Translate -TRANSLATE -

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Θεοφάνης Γραικιώτης : Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα





Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα

Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα
που μου το δίνουν.....με το σταγονόμετρο;;;;;;;;;;;;;

Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα
που το χρησιμοποιούν ......για την υποταγή μου

Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα
που 'γινε.....θηλιά στο λαιμό μου

Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα
που ...δεν το αισθάνομαι δικό μου
Που το ακριβοπλήρωσα
να μου φέρει ευτυχία
μ αυτό με πάει στο γκρεμό

Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα
που δεν μου ανήκει
που κάποιοι μου το επέβαλαν
πασπαλισμένο με χρυσόσκονη
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ

Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα
που μου λεν' ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΟΧΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ

Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα
που για να το κρατήσω
θυσίες-χωρις κέρδος-θα κάνω

Πως ν αγαπήσω ένα νόμισμα
που άλλα περίμενα απ αυτό
κι άλλα......με βρήκανε

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΣΜΑ
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ
ΕΙΝΑΙ ΘΗΛΕΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ.......

Κάποιοι μας το επέβαλαν
-καλλίτερες μέρες-
Κάποιοι μας ξεγέλασαν
-πραγματική σύγκλιση-
Κάποιοι-πόσοι πόσα άραγε;;;;;;-κέρδισαν
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΝ

Θα με χρεοκοπήσουν σαν Έλληνα ΝΑΙ
Την Ελληνική μου ψυχή Ο Χ Ι
facebook/ Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: