Translate -TRANSLATE -

Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

ΝΙΚΗ ΤΑΓΚΑΛΟΥ : "ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ"





"ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ"

-Περπατούσα ώρες, δεν με ένοιαζε μέχρι που θα φτάσω, μέχρι που θα αγγίξω.
-Κοιτούσε για ώρες τον ουρανό που δεν έλεγε να την αγκαλιάσει.
-Κοιτούσα τον έρωτα μέσα από μάτια ξένα, μέσα από τα δικά μου τον σκότωνα.
-Κυλιόταν στο χώμα σαν μικρό παιδί, γελούσε με τα γέλια των άλλων, της μιλούσες και δεν σε άκουγε...
-Μου μιλούσαν και δάκρυζα, τα λόγια με πονούσαν, τα χάδια με απομάκρυναν.
-Δεν μπορούσες να την αγγίξεις, φοβόταν.
-Έτρεχα γρήγορα, έτρεχα να κρυφτώ.
-Δεν σε άφηνε να την βρεις, δεν σε άφηνε να την κρατήσεις.
-Πονάω, πονάω !
-Λυπόμουν, δεν ήθελα να την βλέπω έτσι, ξένο σώμα σε ξένη ψυχή.
-Δεν ήξερα που να στρέψω το βλέμμα μου, χανόμουν.
-Μια νύχτα ατελείωτη στα μάτια της, ήλιος πουθενά.
-Βασανισμένη η φωνή μου, λευτεριά δεν έβρισκε.
-Δεν την άκουγε κανείς...
-Άφωνη, άψυχη, κομμάτια ματωμένα, αυτή ήμουν.
-Περνούσε από μπροστά μας, παγώναμε, χαμηλώναμε τα μάτια.
-Αόρατη μπροστά στους ανθρώπους, έτσι με προτιμούσα.
-Μια γυναίκα ήταν, άγνωστου Θεού, άγνωστης χώρας.
-Η τιμωρία μου ήταν να βρίσκομαι ανάμεσα τους, να τους αναπνέω αλλά να μην τους κατέχω και να μην με κατέχουν.
-Μια λύπη ξεχυνόταν στο πέρασμά της, ένας αέρας θλιμμένος.
-Με ένα όνειρο κοιμόμουν, δεν το έβλεπε κανείς μόνο εγώ. Δεν άνηκε σε κανέναν, ούτε κάν σε εμένα.
- Το όνειρό της ψάχναμε όλοι...


Niki Tagalou
"ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ"
Από την συλλογή "Το Κορμί της Λύπης"
Εκδόσεις Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: