Translate -TRANSLATE -

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2015

Όχι και σπατάλες…





Όχι και σπατάλες…


Γράφει ο Θεοφάνης Γραικιώτης


- Στροφές. Πολλές στροφές ο δρόμος. Και το μάτι γαρίδα. Μπας κι αντί για το Ξενοδοχείο βρεθούμε σε κανένα Νοσοκομείο

-Και το γκομενάκι;;; Πες μου για το γκομενάκι

-Το γκομενάκι δίπλα μου. Στη θέση του συνοδηγού.

-Πες μου τι έγινε τελικά;;;;;;

-Είχε πέσει το σκοτάδι. Βαριά απειλητικά τα σύννεφα. Πρώτες χοντρές σταγόνες στο παρμπρίζ.

-Για το γκομενάκι ρε πες μου. Τι έγινε;;;;;;;;;

-Σε κάποια φάση διέκρινα τη σιλουέτα του Ξενοδοχείου. Επιτέλους φώναξε το γκομενάκι. Πίστευα ότι δεν θα φτάναμε ποτέ.

-Και τι έγινε;;;;;;;;

-Το ξενοδοχείο στο πουθενά. Γύρω ερημιά. Σκοτάδι και βροχή. Όταν μπήκαμε στη ρεσεψιόν αισθάνθηκα ανακούφιση

-Πες μου βρε τι έγινε τελικά

-Μας οδήγησαν στο δωμάτιο μας. Είστε τυχεροί είπε το παιδί. Σε λίγο με την ομίχλη δύσκολα θα το βρίσκατε. Το γκομενάκι τυλίχτηκε απάνω μου. Με κοίταξε με βλέμμα όλο υποσχέσεις.

-Πες μου ρε χριστιανέ μου τι έγινε τελικά;;;;;;;

-Μετά το παιδί μας ξενάγησε στο δωμάτιο. Δηλαδή ποιο δωμάτιο;;;; Στο παλάτι ήθελα να πω.

-Με έχεις σκάσει.

-Ωραία έπιπλα ωραίες βαριές κουρτίνες. Τις τράβηξε. Η θέα από εδώ είναι απερίγραπτη, είπε το παιδί. Κοίταξα εγώ. Κοίταξε και το γκομενάκι. Ποια θέα τον ρώτησα. Σκοτάδι βλέπω. Μόνο σκοτάδι. Τότε πέσανε οι αστραπές.
Έλαμψε το τοπίο. Φωτίστηκε. Άγρια βουνά τριγύρω. Κάποιος ποταμός στο βάθος και ερημιά πολύ ερημιά. Ωραίο και τρομακτικό συγχρόνως. Με την βροντή τρίξανε πόρτες και παράθυρα..

-Για το γκομενάκι όμως δεν μου λες τίποτα.

- Όταν μπήκα στην κρεβατοκάμαρα έπαθα σοκ. Τι δωματιάρα;;; Τι κρεβατάρα;;;;; AMERICAN SIZE που λένε. Αεροδρόμιο σκέτο. Τεράστιο. Για να καταλάβεις πόσο μεγάλο ήταν αρκεί να σου πω ότι όταν ξαπλώσαμε εγώ στο ένα άκρο και το γκομενάκι στο άλλο, χρειαζόμουνα ΤΑΞΙ για να πάω κοντά της.

-Μη με σκας ρε χριστιανέ. Πες μου τελικά έγινε;;;;;;;;;;;;;;

-Τι ήθελες να γίνει; Ερημιά απ τη μια με βροχή. Μεσάνυχτα απ την άλλη ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ ΤΑΞΙ;;;;;;;;;;;;;;;;; Αλλά πες ότι το βρήκες.
Τέτοια εποχή ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΣΠΑΤΑΛΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

facebook/ Theofanis Graikiotis

Δεν υπάρχουν σχόλια: