Translate -TRANSLATE -

Τρίτη 29 Αυγούστου 2017

Τάκης Σταυριανάκος : ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΓΩ – ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΣΥ;




ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΓΩ – ΘΥΜΑΣΑΙ ΕΣΥ;

Θ-Υ-Μ-Α-Μ-Α-Ι Εγώ, - Θ Υ Μ Α Σ ΑΙ Εσύ.;

Αγάπη μου θυμάσαι.;
Θυμάμαι Αγαπηθήκαμε, παράφορα οι Δυο μας,
Πάντα να είμαστε Αγκαλιά, ήταν το Όνειρό μας.

Θυμάσαι.;
Θυμάμαι που μου κράταγες, σφιχτά τα δυο μου Χέρια,
Και μου γλυκό-τραγούδαγες,
«Αγάπη μου ψηλά πετώ, πιο πάνω από τ’ Αστέρια».!

Θυμάσαι.;
Θυμάμαι που μου χάρισες, μια όμορφη Ανεμώνα,
Είναι κι αυτή στη σκέψη σου, υπάρχει σαν Εικόνα.

Θυμάσαι.;
Θυμάμαι με τα Χείλη σου, σφράγιζες τα Δικά μου,
Και φώναζες Αγάπη μου, Λατρεία μου Έρωτά μου.

Θυμάσαι.;
Θυμάμαι που μου έταζες, θα μ’ Αγαπούσες πάντα,
Και ήθελες να στήσουμε, στον Έρωτα ανδριάντα.

Θυμάσαι.;
Θυμάμαι όσα Ζήσαμε, Εσύ όμως τα Θυμάσαι.;
Τώρα που «Ονειρεύεσαι», σε ποια Αγκαλιά κοιμάσαι.;

Φοβούμαι δε θυμάσαι.!
Θυμάμαι Εγώ και δεν ξεχνώ, την Όμορφη Μορφή σου,
Και μια Ζωή θα έδινα, για μια στιγμή μαζί σου.

Θυμάμαι Εγώ, Θυμάσαι Εσύ.;
Αγάπη Μου…
Θυμάσαι..;

Τάκης Σταυριανάκος


Facebook/Όλα Στο Φως
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: