Translate -TRANSLATE -

Τρίτη 1 Μαΐου 2018

Έγινα ξανά παιδί




Έγινα ξανά παιδί

Παιδί έγινα ξανά, παιδί για να κάνω ζαβολιά... 
Φώναξα τις νεράιδες της φαντασίας μου και ζήτησα στρώματα πολλά να μαγέψουν. 
Κάθε στρώμα κάτι μοναδικό να έχει...
Τότε ήρθε το πρώτο στρώμα μυρωδιά ποπ κορν είχε...βούτυρο απαλό να χαϊδεύει τα όνειρα μου. 
Το δεύτερο είχε πούπουλα απαλά για να γαργαλάνε τις πατούσες μου οπότε στενοχώρια ένιωθα. 
Το τρίτο είχε τρίματα σοκολάτας για να έχω γλυκό ύπνο. 
Το τέταρτο είχε ζάχαρη μαζί με ψημένο αμύγδαλο για να είναι καραμελένιο ότι σκληρό έρχεται στη ζωή μου. 
Το πέμπτο είχε βαμβάκι με άρωμα πορτοκαλιού για να περπατάω απαλά σε πορτοκακελεώνες όταν μόνη μου ένιωθα. 
Το έκτο είχε διαμάντια ροζ στρογγυλά και λαμπερά για να έχει διαύγεια ή σκέψη μου. 
Το έβδομο είχε λουλούδια για να μυρίζουν όμορφα τα μαλλιά μου. 
Το όγδοο είχε λάμψη φεγγαριού για να κάνω κούνια οπότε βαριόμουν. 
Το ένατο είχε μια παιδική χαρά ζαχαρένια για να παίζω μέσα σε ασφάλεια. 
Το δέκατο είχε ουρανό για να μπορώ ελεύθερα να ταξιδεύω. 
Το τελευταίο στρώμα είχε σκόνη από αστέρια για να λάμπουν τα μάτια μου κάθε πρωί. 
Ζαβολιά...
Παιδί έγινα ξανά μέσα σε στρώματα πολλά να κοιμάμαι.
Στρώματα γεμάτα ζαβολιά...
Στρώματα που μόνο τα παιδιά ξέρουν...
KV
Καλό μήνα σε όλους σας.... γεμάτο ζαβολιές... 
       
FACEBOOK/ Maria A. Tiraki


Δεν υπάρχουν σχόλια: