσαλονίκη ότι θα μου επανέφερε την σύνταξη μου σε καλά επίπεδα –αν όχι στο προηγούμενο ύψος- αλλά και ότι θα μου έδινε και την 13η που μου έκοψαν οι προηγούμενοι μνημονιακοί. Τώρα θα μου πεις ότι ψάχνω ψύλους στα άχυρα και ότι λίγο πολύ όλοι οι πολιτικοί λένε ψέματα. Έχεις δίκιο ... ο Αλέξης θα έκανε την εξαίρεση;;;…

Καλό βράδυ λοιπόν κ. Κατρούγκαλε σε σένα και στην κυβέρνηση της «πρώτης και τελευταίας φοράς αριστερά» και όσο πιο γρήγορα εγκαταλείψετε τις πασαλειμμένες με μέλι καρέκλες σας τόσο μεγαλύτερη υπηρεσία θα έχετε προσφέρει στην χώρα και τους πολίτες της...

Δεν υπάρχουν σχόλια: