Translate -TRANSLATE -

Τρίτη, 19 Ιουνίου 2018

Φυσικά χαλαρωτικά για τη μυϊκή ένταση


ΓΙΑΤΡΟΣΟΦΙΑ


Φυσικά χαλαρωτικά για τη μυϊκή ένταση

Η μυϊκή ένταση είναι ένα συχνό πρόβλημα, το οποίο οφείλεται στις αλλαγές του οργανισμού μας όσο μεγαλώνουμε. Μπορεί όμως να οφείλεται και στην υπερβολική φυσική δραστηριότητα, σε τραύματα ή άλλες ασθένειες. Κάποιες φορές φεύγει όταν παίρνουμε φαρμακευτική αγωγή και ξεκουραζόμαστε. Ωστόσο, συχνά τα πιασίματα στους μυς απαιτούν άλλου είδους θεραπείες. Αν και δεν είναι σύνηθες φαινόμενο, σε πολλούς ασθενείς επαναλαμβάνεται εξαιτίας κακών συνηθειών και στάσης του σώματος. Ευτυχώς, υπάρχει μια ποικιλία μυοχαλαρωτικών, χωρίς παρενέργειες. Καταπραΰνουν τον μυϊκό πόνο, ώστε να μη σας επηρεάζει στις καθημερινές δραστηριότητες.

Αιθέριο έλαιο μέντας (Μινθέλαιο)

Το αιθέριο έλαιο μέντας μπορεί να βοηθήσει τους μυς σας να χαλαρώσουν αν υπάρχουν μυϊκή ένταση και ακαμψία. Έχει αντιφλεγμονώδεις και αναλγητικές ιδιότητες. Αυτές μειώνουν τον πόνο, ενώ τονώνουν την καλή κυκλοφορία του αίματος. Γενικά, με αυτό το έλαιο προωθείται η ταχεία ανακούφιση στην πάσχουσα περιοχή.
Πώς το χρησιμοποιείτε;
Απλώστε στις παλάμες σας μια μικρή ποσότητα αιθέριου ελαίου μέντας. Έπειτα, τρίψτε τους μυς που θέλετε να χαλαρώσετε. Για να έχετε καλά αποτελέσματα, κάντε μασάζ για τουλάχιστον 5 λεπτά.

Βαλεριάνα

Χάρη στην κατευναστική και την αντιφλεγμονώδη δράση της, μπορεί να επωφεληθείτε τόσο από το αιθέριο έλαιο της όσο και από το αφέψημα. Η βαλεριάνα μειώνει την ένταση των μυών και καταναλώνοντας τη ή εφαρμόζοντας τη απευθείας περιορίζει τη φλεγμονή. Επίσης, αυξάνεται η κυκλοφορία του αίματος, η οποία βοηθά τη διαδικασία οξυγόνωσης.
Πώς τη χρησιμοποιείτε;
Πίνετε έως δύο κούπες (περίπου 470 ml) αφέψημα βαλεριάνας κάθε ημέρα.
Τρίψτε λίγο αιθέριο έλαιο βαλεριάνας στην περιοχή που πονάει και ξεκουραστείτε.
Σημείωση: Αυτό το φυτό μπορεί να προκαλέσει υπνηλία.

Αλατα Epsom

Το μπάνιο με άλατα Epsom είναι ιδανικό για να χαλαρώσουν οι κουρασμένοι μύες σας. Η ιδιότητα τους αυτή αποδίδεται στα υψηλά επίπεδα τους σε μαγνήσιο. Το απαραίτητο αυτό μέταλλο βοηθά στην πρόληψη του πόνου. Για την ακρίβεια, ενθαρρύνει ακόμα και τη θεραπεία φλεγμονωδών παθήσεων, όπως η ινομυαλγία και η αρθρίτιδα.
Πώς τα χρησιμοποιείτε;
Προσθέστε μισή κούπα άλατα Epsom στο νερό για το μπάνιο σας. Μουλιάστε το σώμα σας για είκοσι λεπτά.
Χρησιμοποιήστε τη θεραπεία προτού κοιμηθείτε, ώστε να ξεκουραστείτε εγγυημένα.

Ελαιο άρνικας

Η άρνικα έχει ένα χημικό σύμπλεγμα που ονομάζεται θυμόλη. Χάρη στον τρόπο λειτουργίας της, είναι ιδανική για την ανακούφιση του μυϊκού πόνου. Η απευθείας εφαρμογή δημιουργεί ήπια αίσθηση καύσου. Αυτό μειώνει τη μυϊκή ένταση και ανακουφίζει από κινητικά προβλήματα.
Πώς το χρησιμοποιείτε;
Βάλτε λίγες σταγόνες από έλαιο άρνικας ή ζελέ στους μυς και κάντε μασάζ για πέντε λεπτά.
Επαναλάβετε τη θεραπεία δύο φορές την ημέρα, αν το κρίνετε απαραίτητο.

Πιπέρι καγέν

Η πικάντικη γεύση του είναι ανυπόφορη για κάποιους. Όμως το πιπέρι καγέν είναι μια καλή λύση για τον μυϊκό πόνο. Περιέχει την ενεργή ουσία καψαϊκίνη, η οποία του προσδίδει αντιφλεγμονώδεις και καταπραϋντικές ιδιότητες.
Πώς το χρησιμοποιείτε;
Προσθέστε μικρές ποσότητες από πιπέρι καγέν στα smoothies και στο τσάι σας.
Πάρτε λίγο πιπέρι καγέν και χρησιμοποιήστε το για να κάνετε μασάζ στους κουρασμένους μυς σας.

Πασιφλόρα

Η πασιφλόρα είναι ένα πασίγνωστο φυτό στη φυσική φαρμακευτική, όχι μόνο επειδή βοηθά στον έλεγχο των νεύρων σας, αλλά και επειδή δρα ως αντιφλεγμονώδες και χαλαρώνει τους μυς σας. Περιέχει φυτοστερόλες και φλαβονοειδή. Αυτές οι δύο ουσίες έχουν αντιοξειδωτική δράση, η οποία μειώνει το οξειδωτικό στρες. Οι θρεπτικές ουσίες της ρυθμίζουν τη λειτουργία του νευρικού σας συστήματος. Βοηθούν, επίσης, στον έλεγχο προβλημάτων όπως το άγχος και η αϋπνία.
Πώς τη χρησιμοποιείτε;
Παρασκευάστε ένα αφέψημα από πασιφλόρα και πιείτε το προτού κοιμηθείτε.
Μια άλλη επιλογή είναι να βουτήξετε ένα απορροφητικό ύφασμα στο ζεστό αφέψημα και να το εφαρμόσετε ως κομπρέσα στην περιοχή που πονάει.

Χαμομήλι

Το χαμομήλι είναι γνωστό στον κόσμο της φυσικής φαρμακευτικής για τις πεπτικές και μαλακτικές ιδιότητες του. Αποτελεί μια φυσική λύση για να καταπραΰνετε τον πόνο και το μυϊκό πρήξιμο. Έχει αντισπασμωδική και αντιφλεγμονώδη δράση, που ευνοεί τη μυϊκή χαλάρωση, ιδίως όταν η ένταση οφείλεται στο άγχος. Πώς το χρησιμοποιείτε;
Πίνετε μία κούπα (235 ml) αφέψημα χαμομηλιού δύο φορές την ημέρα.
Βάλτε λίγο αιθέριο έλαιο χαμομηλιού στα χέρια σας. Έπειτα κάντε μασάζ στις περιοχές που πονούν.

ENJOY/κυριακάτικη δημοκρατία

Δεν υπάρχουν σχόλια: