Translate -TRANSLATE -

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

ΣΟΥΛΑ ΜΑΡΟΠΑΚΗ : Σ'αυτην την άγνωστη χώρα

Η Αιγυπτιακή Θεά Ίσις
«Εγώ, η Ίσιδα, είμαι όλα όσα έχουν υπάρξει, όσα υπάρχουν και όσα θα υπάρξουν. 
Κανείς θνητός άνθρωπος δεν αφαίρεσε ποτέ το πέπλο μου.»




Σ' ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΓΝΩΣΤΗ ΧΩΡΑ

Το ουράνιο βιβλίο είναι ανοιχτό
και μας δείχνει που θα βρούμε
αυτούς που έχτισαν τις πυραμίδες
και την Σφίγγα....
Ας τους αναζητήσουμε.
Σε ένα ταξίδι μακρυνό ...
στου Νείλου τ´ αμμοχώραφα !
Στην ανυπόφορη θερμότητα της ερήμου
με την πνιγηρή ζέστη του ήλιου,
στη φλογισμένη άμμο της Αφρικής
Σε αυτή την άγνωστη γη τη μαγική
Σήκωσα τα χέρια μου ψηλά ...!
Έκλεισα τα μάτια μου για λίγο..!
Στη γη της Ίσιδας .
Κάτω από την προστασία της αστράφτει
στα σκοτάδια στα Ηλύσια πεδία, εκεί που
λατρεύεται η αγαπημένη θεότητα .
Αγριοβότανα μοσχοβολούν ....
Το Σύλφιο σπάνιο φυτό ένα από τα πιο γνωστά
της αρχαιότητας φυτρωμένο ολόγυρα !
Γλυκιά μελωδία φτάνει απ´τα ουράνια
Να αξίζεις την προστασία μου με την λατρεία,
με την ολοκληρωτική σου αφοσίωση, με την
απαραβίαστη αγνότητά σου.!
Σε αυτή την γή με ένα μείγμα από μια θεϊκή φύση.
Σύννεφα γέμισαν τον ουρανό
Εξαφανίστηκε στο στερέωμα
Πέρνωντας μαζί της κάθε εμπόδιο
Σαν ένα ψέμα με κόκκους άμμου..!
Σούλα Μαρωπάκη
facebook/ Soula Maropaki

Δεν υπάρχουν σχόλια: