Translate -TRANSLATE -

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ



Άποψη του Ηρακλείου



Ο φάρος στο Λιμάνι του Ηρακλείου


Άποψη της Μήλου
από το Festos Palace


Αγαπητοί φίλοι

Το ταξίδι της επιστροφής στην Αθήνα, που σήμανε και το τέλος των καλοκαιρινών διακοπών μας στην Κρήτη, υπήρξε η αφορμή για την ολιγοήμερη απουσία μας από την καθημερινή ενημέρωση του blog.

Μέσα από την παρούσα ανάρτηση θα ήθελα να ευχαριστήσω τον φίλο μου τον Μάνο Παγωμένο, ιδιοκτήτη του γνωστού Dolphin Bar στα Μάλια, που χωρίς την συνδρομή του, όταν δεν κατάφερνα να έχω την δική μου ιντερνετική πρόσβαση, θα ήταν αδύνατη η σχεδόν καθημερινή ενημέρωση των ιστοσελίδων μου.

Για τις γενικότερες εντυπώσεις μου από την φετινή μου παραμονή στην Κρήτη θα τα πούμε με μια άλλη ανάρτηση.

Καλό Φθινόπωρο λοιπόν φίλοι μου και προ πάντων καλή υγεία και δύναμη για να αντιμετωπίσουμε όσα μας επιφυλάσσει η τρόϊκα και οι συνεργάτες της.

κγ

Δεν υπάρχουν σχόλια: