Translate -TRANSLATE -

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΡΟΦΥΛΑΞΤΕ ΤΑ E-MAILS ΣΑΣ



Μόλις έλαβα από τον αγαπητό μου ξάδελφο Μάνο ένα σοβαρότατο e-mail όπου περιγράφει τον τρόπο που κάποιοι επιτήδειοι προσπάθησαν να του υφαρπάξουν τα στοιχεία του και τον πλήρη έλεγχο της ηλεκτρονικής του διεύθυνσης.

Πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο να διαβάσετε ολόκληρο το παρακάτω ηλεκτρονικό μήνυμα:


Δύο φορές μια «παλιά μου φίλη και συνάδελφος» με προσκάλεσε να  γίνω μέλος του ιστότοπου “Jhoos”. Για να με δεχθεί ως μέλος, ο ιστότοπος αυτός, μου ζήτησε τον κωδικό πρόσβασης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μου και απαιτούσε τον πραγματικό μου κωδικό και όχι κάποιον εναλλακτικό που του πρότεινα. Αυτό μου έβαλε ψύλλους στα αυτιά και επικοινώνησα με την φίλη μου με την οποία είχα να μιλήσω 45 χρόνια.

Ιδού η αλληλογραφία που επακολούθησε:

Θεμα: Είσαι εσύ άραγε;

Ένας περίεργος ιστότοπος, που τον ακούω για πρώτη φορά, μου ζητάει σύνδεση επ'  ονόματί σου. Βεβαίως η (το όνομα της φίλης μου) είναι από τις πιο παλιές και καλές φίλες μου, όπως και ο (το όνομα του συζύγου της). Το γεγονός όμως ότι ο ιστότοπος αυτός μου ζητάει τον κωδικό πρόσβασης στο e-mail μου, και δεν δέχεται κανένα εναλλακτικό κωδικό, μου βάζει χιλιάδες ψύλλους στ'  αυτιά. 
Είσαι άραγε η φίλη μου ή πρόκειται για έναν ιστότοπο που ψάχνει για βλήματα ώστε να τους πουλήσει ... ωραίες Ρωσσίδες.;!!..
Με πολύ αγάπη για τους δυό σας – Μάνος

Η απάντηση:

Ασφαλώς και δεν είμαι εγώ!.. Μη δώσεις τον κωδικό σου. Αναρωτιέμαι από που ψάρεψαν τον δικό μου.
Πάντως έστω και εξ αιτίας μιας  αλητείας, χαίρομαι που δόθηκε αφορμή μα επικοινωνήσω μαζί σου.
Ελπίζω να είσαι καλά.  Εμείς είμαστε καλά και μόλις βαφτίσαμε την πρώτη εγγονούλα μας στην (ο τόπος διαμονής τους).


(φιλη μου) μου. Να σας ζήση η εγγονούλα. Να την χαίρεστε χρόνια πολλά και να ζήσετε να βαφτίσετε και τα παιδιά της.
Επί του θέματος, καθόλου δεν απορώ που βρήκαν το e-mail σου. Ξέρουν τα πάντα για εμάς και κάθε φορά του καθόμαστε στον υπολογιστή μαζεύουν και άλλα στοιχεία για το άτομό μας. Οι συνομιλίες μας είναι καταγεγραμμένες και αναλύονται σε συνεχή βάση για …αντιτρομοκρατικούς και κυρίως εμπορικούς λόγους.
Το να ενδιαφέρονται ένα σωρό σεξο-ιστότοποι να με προσελκύσουν στα δίκτυά τους είναι το φυσικότερο (αν πρόκειται για σεξο-ιστότοπο και όχι για χειρότερη οργανωμένη απάτη). Εκείνο που είναι καταπληκτικό είναι το πώς κάνανε την σύνδεση με εσένα. 
Δεν έχουμε μιλήσει εδώ και 45 χρόνια. Δεν έχουμε ανταλλάξει κανένα e-mail και ούτε εσύ γνώριζες την ηλεκτρονική μου διεύθυνση ούτε εγω την δική σου. Κάποιος που χρειάζεται την δυνατότητα να μπαίνει στο ταχυδρομείο μου προσπάθησε να την κάνει χρησιμοποιώντας εσένα για δόλωμα. Είναι απίστευτο.!.. Τόσο απίστευτο, που αν δεν έβλεπα την φωτογραφία σου από το αρχείο του gmail, θα φοβόμουνα ότι ακόμα και η απάντηση: «Ασφαλώς και δεν είμαι εγώ …» είναι πλαστή.
Γράφω, γενικά, για μερικά θέματα που είναι ιδιαίτερα ενοχλητικά για τον κόσμο της ιατρικής, της δημοσιογραφίας και της πολιτικής. Τα γράφω και τα δημοσιοποιώ σε μια λίστα φίλων που, νομίζω, μερικοί τα στέλνουν και παρακάτω. Τις κοινοποιήσεις μου τις στέλνω σε μια φανταστική e-διεύθυνση (olous@otenet.gr) και με Bcc (κρυφή κοινοποίηση) τα κοινοποιώ στις λίστες μου. Νομίζω ότι κάποιοι ενδιαφέρονται να μάθουν το ποιοι είναι οι αποδοχείς της «σοφίας» μου και τι απαντούν, όσοι απαντούν φυσικά.
Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό, παρότι είναι τετριμμένο,  και δεν πρόκειται για μια απλή αλητεία, όπως το χαρακτηρίζεις.

Με πολύ αγάπη – Μάνος

Προσοχή καλοί μου φίλοι: Ποτέ τους κωδικούς μας.!.. Ριξτα μια ματιά στο Site :


Jhoos Invitation

June 29, 2007 – 10:35 pm
 
Recently, I received via email a Jhoos invitation. Actually, it was not the first time I received it from friends but since last week when I was introduced to Joost, getting a similar sounding Jhoos made me curious.


Ah… Jhoos is actually a free online dating service. Opening the page brings a pop-up advertorial. To me I can tolerate all kinds of ads except the ones that pop up and under and those little bubble ads known as Content Link.
Anyway, Jhoos has this tag line “Bringing dating to your desktop”. I am not exactly sure how it works but it is like an instant messenger where members of Jhoos can “date” online. The good thing is that this messenger can be integrated with MSN Messenger, Yahoo! Messenger and even AIM so you can chat with your buddies across these networks. However, with members from nearly every country in the universe, I think chatting itself would be like full time work.
So in short, Jhoos is a little more than a dating site. I wonder why my friends keep sending me invitations to join the network. Are they telling me something??

  1. Hi!
    Just to say those emails are almost viral. Automatically sent to you – your friends were tricked and you would be too! Just delete it if you don’t want it to send stuff to all your email contacts…


    By Katy on Feb 4, 2009
  2. jhoos is documented by at least one adware/spyware group as ‘low risk’, but if you like to keep your contacts private, don’t install this. my friends that did aren’t aware they’re being subjected to aggressive advertising and littering their friends email boxes. avoid it. if you want a free site, go to plenty of fish….


    By Ray on Feb 7, 2009
  3. Last week I received an email from Jhoos advising that a friend (who lives in Canada and whom I’d lost contact with) would like to be my friend. Unfortunately I hit ‘continue’, entered my name and email address and then thought better of it and closed out. Too late because my email contacts, mostly business contacts have received a similar email which they thought was from me. This has caused a great deal of concern and numerous apologies.
    Naturally I have learned a lesson!


    By Valerie Griffiths on Feb 25, 2009


Στα όσα γράφει ο Μάνος θα προσθέσω το εξής. Όταν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία για κάποιο αποστολέα ή για κάποιο ιστοχώρο μην διστάζετε να χρησιμοποιείτε την μηχανή αναζήτησης του Google βάζοντας το ερώτημά σας στον κενό χώρο που υπάρχει (ρίξτε μια ματιά στη φωτογραφία που συνοδεύει το παρόν). Η μηχανή αναζήτησης θα σας δώσει ιστοσελίδες από όπου μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες για αυτό που σας παραξένεψε.


Ευχαριστώ Μάνο 

Δεν υπάρχουν σχόλια: