Translate -TRANSLATE -

Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Χρήστος Κουκουσούρης : Πρώτη Μαγιού





Πρώτη Μαγιού


Σου γράφω τα λίγα που η σκέψη γεννάει
σκυφτός καθώς ψάχνω μικρές αναμνήσεις
στους δρόμους που πήρες το βήμα με πάει
τους δρόμους που πήρα θυμόσουν ν’ αφήσεις.

Πρώτη ήταν του Μάη κι οι κήποι ανθισμένοι
κλεμμένα λουλούδια να φτιάξω στεφάνι
με μια κληματσίδα σε κύκλο δεμένη
καινούργιο φορούσες γαλάζιο φουστάνι.

Οι θύμησες τρέχουν νερό στο κρασί μου
βιολέτες και κρίνα και ρόδα κρατούσες
μικρό ήμουν παιδάκι κι εσύ ‘σουν η αυγή μου
θα γίνει ωραίο; διαρκώς με ρωτούσες.

Που να ‘σαι ποιος ξέρει κι αν πλέκεις στη νιότη
στεφάνια από κείνα που γέλιο χαρίζαν
πόσο όμορφη ήσουν αγάπη μου πρώτη
που σαν γιασεμιά τα μαλλιά σου μυρίζαν.

Σου γράφω τα λίγα που η σκέψη γεννάει
καθώς ανατρέχω στις όμορφες μέρες,
αχ πόσο καλή μου η ψυχή μου πονάει
η αγάπη που πλέκαμε βρήκε σε ξέρες…


01/05/2015
Χρήστος Κουκουσούρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: